Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.02.2021 19:04 - ТРЕТАТА ВЪЛНА ПРИСТИГА...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1593 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.02.2021 01:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С ПЪЛНА СИЛА...
ГОТОВИ ЛИ СТЕ??
ЗА ТЕСТ...
image

 image
Честно казано.... Стигнах до момента, в който ми се иска всички вярващи в короната най-накрая да получат ваксинацията си. Писна ми.... Трябваше да прочета толкова глупости днес от предполагаеми експерти, болници и хора без съпричастност, които знаят всичко... Моля, направете го...! Всички вие, хора, които ни се смеете, защото искаме да ви защитим всички! Ваксинирайте се ,себе си и близките си.И дано се успокоите... Съжалявам само за децата, които нямат право на собствен глас. Писна ми от това. Всички, които не са го разбрали досега, ще се научат само чрез собствен опит и болка. Когато бях дете, винаги ми казваха ′′ не пипай чинията на печката!" Чувах ли!? Никой не иска добър съвет... Селекция.... кой ще бъде избран, ще разберем след няколко месеца или години image ....................
Преди много години ,когато писах и пусках снимки за кемтейлса...всички ,,знаеха",че това са ,,конспирации",че не е кемтейлс ,а е конденз и т.н...
Политиците се правеха ,и днес  продължават да се правят на невинни,че не знаят нищо по въпроса???
А стига бе!! Ма верно ли???
Незнаят????

Ами  на нас  пука ли ни,че ни тровят???
Нееее,кво като....??
Вижте ,,госпожата " колко е весела!!
Сигурно знае защо....е и аз знам!!!

image

image

image

image

image



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
image



image

image



image
image
image



image



image














Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8350179
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32634
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930