Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.10.2011 21:27 - ПОЗДРАВ ЗА РУСТАМ И ЛИДИС!! :))))
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 20063 Коментари: 52 Гласове:
32

Последна промяна: 31.10.2012 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеже не влизам в блоговете на посочените личности,попаднах на същият чрез заглавието от друг постинг..и се ококорих!!!Целият постинг беше посветен на мен!!!Вижте го сами:
http://rustam.blog.bg/lifestyle/2011/09/21/pylni-gluposti.823662
Повод за дискусията е един мой постинг от миналата година,в които символично бях,,поканила" приятелите си от блога в ресторанта ,където бяхме предната вечер на вечеря!!!Още тогава Рустам написа този коментар,след като лидис се изплю като анонимна:))) По принцип там където някой сере в блога..тя се търкулва като бръмбър..
  81. rustam - Ами
05.11.2010 15:37 Май си е прав този анонимен да ти кажа. като видях снимките в някакъв от постингите ти с разни мазни манджи, сосове и прочие - да ти кажа наистина си е отврат и гнусотия.

Под достойнството ми е да коментирам въпросните персони,но понеже не ми е в кръвта да отминавам с мълчание простаците(особено злословещи по мой адрес)-или както казват по нашият край,,не обичам да си оставям коня у барата", а и някой от коментиращите вдухновено и разпалено решили да ме попитат зад гърба ми,каква по точно манджа съм,,сготвила" във въпросната чиния на снимката!!!
Винаги,когато е имало повод съм слагала мои снимки в блога и никога не съм се правила на това,което не съм,като някой от нападащите ме..Дали съм млада или стара..грозна или хубава(?!)-незнам!!Със сигурност знам,че макар и стара...(колко ли е млада лидис?)гаранция изглеждам по добре от нея!!!Като се има за голяма красавица-нека сложи поне една нейна днешна снимка! Защото моята снимка е правена днес!!!Или да даде един link за галерията от снимки като ,,фотографка",за каквато се представя.ЩЕ падна от хумор и сатира...

Та ето така изглеждам аз днес?!!! Някой да има нещо против??? Мисля че за моите 65 години изглеждам перфектно,при все ,че съм качила 5 кг това лято:)))По принцип поддържам от 56 до 58 кг!!Сега съм над нормата,но не се притеснявам:)) Ако не се класирам..ще сложа и по бански костюм..Ако и стиска- нека да сложи и лидис,да я видим що за красавица е!!:))
И тогава да коментира хората!!!
image

image
А това е фотографката на снимката,заради която пресъхнаха устата на клюкарите,снимката недостойна по качества за ,,професионалистката лидис"! Ти си професионалистка,колкото аз съм ,,Мона Лиза"!
image
 А това е снимката,която рустам е отрязал в блога си и подложил на критика..
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
А теб Рустаме -няма да те коментирам.Това, което съм показала, са толкова,,манджи"-колкото ти си Ален Делон,нищо че си си дигнал яката на кържавата си риза като него.:))) По скоро ми приличаш на комбайнер.. А когато платиш поне един път в живота си 200 евро за един обяд..може и да си изгубиш апетита за един месец!!!:))

И понеже си загубил апетита рустаме,ето този пич ти приготвя специалитет,за повишаването му!! ЩЕ вземаш по една супена лъжица всеки ден преди ядене!! Да ти е сладко!!!

image


BUON  APETITTO  RUSTAME!!! LIDIS!!!

АЙ СИКТИР!!!







Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - ястията са превъзходни на вид, в...
02.10.2011 21:49
ястията са превъзходни на вид, вероятно и на вкус, изглеждаш наистина чудесно за възрастта си!Не обръщай внимание на "малки душици", бъди щастлива със семейството и приятелите си))....а тук в блога мисля, че имаш доста такива))Усмивки Милейди ;)
цитирай
2. maxine - Каква е тази злоба, бе хора?
02.10.2011 21:55
Не мога да разбера защо постоянно се нападате и спорите в този сайт. Какво толкова като някой си Ви е коментирал. Да, не е приятно да бъдеш критикуван. Този сайт за това ли е - за скандали? И искам да ме разберете, че това не го казвам само на Вас. Това е моето мнение - не трябва да съществуват толкова много конфликти на място, където би трябва да си правим хубавото.
цитирай
3. divna8 - Разсъни ме, Милейди-Лейди :)))...
02.10.2011 22:02
Разсъни ме, Милейди-Лейди :)))))))))))))))
Доста се посмях на глупостите и се любувах на снимките!
"Хапнах" си порядъчно от богата трапеза, но "лекарство" не искам :))))))))))
Прегръдки и целувки за теб, децата ти и прекрасните ти внуци!
Вдъхновена вечер, мила и все да така да ни развеселяваш :):):)
цитирай
4. ketcakuatl - ПОДКРЕПЯМ ПРЕЖДЕПИШЕЩИЯ
02.10.2011 22:35
Не се цапай. Писал съм го много пъти. Ще попетя щом трябва.' Хора' като рустам са вид енергийни вампири. Долни твари хранещи се със злост. Колкото повече внимание им се обръща - толкова повече тлъстеят. Като въшката, която като се уяде - ти изпълзява на челото! Направих и аз грешката да обръщам внимание на гнидите, но се осъзнах. Те черпят енергия от точно това - вниманието отделено на скотските им личности. Ти сега му наля цяла чаша с духовна кръв на вампира. Той преяде и се уригва от кеф. Нищо че те предизвикват, ти като вървиш и настъпиш някое кучешко лайно, мислиш ли за него цял ден, пишеш ли за това? Осъзнай се!!!
цитирай
5. krotalka - Харесваш ми, как изглеждаш!
02.10.2011 22:57
Зарежи го Рустам! Прав е ketcakuatl . Радвай се на живота!

