Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.03.2014 13:34 - ПОДАРЪК ЗА ВАС...ПРИЯТЕЛКИ!!
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 4128 Коментари: 13 Гласове:
16

Последна промяна: 05.03.2014 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Няколко идеи за подарък...за вас приятелки!!
За тези,които ги харесват...подарък за 8 март
... за всички,които пожелаят да им направя...:)))
Днес ми е..разтоварен ден ,да си поиграя с тези животинки:))))
Приемам заявки....безплатноооо:)))))
КРАСИВ ДЕН ЗА ВСИЧКИ,КОИТО НАДНИЧАТЕ ПРИ МЕН...

клик-за оригинален размер:

image

image

image

image
image
image

image


image
image




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Привет,приятелче!
05.03.2014 13:51
При теб винаги е така красиво!Обичам да надничам ,но все по-малко ми става времето ,а задълженията повече.......
цитирай
2. mileidi46 - Когато и да надникнеш...
05.03.2014 14:06
iliada написа:
При теб винаги е така красиво!Обичам да надничам ,но все по-малко ми става времето ,а задълженията повече.......

винаги те чака усмивка...с много обич!!!
Прегръдка!!
цитирай
3. djani - Направих "перде - кериз"...
05.03.2014 14:29
Браво, за всеки по нещо! За дечицата и женичките - мили животинки. За стари мераклии - млади агънца. Да живее "празника на колежката". Ха-ха- ха...
цитирай
4. mileidi46 - :))))))
05.03.2014 14:51
djani написа:
Браво, за всеки по нещо! За дечицата и женичките - мили животинки. За стари мераклии - млади агънца. Да живее "празника на колежката". Ха-ха- ха...


Знаех си аз,че така ще реагираш,динозавре..:)))
За това и я сложих...:))
Изплакни си очичките:)))))
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Много са красиви, особено персо...
05.03.2014 18:22
Много са красиви, особено персоналната, благодаря ти!!
цитирай
6. stela50 - О, Милейди ... много красота, нежност... чувство...
05.03.2014 19:07
и вълнуваща музика... Много ми харесват, чудни са !
Не смея да попитам дали едната не е за мен, или
за друга Стела... но както и да е, все ще им се радвам.
Страхотна си, мила !
цитирай
7. mileidi46 - Много се радвам,че ти хареса мила!!
05.03.2014 19:10
kasnaprolet9999 написа:
Много са красиви, особено персоналната, благодаря ти!!

Прегръдка!
цитирай
8. mileidi46 - Ааааа,разбира се,че е за теб...
05.03.2014 19:19
stela50 написа:
и вълнуваща музика... Много ми харесват, чудни са !
Не смея да попитам дали едната не е за мен, или
за друга Стела... но както и да е, все ще им се радвам.
Страхотна си, мила !

Аз друга приятелка Стела си нямам тук и изобщо!!
Забравих да ти сложа цифричката,ако държиш-веднага ще се поправя!!!:)))
цитирай
9. magnoliya - Много красиви честитки си израб...
05.03.2014 20:21
Много красиви честитки си изработила, поздрави!
Дерзай!
цитирай
10. mileidi46 - Благодаря ти мила!!
05.03.2014 20:40
magnoliya написа:
Много красиви честитки си изработила, поздрави!
Дерзай!

Благодаря за добрият отзив!!
Незнам колко са добри..просто се забавлявам и си почивам по този начин!!
Лека вечер ти пожелавам..
цитирай
11. анонимен - Здрасти, Болоня!
05.03.2014 21:36
Реших да Ви посетя петимата, за които споменах в коментара си и дори в ред на Вашите посещения!
/една друга "милейди беше преди теб - хах/
Готина музика /обичам такива... "мотиви"/
Извини ме, но, ако може да дам препоръка:
Задавай размер на графиките по хоризонтал 586 - вертикалния "той" ще ти го "смята" автомат.
Така ще е по-... цялостно.

