Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.10.2018 16:00 - ЛОРЕТТА ФЪДИ
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 245 Коментари: 0 Гласове:
1



 Какви са шансовете, че лицето, отговорно за удостоверяването на бароковия сертификат на Барак Хюсеин Обама, Лорета Фъди, просто е било единствената фатална смърт от девет на борда на малък самолет, принуден да направи аварийно кацане на вода край бреговете на Хавай ?

Какви са шансовете, че другите пътници са се оттеглили почти ненарушени (според доклади на очевидци) или са имали само леки наранявания, докато Loretta Fuddy е починала?

Какви са шансовете, че се случи провалът на двигателя по канала Alenuihaha, признат за един от най-коварните канали в света поради силните ветрове и открито море?

Какви са шансовете, че единственият инцидент, който би довел до иначе звездните записи на "Макани Кай Еър", е само летенето с Лорета Фъди, най-спорната фигура в най-спорния въпрос, свързан с конституционната правоспособност на Барак Хюсеин Обама да заема длъжността?

Какви са шансовете Националният съвет по безопасност на транспорта (NTSB), федералната агенция, отговаряща за разследването дори на най-малките инциденти, свързани с гражданския транспорт, да не извърши задълбочено разследване на място, което включва фатален изход, особено смъртност от висок -професионален държавен служител?

Какви са шансовете един пътник, застанал в задната част на самолета, публично идентифициран като Фердинанд Пуентес (виждан да носи федерален федерален маршал), не само ще има готов видео на GoPro, но и психическо спокойствие и яснота "катастрофата" и последиците от разглеждане на неочакваните, животозастрашаващи обстоятелства?

Какви са шансовете този видеоклип или поне част от него да се пусне внезапно от нищото, почти месец преди деня след "катастрофата", когато неговото съществуване никога преди не беше споменато или признато от разследващите катастрофи или оцелелите?

В над 25-годишния ми опит като кариерен изследовател съм виждал много странни неща, които дават една пауза и викат за обяснение. Очевидните неща, които на пръв поглед изглеждат да се противопоставят на логическото обяснение, само да се отговори чрез разследване като просто съвпадение (да, "неща" се случват) или да се проявява нещо по-лошо. По мое професионално мнение странната смърт на Лорета Фъди попада в категорията.

Както отбелязах в моя първоначален доклад от 13 декември 2013 г., мястото на Лорета Фъди в историята бе завинаги споменено, когато разреши освобождаването на удостоверението за живи раждане на Барак Обама (COLB) по негово искане. На 25 април 2011 г., месец след назначаването й за директор по здравеопазването в Хавай, тя потвърди, че е станала свидетел на копирането на оригиналния COLB. Документът, който бе удостоверен като истинско копие от г-жа Фъди, бе връчен на Джудит Корели, личния адвокат на Барак Обама, когато Corely направи специално пътуване, за да вземе лично документа, вместо да изпрати документа от частен куриер, като Federal Express ,

Предвид ролята й в установяването на автентичността на спорния документ, г-жа Fuddy беше назована в две декларации (една публична, една запечатана), подадена в американския окръжен съд в западната част на Вашингтон на 18 октомври 2013 г. от Douglas Vogt, цитирайки двадесет точки на фалшифициране, които включват грешка при предателство и грешка при извършване на престъпление. Vogt, заедно с изследователя и документалния експерт Пол Айри, разследва сложността на фалшификацията. Признанието на г-н Vogt и участието на г-жа Fuddy получиха национално внимание, когато беше интервюиран по доклада The Hagmann & Hagmann на 4 декември 2013 г. точно една седмица до деня преди трагичната му смърт на 11 декември 2013 г. Подробният тричасов звук свидетелствуването на Дъглас Вогт може да бъде чуто тук , а докладът подробно описва възможната роля на г-жа Фъди тук,

Следвайте парите

От смъртта й, част от случаите, свързани с Лорета Фъди в запечатаната клетвена декларация, подадена в Федералния съд на САЩ, бяха оповестени публично. От особен интерес представляват нейните финансови отчети, които описват нейните приходи и разходи през 2011 г. и 2012 г. Всеки отчет е подаден през януари за предходната година.

