Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
03.04.2014 16:06 - ВЕЛИКДЕНСКИ ШАРЕНИЙКИ:)))
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 5744 Коментари: 20 Гласове:
19

Последна промяна: 04.04.2014 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За малко настроение...малко релакс с моите великденски шаренийки...:)))
ако желаете,кликайте за да се видят в реален размер..:))



image
imageimageimage


image
image

image

imageimage
image
image

image
image
image
image
image
image



image

imageimage
kissssss.........
Надявам се, да са ви харесали..:)))




Гласувай:
22



1. kasnaprolet9999 - Много са красиви, копнах си няко...
03.04.2014 17:32
Много са красиви, копнах си няколко, но когато кликвах върху тях за уголемяване, не винаги излизаше същата картина.
цитирай
2. mileidi46 - Понякога става така,
03.04.2014 21:20
kasnaprolet9999 написа:
Много са красиви, копнах си няколко, но когато кликвах върху тях за уголемяване, не винаги излизаше същата картина.

но все едно влизаш в албума ми ,и като кликнеш върху заглавието на албума -ги виждаш всичките..!!! Кликваш върху снимката и тя се увеличава ,,а отдолу под снимката са дадени размерите и си я сваляш в какъвто размер искаш!!Избираш каквото ти харесва...:)))
цитирай
3. bven - Благодаря за чудесното настроение, приятелко:)))
03.04.2014 21:42
Всички са хубави и настройват за красиви емоции и празници на душата..
Прегръдки за теб!
цитирай
4. ponicka - Просто не се удържах да ти сложа м...
03.04.2014 22:15
Просто не се удържах да ти сложа минус,макар че е инфантилно досущ като ,,шаренийките"ти:)
Кiss........
цитирай
5. tit - е, що бе, Сладкишче?:)
04.04.2014 00:06
ponicka написа:
Просто не се удържах да ти сложа минус,макар че е инфантилно досущ като ,,шаренийките"ти:)
Кiss........

БабЕто на последния гиф е трепач!:))))
Кво?;):))

Весели Великденски празници, Милейди!
цитирай
6. mileidi46 - И аз благодаря,че си тук...:))))
04.04.2014 00:19
bven написа:
Всички са хубави и настройват за красиви емоции и празници на душата..
Прегръдки за теб!

Прегръдки за всички,най много за малкият красавец!!
цитирай
7. mileidi46 - Е що така бе Миме...
04.04.2014 00:24
ponicka написа:
Просто не се удържах да ти сложа минус,макар че е инфантилно досущ като ,,шаренийките"ти:)
Кiss........

защо ми причинаваш тази болка...Ето сега седя ,гледам в този минус,дребни сълзи роня и от мъка си разплитам терлиците...:((((
цитирай
8. mileidi46 - Е как що бе мила!?!защото ми завижда...:)))
04.04.2014 00:37
tit написа:
ponicka написа:
Просто не се удържах да ти сложа минус,макар че е инфантилно досущ като ,,шаренийките"ти:)
Кiss........

БабЕто на последния гиф е трепач!:))))
Кво?;):))

Весели Великденски празници, Милейди!

На последният гиф съм малко неглиже,току-що се бях върнала от село-
садих картофи,ама сега ,ако ме види как съм се изтупала и нагиздила...още три минуса ще ми сложи!!Малко си поплаках от мъка,ама вече се успокоих:((((
Добре,че си разплетох само единият терлик,но утре ще го наплета на една кука....ще е по-фешън!!!
Иначе ти благодаря за пожеланието и от сърце ти желая същото!!!
Кис..........:))))))))))
цитирай
9. paciencia - :)))
04.04.2014 02:25
Наистина ми създаде настроение в късния час. След като разгледах красивите картинки и послушах нежна музика, нямаше как да не се усмихна (до ушите). Особено след като получих целувка за лека нощ:)))
Благодаря!
цитирай
10. mileidi46 - Кисссссс...чето е убиец нали?!:))))))))))))))
04.04.2014 12:33
paciencia написа:
Наистина ми създаде настроение в късния час. След като разгледах красивите картинки и послушах нежна музика, нямаше как да не се усмихна (до ушите). Особено след като получих целувка за лека нощ:)))
Благодаря!

