Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.02.2022 01:25 - ОТ ТУК..ОТ ТАМ...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2137 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 22.02.2022 02:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
(из фейса)
 Сега ще ме линчувате, ама ще си го кажа!
Аре, Всички го знаете, но като че ли е в реда на нещата и не играе роля. Плебсът е унищожаван периодично от “шефовете” на земята от както свят светува!
Преди бяхме пълнеж на оръдия - всички войни и революции бяха планирани и конструирани от тях, без изключение.

Стадото се връзваше ВИНАГИ на патриотичните пропаганди да умре геройска смърт за тоз дет духа.
И тогава го имаше “словото” и пак мряха като плъхове.
Сега го зарибяват точно с обратното - да живее вечно с бустери и чипове.
Когото не могат, го елиминират както им е удобно!
При тях са ВСИЧКИТЕ материални и психопатски ресурси.
При нас имало ДУШИТЕ, (колко ги имат, аджеба, я се огледайте), на гол тумбак пищови носим, а скоро и на празен.
Всички сме профети и всезнайковци от софата!

А вие мислите ли, че те са толкова тъпи, с опит от хилядолетия да ни манипулират, че не са предвидили реакциите ни?
“Няколко”, релативно погледнато, тираджии ще ги уплашат?

Глад ще има без шофьори. Те пък ще гладуват без сметка в банката, Cash не се приема.
Стоките не пътуват сами.
Не всички са от село.
Не искам да разбивам надежди, но като чета някои коментари, наистина се плаша от човешкият наивитет граничещ до глупост, който ни доведе до тук. Само Чудо ще ни спаси, да, ако Творецът е решил!

Аз се питам, за чий да го прави? Защото сме какво? - добри, мъдри, умни, любвеобилни?
Ма мола ти съ!
Той сигурно се е чудил отдавна как да ни разкара.
Не му е за пръв път!
Закъсняхме! Те ни онождат от ден първи, ние станахме герои в 23.59,ч. На, браво!

Няма ли изход? Има, ако са решили сами да отворят вратата.
Докато се стои на опашка за бустери и носят намордници когато е отменено нареждането и конетете тъпчат жени и сметки се заключват, когато издадоха закон да не се дискриминират зомбитата, (а само човекът), аз не виждам изход.

Стотната маймуна е илюзия за това овчество.

Поклон пред всички, които са на барикадите!
Не умаловажавам нито смелостта, нито приносът им!
И аз вдигам 84 годишният си юмрук, но от софата, но нека сме реалистични: те имат био, Гео, крео, психоинжинеринги, с които за нула време сме станали на рибки и звездички.
Те ни държат за топките, не обратно!
Проумейте го и от там търсете изход!
Ако го ударим на духовната страна, Първо питайте Твореца какви му са плановете с нас защото без негово знание и разрешение нищо не се случва.
Не беше ли така?
После лежте на ухото, че има слово, че сме по Негово подобие (това не вярвам, не Го обиждайте) и че ще ни спаси!
Да, да!
Какво направихме от себе си до сега? Кромидът го показа: идиотизъм и тъпизъм, непристойни на Божествени създания!
Изключенията потвърждават закономерни ето!
Тъй ли беше?
(Носете си плювалника)!
, на 84 г съм в Стокхолм! Не мога да стигна пеш до София до сряда…. девствена съм!
Протестирам с мозък, не крака.
Те не държат вече! Когато аз протестирах, много от вас дори не бяха на бащите си в тестисите, а някъде в австрала.

Дойде и Вашето време да правите същите грешки - след послен героизъм. АКО цялото стадо беше отказало да носи намордници и да се дупчи, нямаше да има нужда от протести след после!
Но!
Тогава щяха да пуснат ХААРП, химтрейлите си вървят от 50 години, а може и 70, извънземни, подземни, рептили, цяла зоологическа градина и спрат ПАРИТЕ ни, водата, електричеството и кислородът знам ли още що.
Вече няма птици и насекоми!
Видяха им работата!
Нашата е наред!
Скоро и това ще стане!
Събудете се!
Те са по силното куче, а ние сме все още, процентуално погледнато, самонадеяни невежества.

Ще питате: какво да правим?

Коя съм аз да ви кажа, но ще кажа какво аз правя и ще правя: аз живея малкото ми останали дни, хронологически и здравословно с широко отворени очи за реалната реалност- разказват ни играта на всички фронтове - без да си крия главата в пясъка под сянката на религиозни слънчобрани, или аргументирам с клишета от историята на миналото!
Те не важат днес!
НЕ ВАЖАТ!
Човешката раса преминава в друг софтуер : ЗОМБИ 2.0!
Досега бяхме 1.0…

Докато мърдам, живея и ще живея като ЧОВЕК и няма да позволя да ме “upgrade” на трансхуман или патентована собственост на Биг Фарма! Стигне ли се до принуда, ще ми хванат опинците… “Жива” няма да им се дам!
Това е моят “протест” - бъдещен.
Днес само акъл давам от софата , на тези, които ме питат, та и не питат!
Привилегия на старите хора! image
Oooo, Ние не сме безсилни!
Силата ни е в прозрението и от там в бяс, но разумен, без приспивателни където не позволяваме страх или розово подплатени надежди да замъгляват рьонтгеновия ни поглед.
Силата ни е в ЗНАНИЕТО!
Аз ЗНАМ, че съм в неравна борба с Луцифер , (тъй да го кажем за по драматично) и не го подценявам оповавайки се на Божествените ми атрибути и назубрени, от Масоните писани цитати.

Знам, че имам само себе си като изходна точка (stepping stone ) и че НИКОМУ не ще позволя да кощунства с волята и правото ми на избор, какво да влиза в тялото ми.
За иглите става дума.
Отнася се и до мозъка ми!
Силата на знаещия и осъзнат човек е НЕПОБЕДИМА!

Аз може да не мога да направя крачка от старост, но волята и духът ми конкурират с Дан Колов!
Никога не казвайте, че сте безсилни, дори някой или нещо да са по-силни от нас.

Те са в живота ни да ни направят по силни и от тях!
Ако цената е физическото ни тяло, be it!
Кой пък иска да живее днес в тази клоака “между глупци неразбрани”?
Аз не!
=============================================
https://www.facebook.com/johndenev/videos/237376808606162
====================================
https://www.facebook.com/newdreambg/videos/360189265695214
======================================
поразходете се из най-богатият град в Америка.....Лос Анджелис!!!
ХОЛИВУууууД!!!

https://www.facebook.com/rene.pudleiner/videos/1362269840872909
=========================================
намерете разликите,ако може....

image










Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8350381
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32634
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930