Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
10.01.2014 13:25 - Il DUOMO-FIRENZE
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2865 Коментари: 20 Гласове:
19

Последна промяна: 10.01.2014 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КАКВОТО И ДА ВИ РАЗКАЗВАМ ЗА ФИРЕНЦЕ...
НЯМА ДА Е ДОСТАТЪЧНО...ЗАТОВА ГЛЕДАЙТЕ...
КЛИКАЙТЕ,ЗА ДА ИМ СЕ НАСЛАЖДАВАТЕ НА БЛЯСЪКА!!
СНИМАХ ЗА ВАС...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Много ми се искаше да се кача ето тук...но ,,катуна" възпрепятства това мое желание...но-следващият път,обезателно!!!:)))))
image

image

image

image

image












Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlatkostanoev - Наистина не може да се опише тази ...
10.01.2014 13:38
Наистина не може да се опише тази красота. Мерси, че я сподели! :)
цитирай
2. mileidi46 - Здравей Златко!
10.01.2014 16:18
Винаги си добре дошъл с мен на разходка!!
сигурна съм, че ще ти хареса!!
Благодаря ти!
Усмивки!!
цитирай
3. mileidi46 - МиладинКееее....
10.01.2014 16:20
не си отваряй устата в моя блог,че смърдиш!!!
Тук е за естети ,не е за мърши като теб!!
Капито!?!
цитирай
4. bojo12345 - Катдралата във Флоренция е втора по големина ....
10.01.2014 16:34
след св. Петър в Рим.Трета е лондонската св.Павел.Когато си в Рим . Посети най - голямат в светът катедрала - римската .Когато вървиш от входа към олтара с бронзови знаци е отбелязано до къде щеше да е Флорентинската и до къде Лондонската катедрали ако се поставят вътре в катедралата св Петър.
Уникални са вратите с златните фрески с картини от евангелието.
А статуята на Давид на гения Микеланджело , чето копие е на площада пред катедралата?
В Италия има много от най - известните шедьоври от ренесанса.Ако поичнеш да пиеш постинги за скулпторите и картините на Микелансжело,Леонардо , Рафаел ,Браманте и т-н. няма да ти стигнат няколко месеца.
Помисли ,интереснои ще е да направиш една такава поредица за твоите читатели.
Поздрав за хубавия материал който си показала от катедралата - Божо.
цитирай
5. hoho22hoho22 - Готино !
10.01.2014 16:45
(Остави я Милейди да живее. И тя е тръгнала към подобрение уж)
цитирай
6. stela50 - Невероятна красота, не можеш да откъснеш поглед ...
10.01.2014 16:48
А ти си чудесна, Милейди... снимките - страхотни !
Поздрави !
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Изглежда величествено както от...
10.01.2014 17:21
Изглежда величествено както отвън, така и от вътре. Видях това от хубавите ти снимки и клиповете, които си подбрала за нас. Благодаря ти за хубавата следобедна разходка. Поздрави!!
цитирай
8. tera - Флоренция е много интересен град
10.01.2014 17:26
Трябва да отида пак да си доразгледам, защото бях само един ден там.
Куполът на църквата е проектиран от Брунелески, а идеята за златното кълбо горе е на Леонардо. На на златната врата има барелефи и на създателя на вратата и на сина му - двете глави точно над оградата на снимката.
Екскурзоводката нещо и за цветовете на църквата ни обясняваше, те са като на знамето, но дали беше това... збравила съм, бях там преди пет години.
Пише в нета, че е четвърта по големина в Европа, а не втора.

Всичко трябва да се прави на момента, а не да се оставя за друг път, защото може и да няма такъв...
Поздрави! :)
цитирай
9. mileidi46 - Приятелю,нямам възможност да пускам всички снимки..
10.01.2014 19:39
bojo12345 написа:
след св. Петър в Рим.Трета е лондонската св.Павел.Когато си в Рим . Посети най - голямат в светът катедрала - римската .Когато вървиш от входа към олтара с бронзови знаци е отбелязано до къде щеше да е Флорентинската и до къде Лондонската катедрали ако се поставят вътре в катедралата св Петър.
Уникални са вратите с златните фрески с картини от евангелието.
А статуята на Давид на гения Микеланджело , чето копие е на площада пред катедралата?
В Италия има много от най - известните шедьоври от ренесанса.Ако поичнеш да пиеш постинги за скулпторите и картините на Микелансжело,Леонардо , Рафаел ,Браманте и т-н. няма да ти стигнат няколко месеца.
Помисли ,интереснои ще е да направиш една такава поредица за твоите читатели.
Поздрав за хубавия материал който си показала от катедралата - Божо.