баба ти милейди ....просто се забавлява:))))
Съжалявам, че съм наранила ,,естетическият вкус"на някой ,,естети"тук ...но ще го преживеят! И те са добри хора...:(((
Успокоявам се,че имам приятели от цял свят,които ми пишат и искат от тези кичозни мои картинки- надписани с техните имена!!
какво да се прави..всеки с претенциите си!!Правя това,което на мен ми харесва!!не пращам покана на никого да влиза тук...:)))
Още едно киссссссс-че за теб!!
Специално!!
цитирай
11. chavdar01 - КЪДЕ ГИ НАМИРАШ ТЕЗИ КРАСОТИ!
04.04.2014 19:21
БРАВО НА ТЕБ!!!
цитирай
12. stela50 - Здравей, Милейди... обичам твоите красотички...
04.04.2014 19:57
Толкова светлина и цветност, топлина и нежност
има в тях, прекрасно е всичко, което човек създава
със сърцето си за радост, празничност, усмивки...
И обич... Благодаря ти, мила... и аз ще си взема,
зареждат, успокояват... радват душата.
Прегръдки !
цитирай
13. mileidi46 - Който търси намира...нали знаеш:))
04.04.2014 23:50
chavdar01 написа:
БРАВО НА ТЕБ!!!

Благодаря ти,че намина!!
Приятни почивни дни!!!:))
цитирай
14. mileidi46 - Благодаря ти за хубавите думи.
04.04.2014 23:52
stela50 написа:
Толкова светлина и цветност, топлина и нежност
има в тях, прекрасно е всичко, което човек създава
със сърцето си за радост, празничност, усмивки...
И обич... Благодаря ти, мила... и аз ще си взема,
зареждат, успокояват... радват душата.
Прегръдки !

Вземи всичко,което ти харесва!!Ще ти направя нещо специално за великден,можеш да ми подскажеш само предпочитание за цвят!!:)
Прегръдки!
цитирай
15. seasonofthewitch - Ти май само от мен ги криеш. От както ...
05.04.2014 18:25
Ти май само от мен ги криеш.От както си ги пуснала не ги виждам през нито един браузер.:))
но каквито и да са си вложила сърце и ще ти чукна едно плюсче на сляпо.:))))
цитирай
16. makont - Трябва да си от дърво, за да не изпиташ умиление,
09.04.2014 16:33
гледайки тези красиви картички. И пиленцето, и котетата. Милейди, а мопса, защо не си я включила и нея? А бабет е страхотна! Прегръдки!
цитирай
17. pcelata - Направо се разтопих...
12.04.2014 23:05
всичките ми харесаха.Божееее,като малките деца съм.Много се кефя на такива неща.Ще си копна някои– може ли? Силна,топла и истинска прегръдка за теб миличка.
цитирай
18. mileidi46 - Ами..крия ги?!?!Ако ги криех,нямаше да са тук:))))
12.04.2014 23:26
seasonofthewitch написа:
Ти май само от мен ги криеш.От както си ги пуснала не ги виждам през нито един браузер.:))
но каквито и да са си вложила сърце и ще ти чукна едно плюсче на сляпо.:))))

Пратих ти линк на лични...:)))
цитирай
19. mileidi46 - Много се радвам,че ти хареса мила!!
12.04.2014 23:27
makont написа:
гледайки тези красиви картички. И пиленцето, и котетата. Милейди, а мопса, защо не си я включила и нея? А бабет е страхотна! Прегръдки!

Мопса..следващият път..с клипче...:))))
Прегръдки!!
цитирай
20. mileidi46 - Взимай всичко,което ти харесва!!:)))
12.04.2014 23:28
pcelata написа:
всичките ми харесаха.Божееее,като малките деца съм.Много се кефя на такива неща.Ще си копна някои– може ли? Силна,топла и истинска прегръдка за теб миличка.

Прегръдка с много обич и за теб миличка!!
радвам се,че си тук!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8361554
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930