Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
27.10.2022 10:10 - СКОРПИОН....съм аз...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 5252 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 27.10.2022 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 През  далечната 1946 год  на 27 октомври ,се е родило това малко ,,чудо" (вище) с лице на ангел:)))
това съм аз -на почти две годинки...
image
А ТУК СЪМ СТАР ,ЗЪЛ СКОРПИОН....
,,внимавай в картинката"...Не ме снимай!!!
image
И днес празнуваме с едно друго малко скорпионче...моят внук!!!
РОДЕНИ СМЕ В ЕДИН И СЪЩИ:))) ДЕН
image

image


image

В ЛЮКСЕМБУРГ...
image
,,Да не си посмяла да откъснеш чепка"- ми вика дъщеря ми:)))
Беше закъсняла:)))

image
ЛЮКСЕМБУРГ
image
НА ЛАГО ДИ ГАРДА..
image
във Видин..в бара на хотела...със снаха ми...
image
Преди пандемията във ВИДИН...в ресторанта  и бара на хотела на внучката ми...от Видин,а тези до мен,са ,,италианчетата" ми ,на малката ми дъщеря!!
image
На ,,китайски" по време на пандемията в Болоня...
с внука ми от Рим...:))

image

image

Кралят на труднитe характeри!

Прeдставитeлитe на тази зодия взимат каквото си искат и когато си искат, бeз да сe съобразяват с никого.

Жeсток eзик, отмъститeлна същност, свръх eго и нито грам жeланиe да отстъпват.
Но най-страшни са към половинкитe си – злобно рeвниви, обсeбващи, бeзпощадни.

Измислят си нeсъщeствуващи провинeния и с огромно удоволствиe наказват партньора с за тях.
Чeсто сe отнасят към хората като към свои вeщи.

За да оцeлeeш до тях, трябва задължитeлно да прeглъщаш и да сe съгласяваш с всяко тяхно рeшeниe.

Едно приятeлство или връзка със Скорпион можe да ви нанeсe eмоционални щeти за цял живот!

Основно Скорпиона оказва влияние на инфекциозните болести, особено на тези, чиито възбудители проникват през носа, гърлото, половите органи и пикочно-половата система.

По време на разгара на всяка една епидемия за Скорпиона е по-добре да се изолира, докато не изчезне опасността от заразяване.

Слабите зони в неговото тяло, към които трябва да обръща особено внимание, са: половите органи, дебелото черво, апендикса, уретера при мъжете

 Някои астролози твърдят, че на ранното развитие на тялото, противоположния знак на Скорпиона Телец е отнел от него властта върху гърлото и гълтането.

Затова, сексуалната активност винаги се отразява върху гърлото и гласа.

По тази причина Скорпионът трябва да се предпазва от хронични възпаления на гърлото, особено при неблагоприятно разположение на знаците: Телец, Скорпион, Лъв и Водолей.

Като правило Скорпионите оздравяват от всяка болест бързо, ако около тях няма паника около здравето им.
Предоставени сами на себе си, те могат да намерят изумителни тайни източници на енергия и бързо да се възстановят.

За това е нужна пълна почивка и оптимистичен поглед в бъдещето.

Никой не може да каже, че Скорпионите са повърхностни. Те винаги вземат решение въз основа на дълбоките и скрити страни на съществуванието.

Скорпионът има силна воля и стремеж към целта. Когато се захване за каквато и било работа или проект, той без умора преследва целта си.

Ако Девата има скрито зрение за чуждите грешки и не вижда своите, Скорпионът обратно, започва със своите грешки и слабости.

Той подлага мислите и чувствата си на жестоки изпитания и си знае цената.

По тази причина е невъзприемчив към чуждата критика или похвала.

За нас скорпионите съм написала преди време следното стихо:

ПРИТЧА ЗА СКОРПИОНИТЕ

ПОСТЪПВАЙ С НЕГО ВИНАГИ ПРИЛИЧНО -ТЪРПЕНИЕТО МУ НЕ Е БЕЗГРАНИЧНО,

НАСТЪПИШ ЛИ ГО НЕЕТИЧНО, УЖИЛЕН СИ, БЕЗ НИЩО ЛИЧНО.