Иде реч да задаваш размера в редактора на блога при качването - а не в сайта, където ги дялкаш графиките...

Поздрави!
цитирай
12. mileidi46 - Ами..здрасти!!:))
05.03.2014 23:13
bryunetsnakovalnia10 написа:
Реших да Ви посетя петимата, за които споменах в коментара си и дори в ред на Вашите посещения!
/една друга "милейди беше преди теб - хах/
Готина музика /обичам такива... "мотиви"/
Извини ме, но, ако може да дам препоръка:
Задавай размер на графиките по хоризонтал 586 - вертикалния "той" ще ти го "смята" автомат.
Така ще е по-... цялостно.

Иде реч да задаваш размера в редактора на блога при качването - а не в сайта, където ги дялкаш графиките...

Поздрави!

Решил си- и си ме посетил..ами хубаво!!Никой не ти е забранявал!
имах въпрос,но ти го зададох при теб,защото там не открих нищо, което да е свързано с мен-по точно че си ме споменал в някякъв коментар?!?
Както и да е,ти просто си разводняваш нещата,а те просто си имат конкретна форма ..
за препоръката-благодаря ти,оценявам го,но просто качвам картинките от руският сайт само с копипеист,иначе трябва да ги свалям всички оттам на компа,за да ги качвам с програмата на блога,което ми губи време!Отварям двата сайта-копирам от единия и слагам в другия и баста!!!
Няма друг начин,защото от програмата дето ги правя...не мога да взема линк,за да съществува като отделна графика..обезателно трябва да ги кача в единия сайт или в глитер.сом--оттам вече те ми дават линк за качване в друг сайт...
Обясних ли ти добре??
Просто така знам,така го правя..:))
цитирай
13. анонимен - Решил си- и си ме посетил. . ами ...
06.03.2014 00:16
mileidi46 написа:

Решил си- и си ме посетил..ами хубаво!!Никой не ти е забранявал!
имах въпрос,но ти го зададох при теб,защото там не открих нищо, което да е свързано с мен-по точно че си ме споменал в някякъв коментар?!?
Както и да е,ти просто си разводняваш нещата,а те просто си имат конкретна форма ..
за препоръката-благодаря ти,оценявам го,но просто качвам картинките от руският сайт само с копипеист,иначе трябва да ги свалям всички оттам на компа,за да ги качвам с програмата на блога,което ми губи време!Отварям двата сайта-копирам от единия и слагам в другия и баста!!!
Няма друг начин,защото от програмата дето ги правя...не мога да взема линк,за да съществува като отделна графика..обезателно трябва да ги кача в единия сайт или в глитер.сом--оттам вече те ми дават линк за качване в друг сайт...
Обясних ли ти добре??
Просто така знам,така го правя..:))


Ами не е баш така, както казваш!
Имам в предвид, че не е нужна цялата тази еквилибристика, която си описала!
Повтарям каквото ти препоръчах - друг е въпросът, ако искаш малко повече... пояснение как да става.
Работата е за... 3-4 секунди повече време от това, както го правиш и се явява допълнение към него.

А резултатът ти го показвам сравнително тук:
http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/lichni-dnevnici/2014/03/06/.1244583

Погледни къде са графиките ти.
Там си са - не са в моя блог.
Но втората според мен изглежда по-гот от първата.
Говоря в самия постинг.
А "клик-за оригинален размер" продължава да си е със същото действие.

Колкото да каментара - той не касаеше теб.
И на една друга "milAdY" НИКа започва с "m" /ако този ми коментар визираш де/
Всъщност... надявам се да не си разбрала, че нещо иронично към теб съм насочил, защото ще е поредната грешка в тази среда.
Но това се получава толкова често...
Само тази вечер, от три моикоментара - 2 разминавания.
Всеки с неговата си... интонация.

"Еднакво говорим - различно се разбираме!"
/променям една фраза на една моя... Даскалка/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318123
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031