Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2021 13:05 - ЗАЩО СИ ПРОПИЛЯВАМЕ ТАЛАНТА?
Автор: anonymous285 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 859 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




Гласувай:
2



1. dobrodan - Ти конкретно не пропиляваш нищо освен
23.07.2021 22:00
времето на посетилите блог.бг.
цитирай
2. anonymous285 - И как го установи това?Като кликна по поста и .....
24.07.2021 08:00
излезе ли?Извинявай обаче такива като теб са ми ястни атеист до гроб не четат а искат да знаят не иската да знаят защото не четът .Точно това общество не просветено за креативните идей на съмият живокаквато е и науката ,книгочетенето ,етичното отношение и др и др хей ............ хора само ми губяте времето на мен и на моите читатели.Одобрявам ги за да се види на стената на позора на падението на етичноста в нашето общество.Все пак обществото на идиотите сте малко но стабилно са да не изброявам имена те си го знаят но сте 3-ма или 5-ма в този блог които са изключително хруби нагли и нахални.След като видите нагласите че някой блог се откроява видимо от вашият и е по-добър от вашият с идеи със своята креативност ясна визия за нещата който прави,видеа с висока добавена стойност и статии.Човек който влага душа и сърце вие се опитвате да го смажете защото виждате че този човек е направил повече от вас съмите вие започвате да го тъпчете с някакви злобни коментарчета като това по горе.Вие сте обществото на не искащите да знаят повече за живота .Днес знаете само да храните и нищо ново не влиза във вашите глави еми соро брат ама си глупав и вместо да искате да се развиваш,гледаш да тъпчш.И след като вие ощественици не желаете нищо което е различно от вашето мнение без ястно и точно да се АРГУМЕНТИРАТЕ.Тоест вашата аргументация е Very low level.И тогава се започвате да злобеете срещу блога на колегата ви без да имате толерантност и уважение към своите колеги и техният труд да търси и намира .И така без визия за своето бъдеще вие обществото на нехилистите започчвате да храните защо и аз не знам но да живее спота и ние покрай него?Такива като вас са безперспективни личности които не разбират етиката ни толерантнота като поведение все на едно и също място тъпчете.А обществото на тези кои искат да знаят и са толерантни и са готини те си го знаят и ми пишат и ми благодарят.Така че си личи на кой колко му е багажа по съмият изказ.А твоят е на много Very low level.

Послепис:People like you are wasting my time !!!!
цитирай
3. dobrodan - Разликата между нас е, че освен другото аз пиша грамотно.
24.07.2021 13:03
Ако под толерантни и готини разбираш обкръжението си, ще се съглася.
Моите приятели не са толерантни и готини.
Да сравняваме моя и твоя багаж ли?
По-добре недей. Няма да останеш доволен.
Отново няколко клонинга задръствате блога. Намери си работа, истинска работа.
Знаеш ли какво е да имаш истинска работа?

Stop to plain bullshit, dear. Nobody is interesting about you.
цитирай
4. anonymous285 - Мога да кажа че на злобни ....
24.07.2021 14:57
заядливци не си губя времето и не си меря кой колко знае.За мен е важна емоцията от нещата които са около нас тази технологична революция която се надига ето това е изключително.Аз не съм като другите да се фука е я виж тука аз завърших Харвард вече съм нали се сещате френската Ревиера и Харвар.Хора които се подиграват на Дънов и се страхуват да го прочетат не бива да дават акъл на другите не е удобно и не е етично признак на липсата на уважение и разум.Не информираните хора не знаят че Дънов е завършил престижен университет и то в Щатите и съдят само по видеа без някой да е написал да тъка е и аз бях там и така беше но и така да е всички сме хора и грешим неизбежно е.Като цяло аз имам работа и си работя но това не ми и пречи да чета книги и статии съчетавам полезното с приятното.И пак тука се вижда че ми се натрабваш и то не канен хм .................. наглост и нахалство вместо Хрвард завъши университет по етика например о вишочайши умопомрачителю Бог на лексиката :) Докато се появи някой от обществото много знайковци които са видимо хъм аз завърших Харвард и след това се разхождах по френскта ревиера.Дам няма лошо Харвард обаче хората завършили там са интелигентни които не си позволяват своеволия имат дикция етика моля и ако обичаш и не се натрабват излищно. Gupiec ! или E non prendermi in giro!
цитирай
5. dobrodan - Според теб две страници лишени от съдържание
24.07.2021 17:43
и пълни с боза постинги на ден не е обсебване на блога, така ли?
Трудно разбирам какво точно искаш да кажеш. Повредата не е в моя телевизор, съжалявам.
Ако ти е по-лесно, пиши на английски. Няма проблем.
Университет по етика не съществува, добре е да го знаеш. Има един, за квадратни идиоти, дано не си завършил него.

https://www.university.sirius1-bg.org/

Суха вода в природата не съществува. Недей да се мъчиш.
цитирай
6. anonymous285 - Според теб две страници лишени от съдържание 17:43 и пълни с боза постинги на ден не е обсебване на блога, така ли?
24.07.2021 20:10
Пич за какво говориш какви 2 страници в каква връска са те ?Не те разбрах.Да ти кажа че моят ТЕЛЕВИЗОР си бачка все още добре с ултра ейжди качество е резолюция повече от повечето идиоти ,ако ме разбираш ако си говори с такъв стил на словоречие .Университет по етика не съществува и в днешно време е хубаво да го има защото тенденцията която аз виждам го изисква много.А и аз обичам да се майтапя че ще направя такъв за да може комуникацията между бизнес средата да се повиши ако ме разбираш?Ето това ще бъде моят стар тъп иновация за гражданята в София и другите градове.А за водата по принцип в природата не съществува да така е .Има мъртва и жива вода така е.А ЗА УНИВЕРСИТЕТЪТ САМО ЩЕ ТИ КАЖА СЛЕД КАТО ГО ЗАВЪРШИШ и има един най-голям университет и той е на Христо Ботевият университетът.Виж какво е казал за университетът и ще разбереш кой точно има в предвид.Виж също така и за Раковски дано нещо и там научиш обаче там трябва да се види една книга от учебниците нищо няма да извадиш.И така не дей да ме мъчиш с празнословие.Моля те .......... .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anonymous285
Категория: Новини
Прочетен: 2484356
Постинги: 8264
Коментари: 277
Гласове: 1011
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930