Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.10.2013 11:31 - С МИЛЕЙДИ В ЛЮКСЕМБУРГ..
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 5202 Коментари: 20 Гласове:
18

Последна промяна: 11.10.2013 12:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пътуваме от Франкфурт до Люксембург с кола ,снимам живописни пейзажи,но в движение с телефона си и снимките...размазани!! При навлизане в града,скоростта бе приемлива и..горе долу  се получава!:)
Люксембург...толкова стар,колкото и модерен!
Много чист и с много строги порядки!Законите-железни!
Хората-усмихнати,приветливи,навсякъде усмивки и спокойствие..
КРИЗА??? Нееее!!!
Банки-навсякъде и Пари!!Много пари!!

Хората облечени скромно да не кажа...кичозно!!:))Няма мания за МАРКОВИ дреи..:))
Има облечени с по- дебели горни дрешки,но със  сандали или джапанки:)))
Костюмари-само банкерчета в обедната почивка по парковете и по уличните заведения за,,бързо хранене"..И все млади момчета..

Края на август,но си е хладничко-лятото е няколко седмици и те му се радват яко!
Аз тръгнах от Рим по потниче и ми се смръзнаха ,,ръкавите"...
image
Ту е  облачно.слънчево ,ту вали дъжд..
image

image
банки,банки,банки....
image

image

image
тези двете кули,зет ми ги е кръстил,,цигарите на милейди"-приличат на кутиите на любимите ми цигари,дълги и бежови:)))
Бен Ладен ги е пропуснал...:))
image
Тук вляво,зад ,,оградата" стоварваха тирове с машинерии!!Строеха увеселителен парк-тоест панаир-същият като Видинският ама малко по-хубав!само малко...
Щото си нямат,братя Ангелови!!
За панаира-снимки в друг постинг !Сега се строи!
image

image
А това са колелета,почти на всеки ъгъл...,,под наем"
Пускаш монетки в автомата ,и си вземаш колелот,обикаляш където имаш работа и после го връщаш!!
щото нямат коли..бедни са горките!!
image
наближаваме към нас
image
свиваме наляво и сме в квартала на..,,богатите"
image
ето я нашата тиха уличка само че няма ,,две липи отпред",а слива..
image
къщички на адвокати,млади ,,банкерчета"..
image
нашата къщичка ,обаче е на три улички..
image
автобуса спира ето тук пред входа ни,на две спирки сме от ,,идеалния център"
image
под прозореца ни-магазинче,слизам по пижама за хляб и ..е,не че съм слизала де!!
малко съм зле с френския...
image

image
от терасата на хола -отсреща се вижда ,,малко паркче".. и сат.чиния..:))
Голем фотограф съм съм:)
image
Градинката ,,ми"..малко е бедна на цветя,ама напролет,ще оправя нещата!! Дъщеря ми се смее :,,добре че дойде ,че зет ти от страх окоси тревата,че беше до колене.."
Страх го е от мен!!Ами страшна съм,като се разсърдя..:)))
Отзад оградата се вижда..училището на Алех!Само оградата ни дели,така че, пак по пижама ще го водя на училище..
И май ще си стоя все по пижама:))))
image
Малко поритахме топка .Аз съм вратар ,а Алех ми бие дузпи така,че ми хвръкват очилата..:)Страхотен удар има ,а е само на 5 годинки..
image

image
Но засега,сме уморени ,ще си запалиме барбекюто и...ще попушиме..
пък имаме и гости! комшийчета,млади банкерчета са дошли да ни поздравят за добре дошли.
Трябва да ги уважим!Този със синята блузка е французин-Матио.само на 33 г и е милионер-миналият месец си е купил къщичка в Париж за един милион евро!!
Кога успя,а?
Мисля да го оженя за внучката ми...тя ще го ..фалира:)))Но това за друг път:))
image

следва продължение..