Според г-н Vogt, между двата доклада е установено голямо и все още неотговорено различие в доходите. Накратко, през първата си година като Директор по здравеопазването в Хавай, което е и времето, в което тя е удостоверила COLB на Обама, брутният доход на г-жа Фъди е бил по-малко от $ 100,000. Нейното финансово доказателство обаче показва, че явно е платила ипотеката си и е намалила задълженията си най-малко с 50 000 долара и може би с още 75 000 долара повече от тази, която е събрала през тази година. Откъде идват тези пари? Макар че може да има легитимно обяснение за това несъответствие, то не бе разкрито по финансовите формуляри, които тя подаде в Комисията по етика на Хавайската държава.

Катастрофата и NTSB

Лорета Фъди беше една от девет души на борда на Cessna 208B, пътувала между островите Хавай на 11 декември 2013 г. Тя правела много популяризирано, добре известно ежегодно пътуване до Калаупапа, където държавата изгнала пациенти с проказа до 1969 г. Тази област е достъпен само с равнина или муле. С полет, пътуването ще изисква пътуване над канала Alenuihaha, известен също като "I"ll-end-you, ha-ha" канал. От всички места около Хавайските острови за кацане на вода, това е най-лошото от всички възможни места поради ефекта "вятърна фуния" в канала. Каналът е на повече от една миля в дълбочина в нейната най-дълбока точка и обикновено се смята за един от най-коварните канали в света от бреговата охрана на САЩ.

Ако не беше друго въздухоплавателно средство, което летеше близо до водата, е възможно пътниците на самолета да не са били намерени, докато не стигнат до местоназначението си. Джош Ланг и Джейми Томсън бяха свидетели на това, че Чесна направи кацане на вода и бяха в състояние да помогнат за помощ. В рамките на 90 минути бяха на място сценарий C130, два британски спасителни хеликоптера, един спасителен хеликоптер на САЩ и един спасителен хеликоптер.

Както отбелязах в първоначалния си доклад, първоначалните отчети за катастрофата бяха противоречиви и противоречиви. Такива несъответствия остават, въпреки разследването, проведено от NTSB. Въз основа на прегледа на доклада на NTSB (ID # WPR14FA068), не е извършено проучване на място. Докладът на NTSB, отнасящ се до този инцидент, е един от най-непълните и несъздадени доклади в сравнение с други доклади. Защо?

NTSB признава толкова, колкото и отказ от отговорност, който предрича разказа. Това повдига въпроса защо поради факта, че катастрофата е довела до фатален изход, особено смъртността на човек в центъра на значителна национална противоречие, следователите не са извършили по-задълбочено разследване на място?

Разказът на NTSB също е в конфликт с очевидци. Според доклада за разследване на NTSB "пилотът на въздушния транспорт и двама пътници са сериозно ранени , един пътник е бил смъртоносно ранен и пет пътници са получили леки наранявания. [Акцентът ми]. Това не съответства на първоначалните и последващите очевидци и доклади за пътниците, а сега на видеото.

По време на разследването на този инцидент аз интервюирах ветеран пилот, запознат с полетните пътеки на Хавайските острови. Изказвайки се в рекорда, този източник заяви, че е летял в тази област от години и го знае добре. Той поздрави пилота за забележителното кацане на вода и потвърди, че канал Аленюхаха наистина е коварен. Той добави, че "аз щях да причиня такъв самолет да се спусне [навътре в океана] на цялата Хаваи, точно там бих искал да слезе. Възстановяването би било много трудно, ако се опитате изобщо. "

Какви са шансовете?

 





https://canadafreepress.com/article/what-are-the-chances-the-mysterious-death-of-loretta-fuddy#.VaQojOv19c0.facebook



image
image















Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8323330
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031