Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.10.2011 21:41 - MICHELLE OBAMA-,,СЕЛЯНКАТА" НА БЕЛИЯТ ДОМ!!
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 8738 Коментари: 32 Гласове:
35

Последна промяна: 07.10.2011 01:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Michelle Obama  превръща градината на Белият Дом в зеленчукова градина!!:))
Вижте как охраната връзва домати!
Обществено полезен труд за тези търтеи..:)))
На мен лично ми харесва това начинание!
Браво на Мichelee!!! :)))))
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image










Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пак да питам
06.10.2011 21:47
Чух че някой с червена прашка ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

А къде е бургаския даскал с увисналия боздуган? Знаеш ли?

Поздрави
Гарго
цитирай
2. mileidi46 - :)))
06.10.2011 21:53
анонимен написа:
Чух че някой с червена прашка ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

А къде е бургаския даскал с увисналия боздуган? Знаеш ли?

Поздрави
Гарго

И защо питаш мен??:))) Аз със тия не контактувам... :)))
цитирай
3. анонимен - Аз питам всички. Не ги намирам те се ...
06.10.2011 22:02
Аз питам всички. Не ги намирам те се крият.
Страх ги е, а Турбо4а как скачаше само. Да дойде сега да ми скочи на дедовия.
цитирай
4. pcelata - Браво и от мен.
06.10.2011 22:04
Тази жена ме кефи,с поведението си.Че какво лошо има?Направо им се кефя.
Поздрав мила.
цитирай
5. mileidi46 - :)))
06.10.2011 22:08
анонимен написа:
Аз питам всички. Не ги намирам те се крият.
Страх ги е, а Турбо4а как скачаше само. Да дойде сега да ми скочи на дедовия.

Е те няма да се скрият при мен!!!Защото ме мразят и аз ще ги издам къде се крият..:))) чувствата ни с тях са взаимни..:))
цитирай
6. mileidi46 - Страхотна е нали???
06.10.2011 22:11
pcelata написа:
Тази жена ме кефи,с поведението си.Че какво лошо има?Направо им се кефя.
Поздрав мила.

И мен ме кефи,особено като гледах как охраната връзва домати:))))
Прегръдка за лека нощ,мила пчеличке...:)))
цитирай
7. mrazekoff - Когато един човек
06.10.2011 22:19
си обича работата която извършва го увлича и той е щастлив....
Някои си обичат земеделската работа , други обичат да майсторят нещо, трети пък имат някакво хоби...
Няма значение дали си селянин или цар - страстта те увлича и ти се наслаждаваш на резултатите.
Няма срамна работа -
Поздравления!!!!
Хубави есенни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
8. mileidi46 - си обича работата която извършва го ...
06.10.2011 22:32
mrazekoff написа:
си обича работата която извършва го увлича и той е щастлив....
Някои си обичат земеделската работа , други обичат да майсторят нещо, трети пък имат някакво хоби...
Няма значение дали си селянин или цар - страстта те увлича и ти се наслаждаваш на резултатите.
Няма срамна работа -
Поздравления!!!!
Хубави есенни дни ти пожелавам!!!!

Така е Стеф,срамна работа няма!! Жената се занимава с това,което и доставя радост и не се държи като първа дама..сади си пиперки и се кефи с децата!!Браво на нея!!! Радвам се,че ти е харесал постинга..лека вечер ти пожелавам и ти благодаря,че си тук!! Прегръдка за лека нощ..:)))
цитирай
9. анонимен - Милейди аз пак да питам.
06.10.2011 23:48
Чух че един педофил с червена прашка ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч. Тя щяла да скубе веждата на Теди гея.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

А къде е бургаския даскал с увисналия пишок? Знаеш ли? И дебелата Балева Трътла търся. Приготвил съм и една диета с протеини. Да не ме лъжеш и да ги криеш тука?