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Много приятно пътуване
11.10.2013 14:43
с перфектен екскурзовод - имам чувството, че вече съм била там
и съм поритала топка с теб и Алекс...
разказваш леко, точно, ясно, с чувство за хумор и топли нотки.
Хубави снимки, Милейди ... очаквам продъпжението.
Прегръдки !
цитирай
2. djani - Опасна си,
11.10.2013 14:44
Много рано си го заплюла. Добре, че щерките ти са по-напористи, насочват се към переспективни партии и са се оправили. А Люксембург, в сравнение с Bella Italia e едно урбанистично нищо. Аман от съвременна архитектура, стъкло, бетон и алуминий. Банкерска сивота...
цитирай
3. mileidi46 - Е как беее...
11.10.2013 15:01
stela50 написа:
с перфектен екскурзовод - имам чувството, че вече съм била там
и съм поритала топка с теб и Алекс...
разказваш леко, точно, ясно, с чувство за хумор и топли нотки.
Хубави снимки, Милейди ... очаквам продъпжението.
Прегръдки !

още не съм ви завела на панаира!!:))))
Даже ме ,,поблъскаха " на количките,та още ми подскача левият бъбрек!!
луда бабичка съм си,няма оправия с мен!!
дъщеря ми много искаше да ме качи и на синджирите..:))))))
Ама ...не посмях!:))
Прегръдка и за теб! С много обич!!
цитирай
4. mileidi46 - :))))Не е рано,навреме е..
11.10.2013 15:15
djani написа:
Много рано си го заплюла. Добре, че щерките ти са по-напористи, насочват се към переспективни партии и са се оправили. А Люксембург, в сравнение с Bella Italia e едно урбанистично нищо. Аман от съвременна архитектура, стъкло, бетон и алуминий. Банкерска сивота...

Горкият французин!Ако знае ,кво ще му се случи,оная мойта внучка се ,,изживява" като Парис Хилтън ,ама е голема красавица!!!Считай го фалирал отвсекъде:))))
А за Люксембург,за сега ми хареса!! Сега имам вече билет за 18 декември-пак ще летя,та ще го видя и в зимна обстановка!!Коледна по-точно!
Е ,не може да става дума за сравнение...Не можеш да сравняваш старото с...младото!:))Старото си е по-хубаво!!
Все едно да сравняваш мен и внучката ми!!
Ами аз съм по-хубавата!!:))))))))
Нали???
Шегувам се!
Прегръдка за теб!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Ама ти направо че си умреш от скука ...
11.10.2013 19:41
Ама ти направо че си умреш от скука там:)))) Всичко ти е толкова подредено, че освен да правиш постинги, едва ли друга работа ще ти се отвори. Поздрави!!
цитирай
6. mileidi46 - И аз се радвам ,че се отби мила..
11.10.2013 20:38
dalida написа:
Щастливка си ти! И...снимките си ги бива.

Поздрави!

Снимките като за ,, с телефон и в движение"..стават за гледане:)
Прегръдка!
цитирай
7. mileidi46 - А,,,забрави ,че и ритам топка :)))
11.10.2013 20:46
kasnaprolet9999 написа:
Ама ти направо че си умреш от скука там:)))) Всичко ти е толкова подредено, че освен да правиш постинги, едва ли друга работа ще ти се отвори. Поздрави!!

сега не ми беше скучно,но за 18 декември имам билет пак за натам,а като знам колко ще е студено..не ми се ходи изобщо..
ще ходя на ледена пързалка с Алех и тепърва ще се уча да карам кънки и да правя пируети:))
Дъщеря ми каза да си взема банския,че ще ме води на плаж на..терми на закрито:))поне водата ще е топла:))
После ще се върна в Болоня с тен!!:)
Прегръдки за всички у дома!!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Ама ти направо че си умреш от скука ...
11.10.2013 22:34
mileidi46 написа:
kasnaprolet9999 написа:
Ама ти направо че си умреш от скука там:)))) Всичко ти е толкова подредено, че освен да правиш постинги, едва ли друга работа ще ти се отвори. Поздрави!!

сега не ми беше скучно,но за 18 декември имам билет пак за натам,а като знам колко ще е студено..не ми се ходи изобщо..
ще ходя на ледена пързалка с Алех и тепърва ще се уча да карам кънки и да правя пируети:))
Дъщеря ми каза да си взема банския,че ще ме води на плаж на..терми на закрито:))поне водата ще е топла:))
После ще се върна в Болоня с тен!!:)
Прегръдки за всички у дома!!


