Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2019 17:27 - Из личното дневниче (Част I-ва)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2822 Коментари: 10 Гласове:
49

Последна промяна: 27.07.2019 09:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image


image
image
image
image
image


image


image
 

 http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/19/starforlife-robotics-predstavia-edin-snimkov-robo-pytepis.1573070

image
image
image
image
image
image
image image

image





Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inf0rmant - Това е друго, браточка.
26.07.2019 18:42
Какви са тези небеса и планини? Бирата му е майката. Наздраве!
цитирай
2. librarian - Привет, Ж-Стар! :-)
26.07.2019 19:40
Скоро не си правил постинги с книги, но и тези с готините места, които посещаваш, ги бива. :-)
Много цветни и весели кенчета бира. Наздраве! :-)
цитирай
3. librarian - "Металика" също създава настроение!
26.07.2019 19:41
:-)
цитирай
4. raff - Стар, с тази снимка, която си сложил, за малко да те подмина. Свикнал съм да те виждам на фона на букетите с цветя и за малко да не те позная.
26.07.2019 21:19
СТУДЕНА БИРА! Н А З Д Р А В Е !
Страхотни кенове и страхотен музикален фон.
Отваряй вече сандъка с подаръците, Стар. :D
цитирай
5. getmans1 - Ха-хааа, биричка. . . сеги ги наг...
26.07.2019 22:08
Ха-хааа, биричка ... сеги ги нагласяш ... биричка, сандък, биричка и така докато свят светува ...
цитирай
6. starforlife - ~
26.07.2019 22:14
~ 1. inf0rmant
За бирата, която имах удоволствието да опитам по време на тази 10-дневна отпуска - ще има изричен постинг, Браточка.
Все пак за тези 10 дни опитах около 30 вида немска бира и макар да не съм снимал всичките - имам достатъчно снимков материал за един бирен постинг.


~ 2. и 3. librarian
Ами какво да ти кажа?... Ще има още "книжни" постинги, споко. Просто когато ми е интересно да ги заиграя.
Например: Не съм забравил идиотските напъни на Венци и Кофичко да твърдят, че за библиотека, каквато казвах, че притежавам, били нужни площи колкото олимпийски стадион.
Но не се напънах тогава да покажа на всички колко смешни и жалки са, нали така? Както не се напънах да покажа и колко е смешен Венци да твърди тогава, че 6 000 заглавия нямало и по библиотеките, обществените, градските. А ще го направя показването на празнодумието им. Когато му дойде времето.


~ 4. raff
Снимката от аватара ми в момента е ебавка с Тинчето с ласото.
Нали се изходи, че онази на фона на цветята, за която говориш, била от преди 10 години - та: Онзи ден имахме във фирмата курс за кари и реших, че едно ново свидетелство не иска нито хляб, нито вода. И взех, че се включих аз в курса (и вече имам правоспособност, важаща в целият ЕС за управление на електро, мото и газокари) и понеже трябваха две снимки (за досието в Технически университет, които ни проведоха обучението и за свидетелството) - се снимах. И после взех, че с ГСМ-а снимах снимката и това реално е снимка на снимката (ха ха ха), отразяваща моята визия ама баш в момента, от онзи ден.
цитирай
7. starforlife - ~ 5. getmans1
26.07.2019 22:16
Радо, писали сме по едно и също време.
Та затова - сега отделно те репликирам.
Вече писах, че за опитаните 30-тина вида бира по време на тази отпуска, ще пусна отделен постинг.
Сандъкът беше само един и след малко, като посвърша това-онова, ще го "отворя" и допълня снимки в постинга.
Ти представяш ли си тези 170 кг., които беше теглото на сандъка, да са биричка?
Това са 340 кенчета!

ПС: Знаеш ли, че в Германия имат 5500 вида бира?
ПЕТ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН!
Победени?
Хааааааа ха ха ха - хвала на такива "победени".
А знаеш ли, че халбата за бира в Германия е литър?
Германец да си лятото, мамка му.
Ха ха ха
В постинга за бирата ще спомена и други любопитни факти от германската бирена идилия. Например, че палец нагоре, означава "Келнер, донеси ми една бира." Показалец пък - "Келнер, донеси ми две бири."
Яко, м?
цитирай
8. getmans1 - ? Германец да си лятото, мамка му. ...
26.07.2019 23:22
starforlife написа:
?
Германец да си лятото, мамка му.
Ха ха ха
В постинга за бирата ще спомена и други любопитни факти от германската бирена идилия. Например, че палец нагоре, означава "Келнер, донеси ми една бира." Показалец пък - "Келнер, донеси ми две бири."
Яко, м?


... Като чуя за „палец горе или надоло„ че и дори като ги видя под постингите винаги се присещам за митингите преди 30 г. и как една група храбри херои любители на символиката се плашеха от ПАЛЕЦ НАДОЛЕ ... ХАХАХАХА.

... По едно време тия голлеми халби тук се водеха ЮНАШКИ БИРИ - ОЩЕ ПРЕДИ 20 ГОД. нико ново под слънцето ... но руските джобни канчета не съм ги виждал ... запознати казват, че били два вида обикновени от алуминий и луксозни - чувенени.

цитирай
9. sidhaarta - СКИВАЙ НЕЩО СВЕЖО... За съжаление нямаме синоними на "балък" в речника!!!
27.07.2019 01:09
Ама тоя верно е балък в „НАБИРАЩИ ПОПУЛЯРНОСТ“
PRESLAVA - PIYAN
цитирай
10. absolution - Привет!
27.07.2019 11:34
Аз също съм за кенчетата. Наздраве, Стар!
цитирай
11. анонимен - Намини към мен
27.07.2019 23:06
да ти покажа аз на какво съм:)
цитирай
12. elinka4 - Жоре, наминавам да кажа "НАЗДРАВЕ!"
28.07.2019 17:45
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589566
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031