Поздрави
много уплашен Гарго
цитирай
10. yotovava - Така трябва,
07.10.2011 08:23
ако си далече от земята, си далече и от хората.

Поздрави
Валя
цитирай
11. stela50 - Добро утро , Милейди ... и чудесен ден .
07.10.2011 09:12
Наистина ми харесва естественото поведение
на Първата дама ... Много мили са снимките с децата .
Ако се прави от сърце и с желание,всяка работа носи
удовлетворение . Надявам се и при нея да е така .
Поздрави за постинга !
цитирай
12. mileidi46 - Така е Валя!!
07.10.2011 12:07
yotovava написа:
ако си далече от земята, си далече и от хората.

Поздрави
Валя

Приятен ден ти пожелавам!
Поздрави!!
цитирай
13. nicodima - На мен пък не ми харесва!
07.10.2011 12:07
Долавям "слизането до народа", нашият бивш вожд го наричаше "приземяване" : (...
Това е фалш и лицемерие!
А пък че е селянка и по манталитет и пролича - начинът по който потупа снизходително по гърба английската кралица ме изуми. Все едно и каза - заповядай, бабичко, правя ти път, защото си по-стара!
Всеки има право да тълкува нещата според вижданията си, но това аз го наричам дребно политиканстване и заиграване с общественото мнение, вероятно PR специалистите не са си губили времето, за да отговори Първата дама на обществените очаквания...
цитирай
14. mileidi46 - Добро утро мила:))
07.10.2011 12:13
stela50 написа:
Наистина ми харесва естественото поведение
на Първата дама ... Много мили са снимките с децата .
Ако се прави от сърце и с желание,всяка работа носи
удовлетворение . Надявам се и при нея да е така .
Поздрави за постинга !

Дали го прави от сърце..или някой се опитва да я свали от имиджа на Първа дама,който би трябвало да подържа според етикецията?? Кой знае..аз се забавлявах,като гледах как охраната връзва домати:)))
Grazie!:)
цитирай
15. tili - :)))))))))))))
07.10.2011 12:15
"Селянката" кОпа без ръкавици, но сервитьорката е с бели ръкавички;-)

Изобщо, градинарството е приятно и радостно занимание. Казвам го от личен опит.
прегръдки:*)
цитирай
16. mileidi46 - И така може да се каже..:)
07.10.2011 12:20
nicodima написа:
Долавям "слизането до народа", нашият бивш вожд го наричаше "приземяване" : (...
Това е фалш и лицемерие!
А пък че е селянка и по манталитет и пролича - начинът по който потупа снизходително по гърба английската кралица ме изуми. Все едно и каза - заповядай, бабичко, правя ти път, защото си по-стара!
Всеки има право да тълкува нещата според вижданията си, но това аз го наричам дребно политиканстване и заиграване с общественото мнение, вероятно PR специалистите не са си губили времето, за да отговори Първата дама на обществените очаквания...

Каква е точно програмата ,по която се работи върху този ,,пиaр"-предстои да видиме..:)) Нищо не е случайно в тези политически игри. И поставянето на Обама в Белият Дом не е случайно нали? Кой е той всъщност..откъде изкочи от храстите?? Благодаря за коментара и приятен ден пожелавам.С много усмивки. :))
цитирай
17. mileidi46 - :)))))
07.10.2011 12:39
tili написа:
"Селянката" кОпа без ръкавици, но сервитьорката е с бели ръкавички;-)

Изобщо, градинарството е приятно и радостно занимание. Казвам го от личен опит.
прегръдки:*)

Еееее,спазва се етикецията...донякъде:))
Градинарството и аз го харесвам,цветарството също..но ако бях първа дама на Америка-не бих го правила:)))
Ама ха!!:))
Прегръдка и за теб ,приятелко и слънчев есенен ден ти пожелавам!
С мноого усмивки!:
цитирай
18. mileidi46 - Gargo,basta,be!!
07.10.2011 12:40
анонимен написа:
Чух че един педофил с червена прашка ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч. Тя щяла да скубе веждата на Теди гея.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

А къде е бургаския даскал с увисналия пишок? Знаеш ли? И дебелата Балева Трътла търся. Приготвил съм и една диета с протеини. Да не ме лъжеш и да ги криеш тука?