ОБИДАТА ДЪЛБОКО В ДУШАТА СИ ТАИ И ДЕБНЕ ВЪВ ЗАСАДА ДА ДОЙДАТ ДРУГИ ДНИ, УДАРИ ЛИ ЧАСЪТ СЕ ХВЪРЛЯ ВЪВ АТАКА И НЯМА ОЦЕЛЯЛ ОТ СМЪРТНАТА МУ ХВАТКА.

ИНТРИЖКИТЕ ПОСРЕЩА СЪС ПРЕЗРЕНИЕ, ЗАТВОРЕН В СЕБЕ СИ, ИЗПЪЛНЕН С ОМЕРЗЕНИЕ.

ПОНЯКОГА МУ КИПВА И БЕЗ УГРИЗЕНИЕ ИЗЛИВА НА ПОТОЦИ СВОЙТО ВЪЗМУЩЕНИЕ.

С ПРИЯТЕЛИТЕ СИ Е ВИНАГИ ДОКРАЙ, ЖИВОТЪТ С НЕГО Е СЪЩИНСКИ РАЙ, В БЕДА ЛИ СА, ГОТОВ Е ТОЙ ЗА ТЯХ ДА ВЛЕЗЕ В КЪРВАВ БОЙ.

ОБИЧАН(А) ЛИ СИ НЯКОГА ОТ СКОРПИОН, НЕ СИ ЛИ?

ДАЙ МУ САМО НЕЖЕН ТОН!
ЗНАЙ, ЛЮБОВТА МУ Е КАТО МАГИЯ ОСТАВАШ В ПЛЕН НА НЕЙНАТА СТИХИЯ.

ПОПАДНЕШ ЛИ ВЕДНЪЖ В ТОЗИ СЛАДЪК АД, ПОМНИ, ЧЕ НЯМА ВРЪЩАНЕ НАЗАД!
ПОСОЧИ ЛИ ТИ ТОЙ ОБРАТНАТА ПЪТЕКА, НЕДЕЙ УПОРСТВА, А ТРЪГНИ ПОЛЕКА.

ЗА МЕНЕ ТАЗИ ПРИКАЗКА ВСЕ ОЩЕ НЯМА КРАЙ, НО ТАЙНАТА СИ НЯМА ДА РАЗКРИЯ, ЕДНО ЩЕ КАЖА: ПРОБВАЙТЕ И ВИЕ!

послание от моята приятелка-Невена(Късна пролет)



Гласувай:
7



1. nedovolen - Да, но пък гледах филм, в който гл. ...
27.10.2022 11:03
Да, но пък гледах филм, в който гл. герой бе възстановен моментално от познавач с ухапване от ... скорпиони.
:)))
цитирай
2. bojo12345 - Щети, щети, ама и много пари!:)))
27.10.2022 11:10
Да са честити скорпионите и да е весело с тях, че без тях....
Честито на две-три познати Скорпионки - да са живи и здрави!
цитирай
3. mileidi46 - Няма шанс....:))))
27.10.2022 17:25
nedovolen написа:
Да, но пък гледах филм, в който гл. герой бе възстановен моментално от познавач с ухапване от ... скорпиони.
:)))


Това само на филм ще го видите...:)))
цитирай
4. mileidi46 - A ти как се справяш с твойте скорпиончета:))))
27.10.2022 19:07
bojo12345 написа:
Да са честити скорпионите и да е весело с тях, че без тях....
Честито на две-три познати Скорпионки - да са живи и здрави!


Понасяш ли ги????:))
цитирай
5. morskipesni - Дай Боже, късмет!
27.10.2022 19:10
И нахъсано, напред!
цитирай
6. mileidi46 - Благодаря ти...
27.10.2022 19:48
morskipesni написа:
И нахъсано, напред!


