Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.01.2012 22:49 - БВЕН--БЛАГОДАРЯ ТИ....
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 9127 Коментари: 12 Гласове:
20

Последна промяна: 06.04.2012 20:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес моята приятелка БВЕН ме уцели в ахилесовата пета......
разби защитната ми броня и ме удари право сърцето.
Тъжна съм...Цял ден слушах музика и плачех..
Знаех какво ми липсва,но никога не исках да си призная....
Липсва ми -моята България..
ЕТО....КАЗАХ ГО..и ми олекна...
,,Сузе крием,али оне сами падаю..
Гост ,гост сад сам гост  и у родном краю..
Немам отца,немам майку
никог овде немам я..
ал да волим имам право
ватру(огъня) свога огнища....
ал заболи кад питаю код кога сам дошао..."
Хвана ме,приятелко...разби ме днес!!
Благодаря ти!

image
image

image










Гласувай:
20



1. bven - Мила МИЛЕЙДИ,
13.01.2012 23:17
Правих с толкова любов и радост този постинг! Върнах се много години назад и си спомнях хубави случаи, когато са пускали или пеели тези песни! Много се надявам след емоциите да дойде удовлетворението и насладата от хубавите песни...Благодаря ти и аз.
Хубава и звездна вечер !:))))
цитирай
2. ketcakuatl - АЗ ЛИ НЕ ГО РАЗБИРАМ?
14.01.2012 01:40
Но защо трябваше да пишеш на 'диалект'? Bven и на мен ми импонира, посещавал съм я (рядко), коментарите и ми допадат, сега ще се натреса при нея, и ще я включа в ,,любими". дори, и само заради тебе. Приятелите на наши приятели, са и мои приятели...
цитирай
3. bojo12345 - Имам един приятел....
14.01.2012 08:55
живее в Берлин,пенсионер на 72 г. Виктор.
Всяка година носталгията го връща в Пловдив-изтегля си нашенската пенсийка,минималната 136лв. х 12 и стои докато му стигнат парите.
Без България лошо , докато съм там,идвам си тук - и от година на година все по- тежко. В Берлин живея и пея с немската социална 360 ЭU , безплатна квартира с отопление ,вода и ток.Остават ми пари да ви купя подаръци на приятелите.На мен ми носи всяка година по една стара макара от бивщата ГФР.
Като гледа хала ни - въпреки ,че е на 73 предпочита Европата.

Скъпа Миледи ,пускай си хубавата музика ,но не се вълнувай много ,щади си нервите / на пазара не се подават/ а като ти домилее ...прави като моя приятел!
Ти в Италия не си сама като моя приятел,радвай се на малките съкровища,че
няма живеят кото днешните им връстници тук и бъди щастлива на тяхнато
жизнерадостно детство!
цитирай
4. pcelata - И двете сте страхотни.
14.01.2012 10:39
Много е мило,когато няма интриги и пошли думи.Свалям Ви шапка и на двете.
цитирай
5. erato7 - Разбирам те, миличка! Моят девер ...
14.01.2012 11:27
Разбирам те, миличка!
Моят девер е от 11-12 години в Испания! Там му се роди детенце и не смятат да се връщат. Говорим си по скайпа. Теди (така се казва племенничето) вече е на 2 год. Говори на испанобългарски. Разговорите ни завършват: "Чао, чичи! Чао, стрики (което значи - Чао, стринке!)
цитирай
6. mileidi46 - Постинга ти е прекрасен ,приятелко!
14.01.2012 12:21
bven написа:
Правих с толкова любов и радост този постинг! Върнах се много години назад и си спомнях хубави случаи, когато са пускали или пеели тези песни! Много се надявам след емоциите да дойде удовлетворението и насладата от хубавите песни...Благодаря ти и аз.
Хубава и звездна вечер !:))))

Това ,че събуди болката в мен не е по твоя вина...в момента съм в,,дупка "и психически ...много ранима:(((
Поради болезнените загуби на многото ми близки хора тази година-но ти го знаеш....И понеже си падам малко ,,мазохист" продължих да ровя в огъня..
разбира се ,всичко ще иде на мястото си.Нали е полезно да изпускаме парата понякога...Прегръдки мила..
цитирай
7. mileidi46 - Приятелче..какво не си разбрал????
14.01.2012 12:33
ketcakuatl написа:
Но защо трябваше да пишеш на 'диалект'? Bven и на мен ми импонира, посещавал съм я (рядко), коментарите и ми допадат, сега ще се натреса при нея, и ще я включа в ,,любими". дори, и само заради тебе. Приятелите на наши приятели, са и мои приятели...