Поздрави
много уплашен Гарго

цитирай
19. kasnaprolet9999 - Браво на нея, тако ще възпита и де...
07.10.2011 19:33
Браво на нея, тако ще възпита и децата си на труд, пък и ще хапват истински зеленчуци и плодове, които не са торени с разни отрови. Повечето жени от нейния ранг се правят на префинени дами и се занимават с благотворителни мероприятия за да се покажат пред света. Тази е истинска жена, не променя ценностна си система, поради промяна на общественото си положиние, останала е вярна на себе си. Журналистите сигурно са във вихъра на танца, кой знае колко я одумван, но на нея едва ли й пука.
цитирай
20. mileidi46 - Браво на нея, тако ще възпита и де...
07.10.2011 22:16
kasnaprolet9999 написа:
Браво на нея, тако ще възпита и децата си на труд, пък и ще хапват истински зеленчуци и плодове, които не са торени с разни отрови. Повечето жени от нейния ранг се правят на префинени дами и се занимават с благотворителни мероприятия за да се покажат пред света. Тази е истинска жена, не променя ценностна си система, поради промяна на общественото си положиние, останала е вярна на себе си. Журналистите сигурно са във вихъра на танца, кой знае колко я одумван, но на нея едва ли й пука.

Кой знае мила,дали и идва,,отвътре" или е някакъв пиaр za Obama..:)))
Дано да е така,както казваш ти!!!
Или е някакво хоби!:) Вижда ми се доста отворена и не и пука наистина от много неща..изобщо не се държи като предишните .....:))
цитирай
21. swanlake - Това не е начин да се правиш на човек ...
09.10.2011 16:05
Това не е начин да се правиш на човек от народа нито да си близо до земята-това е проект в който учавствуват деца. Може и да е селянка - не знам това,но не виждам нещо лошо нито в начинанието нито във факта да си от село.
цитирай
22. mileidi46 - Слънчице,разбира се,че няма нищо лошо в това..
09.10.2011 17:52
swanlake написа:
Това не е начин да се правиш на човек от народа нито да си близо до земята-това е проект в който учавствуват деца. Може и да е селянка - не знам това,но не виждам нещо лошо нито в начинанието нито във факта да си от село.

Малко странно изглежда точно на нея да и възложат тази програма,може да и изиграе лоша шега..знам ли!Нали знаеш,че ние българите приемаме нещата първо откъм негативната страна:( А ,,селянката" го сложих в кавички,макар че заглавието е оригинално от статията,където не беше в кавички.Не дадох link,защото ме мързеше да я преведа,а на италианси-нямаше да я разберат..Просто оставих нещата на според- кой как го възприеме:))
цитирай
23. bojo12345 - Дилбано дилберо как се сади пиперо???
11.10.2011 19:31
То ва което виждаме в калър е наистина красиво.Децата ще хапнат пресни зеленчуци.
Не се вижда,само може да се оцини уонова, което са подготвили градинарите
на Белия дом зад кадър..
Първата дама на децата може,но нас българите ,стари бахчевани не може домати да продава.
Показала си красотата на задния двор на Белия домV
Поздрав от мен!!!
цитирай
24. aidriell - аз не бих се замислил секунда
12.10.2011 22:33
В това предпоследното клипче с лятната бяла рокличка на Мишел дали не и е топло пред този градинар .И без това черният Кениец все с ирак ходи да се занимава а като гледам на черната бомбонка и трябва някой здраво да оре в черната нива
цитирай
25. mileidi46 - То ва което виждаме в калър е наис...
13.10.2011 18:26
bojo12345 написа:
То ва което виждаме в калър е наистина красиво.Децата ще хапнат пресни зеленчуци.
Не се вижда,само може да се оцини уонова, което са подготвили градинарите
на Белия дом зад кадър..
Първата дама на децата може,но нас българите ,стари бахчевани не може домати да продава.
Показала си красотата на задния двор на Белия домV
Поздрав от мен!!!