Не се съмнявай!!:)))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Честит рожден ден, Милейди!
27.10.2022 20:51
Да си жива и здрава, а щастието върви с тях!
Щастлива баба си. Да имаш внук, роден на датата ти!
Нашите две деца се родиха около рождената дата на тъста Едното избърза с няколко часа, другото закъсня с няколко Тюхкаше се човекът, че сме я обградили, но не сме улучили датата му! Да, защото го обичахме!
И ние имахме връзка с Видин Родителите ми, предчувствие ли са имали, всяка година ,като бях дете ,ходихме до Видин После, един път ходих в командировка в завода за гуми "Мишлен" и няколко пъти в Кула и Белоградчик- в телефонния завод.....
Но синът хвана пътя за Европа-първо в Белгия, после в Германия
Не прилича на мен Аз съм по екскурзиите, живот в чужбина не е за мен Установих го в Германия, като студент!

Желая ти от сърце хубав празничен, рожден ден, заобиколена от най-близките ти хора! Дълги години да му се радваш и да го посрещаш в прекрасната среда и обстановка!

Наздраве!

П.П. Защо казваш ,че има чудовищае на снимката- детската? Виждам един детски, но преценяващ/още тогава/ поглед на ставащото пред него! Казващ- не ме заблуждавайте!
И аз имам такава снимка- с руси ,къдрави коси и синьозелени очи! Взимали ме за момиченце и майка ми се видяла в чудо, какво да прави?

цитирай
8. mileidi46 - Писах че съм ,,чудо",и добавих в скоби (вижте):)))
27.10.2022 21:59
leonleonovpom2 написа:
Да си жива и здрава, а щастието върви с тях!
Щастлива баба си. Да имаш внук, роден на датата ти!
Нашите две деца се родиха около рождената дата на тъста Едното избърза с няколко часа, другото закъсня с няколко Тюхкаше се човекът, че сме я обградили, но не сме улучили датата му! Да, защото го обичахме!
И ние имахме връзка с Видин Родителите ми, предчувствие ли са имали, всяка година ,като бях дете ,ходихме до Видин После, един път ходих в командировка в завода за гуми "Мишлен" и няколко пъти в Кула и Белоградчик- в телефонния завод.....
Но синът хвана пътя за Европа-първо в Белгия, после в Германия
Не прилича на мен Аз съм по екскурзиите, живот в чужбина не е за мен Установих го в Германия, като студент!

Желая ти от сърце хубав празничен, рожден ден, заобиколена от най-близките ти хора! Дълги години да му се радваш и да го посрещаш в прекрасната среда и обстановка!

Наздраве!

П.П. Защо казваш ,че има чудовищае на снимката- детската? Виждам един детски, но преценяващ/още тогава/ поглед на ставащото пред него! Казващ- не ме заблуждавайте!
И аз имам такава снимка- с руси ,къдрави коси и синьозелени очи! Взимали ме за момиченце и майка ми се видяла в чудо, какво да прави?



това е второто ми АЗ...Когато някой се опитва да ме командва и да ми налага правила....:)))
Помня ,когато се роди брат ми,че аз му бях измислила име .Красимир! Понятие нямам откъде съм го чула ,но майка ми и баща ми, казаха ,че кумовете трябва да кажат името!!!И аз изпаднах в Истерия ,че ония са решили да му дадат име,,Георги"!!!Грешката им беше ,че ме взеха с тях ,когато отидоха при кумовете....с някакъв ритуал от едно време...печена кокошка ,сладки,торта и разни там...не помня и на тръгване помня само,че мойте казаха,,за всичко си говорихме само за името на момчето -не!!! И като чух Георги...полудях!!!
Не,моят брат няма да се казва Георги,а Красимир!!! И ония клекнаха!!! Старият кум каза: Щом малката кумичка иска така...нека да е Красимир!!!
Такава съм.Луда.:)
цитирай
9. nedovolen - Честит ви рожден ден! Да сте живи, да ...
28.10.2022 08:27
Честит ви рожден ден! Да сте живи, да сте здрави и с много късмет!
Късмет, щото на съседа прасетата бяха здрави, но по Коледа извадиха лош късмет.
:)))
цитирай
10. mileidi46 - Е, ние не сме прасета:)))
28.10.2022 11:53
nedovolen написа:
Честит ви рожден ден! Да сте живи, да сте здрави и с много късмет!
Късмет, щото на съседа прасетата бяха здрави, но по Коледа извадиха лош късмет.
:)))


А съдбата е еднаква за всичко живо...:)))

Благодаря ,за пожеланията!!!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8376345
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930