Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
24.03.2021 12:20 - ,,ОТ КОГО ПАЗЯТ ЕВРОПА" ????!!!!
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 3657 Коментари: 13 Гласове:
8

Последна промяна: 24.03.2021 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ,,ЗАЩИТА НА ЕВРОПА 2021!!! "
Военно-морските упражнения, проведени в Средиземно море и Черно море.

Упражнения в Антарктида от Съединените щати и Канада.


Русия разположи войски в черно море, в Англия и има сериозно напрежение с Украйна.

18 военни кораби на НАТО са в Черно море за провеждане на военноморски упражнения с Украйна.
Круизният кораб на USS Monterrey вече влезе в черно море, което е много важно по очевидни причини.

Съединените щати развиха бомбардировачи B-1 и B-Lancer в Норвегия.

Заслоните на Донецк и Луганск са открити за украински граждани, докато украинската армия е поставила голяма сила в източната част на Украйна.

Русия е в пълна готовност и заявява, че е развила много въздушни танкове и сили край Донбас.
Турция провежда упражнения заедно със САЩ в Средиземно море...
Много за безпрецедентни упражнения от този тип.

Мишки и гущери бягат, но са хванати в капан и обградени....

image

image
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
СЛЕДВАЩИЯТ ХОД(ВЪЛНА) НА КОРОНАТА ...Е И МАСКА ЗА НОС!!!
БЪДЕТЕ ГОТОВИ...СКОРО.....image

image
АЗ ,ОБАЧЕ МИСЛЯ,ЧЕ ОПАСНОСТА НИ ДЕБНЕОТ МНОГО ДРУГИ ФАКТОРИ...
ИМА МОРЕ ОТ НАВЛИЗАЩИ БАНДИ ОТ ГЛАВОРЕЗИ ПО ЦЕЛИЯТ СВЯТ...
ПРИ ЕДНА ВОЙНА,ЩЕ НАСТЪПИ  АД НА ЗЕМЯТА!!!
ЕДНО Е УСПОКОЯВАЩО-ЧЕ БАЙДЪН И НЕГОВАТА ХУНТА НЯМАТ ДОСТЪП ДО ЯДРЕНИЯТ АРСЕНАЛ НА АМЕРИКА....И ДО ЧЕРВЕНИЯТ БУТОН...









Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Не пазят, а окупират.
24.03.2021 12:37
И всичко е ясно.
цитирай
2. mileidi46 - Явно продължават да разчитат,
24.03.2021 12:50
morskipesni написа:
И всичко е ясно.

само на едно...
Светът да продължава да се прави на сляп и глух...!!!
Доминото обаче,отдавна започна да пада..
Приятен ден и благодаря за посещението!!!
цитирай
3. radostinalassa - Янките могат са стоят в нашето море само...
24.03.2021 13:42
21 дни. Никого не могат да окупират там.
цитирай
4. mileidi46 - Поживьом и увидим...!!!
24.03.2021 14:04
radostinalassa написа:
21 дни. Никого не могат да окупират там.


А не са и само янки....
цитирай
5. germantiger - ...
24.03.2021 14:04
руските уроди са повече уроди от американските уроди

и двете държави заедно с великобритания винаги са били врагове на европа

иначе БЪЛХАРИЯ Е КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ

българите обикновено са изнасилвани от турци и доброволно даващи гъз на руснаци

българите дават гъз на турция с бой и с любов дават гъз на русия

иначе българите все са си гъз проститутки
цитирай
6. mileidi46 - Ти към кое от посочените ,,племена" се причисляваш????
24.03.2021 14:23
germantiger написа:
руските уроди са повече уроди от американските уроди

и двете държави заедно с великобритания винаги са били врагове на европа

иначе БЪЛХАРИЯ Е КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ

българите обикновено са изнасилвани от турци и доброволно даващи гъз на руснаци

българите дават гъз на турция с бой и с любов дават гъз на русия

иначе българите все са си гъз проститутки


Любопитно...Само питам.
цитирай
7. radostinalassa - ГТ просто е изпитал на себе си ОУ в Персийския залив
24.03.2021 15:58
Или също така пак се е друсал. Яд го е , че е мелез и иска да изкара нас такива.
цитирай
8. germantiger - ...
24.03.2021 16:06
по интереси, дух, мечти не съм българин

по манталитет доста съм българин, по ербаплък също

но това е полезно да си балканец вместо лигав модерен немец

разбира се само преди век германците са били същите мъже че и повече от балканците и същшите ербап пичове, но просто ги превърнаха в лигльовци/повечето от тях

нищо, то и младите българи вече ги превръщат в такива - нека им
цитирай
9. germantiger - а не ве
24.03.2021 16:08
7. radostinalassa - ГТ просто е изпитал на себе си ОУ в Персийския залив
15:58
Или също така пак се е друсал. Яд го е , че е мелез и иска да изкара нас такива.

;) напротив

представям си ако бях чист българин колко кофти щеше да ми е

намирам че геманците са повече от българите в почти всичко и за това, факта че съм мелез е всщност нещо повече - винаги съм се гордял с това от дете и съм се имал заслужено повече от българите

сега също се имам повече
цитирай
10. radostinalassa - ГТ ми писа, че се радвал, че е мелез
24.03.2021 16:24
А аз имах предвид циганската му кръв, с която се перчи.
цитирай
11. mileidi46 - Натрупал си много злоба и егоизъм в душата си...
24.03.2021 23:36
germantiger написа:
по интереси, дух, мечти не съм българин

по манталитет доста съм българин, по ербаплък също

но това е полезно да си балканец вместо лигав модерен немец

разбира се само преди век германците са били същите мъже че и повече от балканците и същшите ербап пичове, но просто ги превърнаха в лигльовци/повечето от тях

нищо, то и младите българи вече ги превръщат в такива - нека им


Това не е добро за теб...Хората са еднакви по цялата планета...Има добри и лоши хора ,незвисимо от името което им е дадено,или избрано...от някого!!!
Няма съвършенни екземпляри...дори в роботите...
цитирай
12. mileidi46 - Моля да си изясните личните разпри на друго място....
24.03.2021 23:39
germantiger написа:
7. radostinalassa - ГТ просто е изпитал на себе си ОУ в Персийския залив
15:58
Или също така пак се е друсал. Яд го е , че е мелез и иска да изкара нас такива.

;) напротив

представям си ако бях чист българин колко кофти щеше да ми е

намирам че геманците са повече от българите в почти всичко и за това, факта че съм мелез е всщност нещо повече - винаги съм се гордял с това от дете и съм се имал заслужено повече от българите

сега също се имам повече

цитирай
13. radostinalassa - Нямам лични разпри с ГТ
25.03.2021 13:52
Но когато той обижда българският народ , аз се чувствам длъжна да го вразумя. Горкият Швейк.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8323710
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031