Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
27.10.2023 18:05 - ДВА ОПАСНИ СКОРПИОНА
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 917 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 28.10.2023 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес два опасни скорпиона..духат свещички...
Само че, днес сме поотделно.
Малкото ми скорпионче е в Италия,а аз във Франция!!!!
От един месец ме моли:
,,Нони,ела си да  празнуваме пак заедно.."

За пръв път празнуваме ,,разделени":)))


image

image Обърнете внимание  на перчема му....
той ми подражава във всичко:))))
image
ТОЙ МЕ СНИМА НЕПРЕКЪСНАТО:))
image
ХОДИ ПО МЕН И МИ ПРАВИ,,ФОТОСЕСИИ:)))
ДОКАТО ПУША НАВЪН :)

image

=========================================
А това ми пожелава първият ми новороден  внук днес...

Честит Рожден Ден!      
   Нони ,  да си жива и здрава и все така да си млад ,силен дух  
с  бистър ум и остър език image

=========================================================

https://www.facebook.com/furgan.music/videos/919035899202089



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
27.10.2023 20:37
Да ти е жив и здрав внукът, да те радва!
цитирай
2. mileidi46 - БЛАГОДАРЯ....:))
27.10.2023 21:52
leonleonovpom2 написа:
Да ти е жив и здрав внукът, да те радва!


Имам ги в изобилие...:))
Дори и двама правнука...

Да са живи и здрави всички деца по света..
Това ме радва и ме натъжава,като гледам какво се случва по света.
цитирай
3. nedovolen - Честито и от мен! Да сте живи и здр...
28.10.2023 14:36
Честито и от мен! Да сте живи и здрави!
Някои доста разпространяват снимки на близки в нета, което не е целесъобразно. Защо, писала си и по тази тема.
:-)))
цитирай
4. mileidi46 - Споко...
28.10.2023 15:43
nedovolen написа:
Честито и от мен! Да сте живи и здрави!
Някои доста разпространяват снимки на близки в нета, което не е целесъобразно. Защо, писала си и по тази тема.
:-)))

Това са ,,най-охраняваните деца на Италия":)))
преди една седмица се завърнаха с майка си от Малдивите и не съм спала по 24 часа на отиване и връщане докато самолетът не се приземяваше:))) Следя го непрекъснато във въздуха ,за да знам къде са:))) и това е при всеки полет!!!
Докато се прибират от училище ,аз ги следя (и не само аз) къде върви,на коя улица се намират до като не ги видя,че влизат във входа...:)))
Живеем в парк ,който е охраняем и никой чужд не може да припари ...Собственост на кооперацията. Играят само нашите деца,но те често си водят приятели...

Свестна съм,че ако нещо е закодирано,,отгоре",то ще се случи!!!!
Защо си позволих да пусна малко снимки тук ...ме питаш????
Ами и аз незнам.Нещо ме подтикна отвътре.
Преди години публикувах тук много снимки от пътешествията ми по света....Но откак започнах да намирам снимките си по разни сайтове изтрих всичко...А и тук в този имаше доста злобни и прости ,,селяни"(и аз съм от село:))) дето ми ,,трошеха топките"...и престанах!!!
Не мразя простите хора....ненавиждам само простаците и то с претенции!!!!:))

По принцип аз не мразя никого....само ги махам от ,,обкръжението" си..
Публикувах тези снимки спонтанно...и спонтанно ще ги изтрия:)))
просто бях ,,на кеф"вчера и се забавлявах!!:)

Мисля ,че си ме разбрал:))
Благодаря за поздравите!!!
Всичко е под контрол.
цитирай
5. karpis - Сладурче!
01.11.2023 00:20
Живо и здраво да ти е!
Поздрави!:))
цитирай
6. mileidi46 - бЛАГОДАРЯ:))
01.11.2023 21:25
karpis написа:
Живо и здраво да ти е!
Поздрави!:))


МИР ДА ИМА ЗА ВСИЧКИ ХОРА ПО СВЕТА...!!!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8388001
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930