Нали знаеш,че това ,което дават в кадър, и което е зад кадър- остава винаги мистерия...неразгадана от нас като много други,случили се преди настоящата:):) Поздрави.Поне си се забавлявал,нали??
цитирай
26. mileidi46 - :))))))))
13.10.2011 18:31
aidriell написа:
В това предпоследното клипче с лятната бяла рокличка на Мишел дали не и е топло пред този градинар .И без това черният Кениец все с ирак ходи да се занимава а като гледам на черната бомбонка и трябва някой здраво да оре в черната нива

Разбрах те:) Ама какще пробиеш до ,,бомбонката"?Всъщост ще ти подскажа,да видиш,че съм приятел:))) Тя ходи да пазарува сама с кошничка от супермаркета близо до Белият дом!!Ако намеря линка ще ти го пратя:)) Ако стане работата,после ще почерпиш ,,баба "?:))Нали???:)))))
цитирай
27. aidriell - аха
14.10.2011 01:21
Американчето едвам си сдържа ръцете да не и събере пликчетата под поличка на Мишелката
Един Ганьо рунтав балкански и здрав натурален пич и трябва на нея за да изпотрошат всички колове и зеленчук да не остане непокътнат .
В супермаркети ще ходи ? Бе какво и липсва така като я гледам освен телешки салам лпси тя няма
Грях е тази черна свежа кобилка необяздена -
селянка де,казваш ти с черна кожа кадифе и шоколадов загар
да държи лопати ,да говори за царевични кочани пораснали ,пък колко големи щели да станат ..мхмм незнам
Български юнак нямаше и минута да и остави да гледа учудено в царевицата и мотиките
Като ня я свърта в белия дом да го боядиса черен в тон с Мъж си
и да гледа да не оцапа роклята като моника с клинтън щото черничка е и бая ще личи ако не по роклята то по нея .
Обама ако мисли че я оставил в ливадите да мирува да прочете той блога ти и да види как мишел е захапала хамбургера страстно
Ей че възбуждащи постинги има в този блог бе ужас :-)
цитирай
28. ve6titsa - Завалите,
14.10.2011 16:41
както са свикнали с индустриалната храна...това им се вижда голямо забавление.
цитирай
29. aidriell - Не смятай че това не е индустриална ...
15.10.2011 00:42
Не смятай че това не е индустриална храна
Мишелката е отишла в Home Depot купила е 10 пакетчета с селектирани семена на домати чушки и лук с логото на монсанто на етикетите на пакетчетата и си отглежда същите тези зеленчуци които в магазина им казват органик но но как е органик точно като те торят с някаква жестока амониева селитра червено черна на цвят която прави тиквите като задницата на вартбург ?
За мен органик е раслото на баба ми в двора на село в българия
Органик в USA е единствено на мишелката ......
цитирай
30. mileidi46 - :)))
15.10.2011 12:47
ve6titsa написа:
както са свикнали с индустриалната храна...това им се вижда голямо забавление.

Aidriel има право..:)))
цитирай
31. mileidi46 - :))
15.10.2011 12:49
Aidriell,май много ти харесва Michelle Obama??:))
цитирай
32. swanlake - Моя коментар беше по-скоро насочен ...
20.10.2011 03:46
Моя коментар беше по-скоро насочен към един от коментарите по-горе :) а не към поста.Разбирам кавичките ти. Не знам каква точно лоша шега имаш пред вид да и изиграе проекта,но доколкото знам проекта е нейн никой не и го е възложил. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8368316
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930