За Фиренце-няма да ми стигне цял месец,а и ние отидохме уж само да ядеме някакав тоскански специалитет ,,фиорентина",ама така и не го ядохме..не веше по моя вкус..не обичам кървави месища...:))))
цитирай
10. mileidi46 - :))))))))
10.01.2014 19:42
hoho22 написа:
(Остави я Милейди да живее. И тя е тръгнала към подобрение уж)

Ами бе,тръгнала е да се подобри!!някъде пак се е оплела и пак е грешна посока..
Щом ме мисли за нейния Гого..
Не ме оставя на мира,по принцип тя не ме интересува..
цитирай
11. mileidi46 - Катедралата е уникална !!
10.01.2014 19:44
stela50 написа:
А ти си чудесна, Милейди... снимките - страхотни !
Поздрави !

Рядко снимам толкова подробно нещо-но това ме впечатли много!!Много прецизно изпипано!!
Знам аз,че съм си готина..ха ха ха :)))
Прегръдка!!
цитирай
12. mileidi46 - за снимките...много се постарах,за да видите колко е прецизно изпипано всичко!!
10.01.2014 19:54
kasnaprolet9999 написа:
Изглежда величествено както отвън, така и от вътре. Видях това от хубавите ти снимки и клиповете, които си подбрала за нас. Благодаря ти за хубавата следобедна разходка. Поздрави!!

Нямахме много време,кучето,децата ,но следващият път ще ги оставим и ще се завирам на по,,потайни"места !!Фиренце е много богат на история,много туристи сноват непрекъснато..Голяма бъркотия е!!Много ми хареса ювелирната улица..всичко блестеше в злато и сребро..Харесах си един медальон с една милейди..леле,заболя ме сърцето!!С инкрустирани мини диамантчета ,като обички,коронка на главата ,на прерамките на тогата...нещо уникално!!!повиках дъщеря ми да я запомни и да ми я купи подарък за рожденият ми ден:)))Беше ме страх да питам колко струва..!!!веше голямо,колкото половин голяма жълтица...Ох,ще я сънувам до рожденият ми ден..:)))))
цитирай
13. mileidi46 - Имаш право,четвърта е по големина..Божо се е объркал!!
10.01.2014 20:03
tera написа:
Трябва да отида пак да си доразгледам, защото бях само един ден там.
Куполът на църквата е проектиран от Брунелески, а идеята за златното кълбо горе е на Леонардо. На на златната врата има барелефи и на създателя на вратата и на сина му - двете глави точно над оградата на снимката.
Екскурзоводката нещо и за цветовете на църквата ни обясняваше, те са като на знамето, но дали беше това... збравила съм, бях там преди пет години.
Пише в нета, че е четвърта по големина в Европа, а не втора.

Всичко трябва да се прави на момента, а не да се оставя за друг път, защото може и да няма такъв...
Поздрави! :)

Фиренце ,за да разгледаш най-най-интересните неща..ти трябва поне една седмица да си там..аз пък много исках околностите и парковете с вилите и крепостите да разгледам,долината Кианти..но катуна ни беше голям и кучето..а пък тръгнахме ей така просто да ядеме ,,фиорентина"и да не сме си,,у дом"..:)))
като се постопли..пак!!:))
Фиренце си е най-предпочитаната дестинация ,след Рим!
цитирай
14. magnoliya - Красота! Радост за очите ми! Б...
10.01.2014 22:09
Красота! Радост за очите ми!
Благодаря ти!
цитирай
15. mileidi46 - И аз ти благодаря мила,
10.01.2014 23:17
magnoliya написа:
Красота! Радост за очите ми!
Благодаря ти!

че намина! радвам се,че съм ти доставила малко удоволствие !
Прегръдка!
цитирай
16. bojo12345 - Кажи на Тера , а и ти иди в Св.Петър и ....
11.01.2014 07:32
виж какво пише на пода й.Там има знаци , коя катедрала до къде би се разположила ако се изгради под най - голямат в света.После ми пиши ,че не съм видял с очите си тоива което е там!!!
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Пожелавам ти да ти го подарят за р...
11.01.2014 11:28
Пожелавам ти да ти го подарят за рождения ти ден, заслужила си!!!
цитирай
18. makont - Красота!
11.01.2014 15:26
А малка принцеса е с тоалет. Хубавици сте. Усмивки!
цитирай
19. bven - Прегледах и двата постинга за Флоренция и ти благодаря специално!:)))
11.01.2014 17:54
Аз също имам хубави спомени от посещението на този град - изгледа на река Арно ми припомни много приятни мигове:)). Аз също бях в катедралата Санта Мария дел Фиоре ( Богородица с цветето) и ако се вярва на екскурзоводката-италианка и преводача ни, тя е втора по големина в света. Дреболия, но приятна, както се казва:))) Важното е око да види и ръка да пипне, но снимките и спомените остават!
Поздрави за разходката - вашата и нашата, приятелко!
цитирай
20. bojo12345 - Миледи , портите със златните фрески са ...
12.01.2014 18:01
на БАПТИСТЕРИЯТА - отделен храм предназначен специално за кръщенки на новородените.Такъв храм има и в Пиза . За тези специални обредни храмове е характерно едно ,че са със съваршенна акустика.Ака някой път ти се отдаде възможност да си в храма , не пропускай да чуеш , как се чува пеенето .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8375315
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930