нещата са по човешки прости..Бвен е прекрасен приятел и с без да иска ме върна към много болезнени за мен спомени и чувства...
не съм писала на,,диалект",а само малка част от текста на сръбската песен,който ме докосна и ме накара да бърникам по-дълбоко в раната..:)))
Всичко е ОК! Просто си изживях момента ..така както дойде....
Поздрави и прегръдки !!!
цитирай
8. mileidi46 - Споко! Всичко е наред...
14.01.2012 12:42
bojo12345 написа:
живее в Берлин,пенсионер на 72 г. Виктор.
Всяка година носталгията го връща в Пловдив-изтегля си нашенската пенсийка,минималната 136лв. х 12 и стои докато му стигнат парите.
Без България лошо , докато съм там,идвам си тук - и от година на година все по- тежко. В Берлин живея и пея с немската социална 360 ЭU , безплатна квартира с отопление ,вода и ток.Остават ми пари да ви купя подаръци на приятелите.На мен ми носи всяка година по една стара макара от бивщата ГФР.
Като гледа хала ни - въпреки ,че е на 73 предпочита Европата.

Скъпа Миледи ,пускай си хубавата музика ,но не се вълнувай много ,щади си нервите / на пазара не се подават/ а като ти домилее ...прави като моя приятел!
Ти в Италия не си сама като моя приятел,радвай се на малките съкровища,че
няма живеят кото днешните им връстници тук и бъди щастлива на тяхнато
жизнерадостно детство!

Изживях си момента,така както душата го прие и сега съм спокойна...:)))
Аз никога не съм сама,вярно е ,но има моменти, в които присъстващите не могат да изместят болката от липсата на нещо..:))))
Благодаря ти ,че намираш време да се поспреш с добра дума при м
Прегръдки за всички:))
цитирай
9. mileidi46 - Ех ,миличка-ти също си страхотна!!!
14.01.2012 12:55
pcelata написа:
Много е мило,когато няма интриги и пошли думи.Свалям Ви шапка и на двете.

Интригите ..са приоритет на хора избиващи комплекси в блога и в живота..
Аз нямам какво да избивам- болката и радостта ги приемам и преживявам както умея-нямам претенции да се доказвам или показвам в някаква илюзорна светлина,за да се харесам на някого.Ако аз не се харесвам-никой не е в състояние да ме убеди в противното...
Доколкото разбирам...и ти си същата:))
Приятен ден и мнооого усмивки ..
цитирай
10. mileidi46 - :((((
14.01.2012 13:05
erato7 написа:
Разбирам те, миличка!
Моят девер е от 11-12 години в Испания! Там му се роди детенце и не смятат да се връщат. Говорим си по скайпа. Теди (така се казва племенничето) вече е на 2 год. Говори на испанобългарски. Разговорите ни завършват: "Чао, чичи! Чао, стрики (което значи - Чао, стринке!)

Нищо не може да те спаси от носталгията ,мила..Това е чувство,което не може да се контролира-идва и си отива,когато си поиска..:)
Благодаря ти,че си тук и че не ме забравяш слънчице..:))
Приятни и хармонични почивни дни,миличка!!
цитирай
11. divna8 - Прегръдка и от мен, Лейди-Милейди ...
14.01.2012 13:18
Прегръдка и от мен, Лейди-Милейди :):):)
Лечебна е и действа позитивно!
Обичам те!
цитирай
12. mileidi46 - Да,вярно е...:)))
14.01.2012 14:27
divna8 написа:
Прегръдка и от мен, Лейди-Милейди :):):)
Лечебна е и действа позитивно!
Обичам те!

Поплаках си,пречистих се...и малко ми олекна!!! Е,докато отговарям на коментарите и се включва музиката-пак ми засяда буца в гърлото и ме задушава..но се усмихвам и пея малко хем усмихната,хем през сълзици..:)))
Прегръдки и за теб приятелко!!! И аз те обичам..през сълзици:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8370314
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930