Ами бъди внимателна с кънките, навремето съм карала летни и зимни, но когато ги обух в по-късна възраст получих силни болки в глезените. За всяко нещо си има време. Поздрави!!
цитирай
9. hel - Много приятна разходка! Хубави ...
11.10.2013 23:28
Много приятна разходка! Хубави снимки!
А за банките - ми, то и в у нас вече има много банки, все едни лъскави... А народа угрижен и без пари...
Радвам се на твоите постинги!
Поздрав, Милейди!
цитирай
10. ambroziia - Хареса ми. Поздрави, mileidi46!
12.10.2013 08:35
Хареса ми.
Поздрави, mileidi46!
цитирай
11. mileidi46 - Наистина ли мислиш,че ще кача на кънки..???
12.10.2013 14:35
kasnaprolet9999 написа:
mileidi46 написа:
kasnaprolet9999 написа:
Ама ти направо че си умреш от скука там:)))) Всичко ти е толкова подредено, че освен да правиш постинги, едва ли друга работа ще ти се отвори. Поздрави!!

сега не ми беше скучно,но за 18 декември имам билет пак за натам,а като знам колко ще е студено..не ми се ходи изобщо..
ще ходя на ледена пързалка с Алех и тепърва ще се уча да карам кънки и да правя пируети:))
Дъщеря ми каза да си взема банския,че ще ме води на плаж на..терми на закрито:))поне водата ще е топла:))
После ще се върна в Болоня с тен!!:)
Прегръдки за всички у дома!!


Ами бъди внимателна с кънките, навремето съм карала летни и зимни, но когато ги обух в по-късна възраст получих силни болки в глезените. За всяко нещо си има време. Поздрави!!

Абсурд!:)))само ще гледам отстрани:))
цитирай
12. mileidi46 - И аз се радвам да те видя приятелко:))
12.10.2013 14:37
hel написа:
Много приятна разходка! Хубави снимки!
А за банките - ми, то и в у нас вече има много банки, все едни лъскави... А народа угрижен и без пари...
Радвам се на твоите постинги!
Поздрав, Милейди!

И ,че ти е харесала разходката!! После ще те водя на панаир!:)
цитирай
13. mileidi46 - Добре дошла на моята страничка!
12.10.2013 14:39
ambroziia написа:
Хареса ми.
Поздрави, mileidi46!

Благодаря ти и се радвам,че ти е харесало!
на мен също ми хареса там!:))
цитирай
14. hristo27 - И при нас ще стане така. НЯКОГА. . .
12.10.2013 15:34
И при нас ще стане така.
НЯКОГА...
цитирай
15. mileidi46 - Да Ице...някога!!
12.10.2013 18:22
hristo27 написа:
И при нас ще стане така.
НЯКОГА...

В някоя друга епоха,за съжаление..:(((
цитирай
16. bojo12345 - То чее хубаво си личи ,но
13.10.2013 01:14
има ли къде такъв като мене ,къде да лови риба с въдица , я река или езеро.Тогава бих го определил като рая на света?
цитирай
17. mileidi46 - Като дойдете,ще намерим!!!
13.10.2013 12:32
bojo12345 написа:
има ли къде такъв като мене ,къде да лови риба с въдица , я река или езеро.Тогава бих го определил като рая на света?

Сега като отида ,ще се поинтересувам и ще те информирам!!
Ако нямя,ще я ловиме в магазина!:)))
цитирай
18. makont - Красота и чистичко,
13.10.2013 19:37
пък и барбекюто и най-вече, спокойна съм за теб, имаш пълната свобода да си запалиш цигарка, като ти е кеф, без разните му там забрани. Усмивки Милейди и слънчева и красива нова седмица!
цитирай
19. bojo12345 - Като отидеш в магазина за риба питай....
15.10.2013 10:43
Дали имат да продават "свежа" риба.
Един господин търсел да си купи свежа риба , продавачката не го разбрала.
Предложила му прясна речна или морска , предложила му и жива риба.
Той пак я попитал дали може да си купи "Свежа" риба.
Продавачката го помолила да и обясни какво е това "свежа" риба и да му я доставят.
Той и казал: И жена ми в къщи е жива но , не е свежа!!! :)))))))))))))
цитирай
20. ckarlet - Благодаря и аз за прекрасната ра...
17.11.2013 13:02
Благодаря и аз за прекрасната разходка, Милейди!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8375468
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930