ПП харесаха ми скаридите, чак лиги ми потекоха.
цитирай
6. mileidi46 - :))))
02.10.2011 23:24
lubima написа:
ястията са превъзходни на вид, вероятно и на вкус, изглеждаш наистина чудесно за възрастта си!Не обръщай внимание на "малки душици", бъди щастлива със семейството и приятелите си))....а тук в блога мисля, че имаш доста такива))Усмивки Милейди ;)

:))) Бъди сигурна,че и на вкус е жестоко.. Мила ,аз не мога да се въздържа,когато някой ме напада без да ме познава,без да съм му направила нищо лошо... Не можем винаги да се правим,че простотията я няма покрай нас.Тя вече ни задушава:(((!!В крайна сметка,всичко си има някаква граница!! Аз съм щастлива!!! Рустам само може да бленува такъв живот,като моя!!! Съжалявам,но не мога да отмина с мълчание!!! А и съм по-хубава от тях-въпреки всичко!!:))))Нали така? Благодаря ти!!
цитирай
7. mileidi46 - Аз не съм злобна..:))
02.10.2011 23:30
maxine написа:
Не мога да разбера защо постоянно се нападате и спорите в този сайт. Какво толкова като някой си Ви е коментирал. Да, не е приятно да бъдеш критикуван. Този сайт за това ли е - за скандали? И искам да ме разберете, че това не го казвам само на Вас. Това е моето мнение - не трябва да съществуват толкова много конфликти на място, където би трябва да си правим хубавото.

всъщност прочетохте ли въпросният постинг,преди да вземете отношение..не е въпрос само да коментираме по принцип,нали??:)) Аз само се отбраних,защото не понасям незаслужени обиди от хора,които дори не ме познават.Прочетете въпросният link дето съм дала..и после ми кажете,дали съм сгрешила,че не съм си замълчала? А да ви се губи апетита..нищо не казахте?:)) пак заповядайте!!
цитирай
8. mileidi46 - :))))
02.10.2011 23:35
divna8 написа:
Разсъни ме, Милейди-Лейди :)))))))))))))))
Доста се посмях на глупостите и се любувах на снимките!
"Хапнах" си порядъчно от богата трапеза, но "лекарство" не искам :))))))))))
Прегръдки и целувки за теб, децата ти и прекрасните ти внуци!
Вдъхновена вечер, мила и все да така да ни развеселяваш :):):)

Да ти кажа ,то и аз вече се забавлявам!!! Просто искам да им покажа,че точно те не са тези,от които бих могла да се засегна...защото са мнооооооого назад ..във всичко!!!А аз съм си аз!!! Благодаря ти,че си тук мила...поне си се посмяла:)))
цитирай
9. mileidi46 - Аааа,аз не стъпвам в кучешки лайна..:)))
02.10.2011 23:52
ketcakuatl написа:
Не се цапай. Писал съм го много пъти. Ще попетя щом трябва.' Хора' като рустам са вид енергийни вампири. Долни твари хранещи се със злост. Колкото повече внимание им се обръща - толкова повече тлъстеят. Като въшката, която като се уяде - ти изпълзява на челото! Направих и аз грешката да обръщам внимание на гнидите, но се осъзнах. Те черпят енергия от точно това - вниманието отделено на скотските им личности. Ти сега му наля цяла чаша с духовна кръв на вампира. Той преяде и се уригва от кеф. Нищо че те предизвикват, ти като вървиш и настъпиш някое кучешко лайно, мислиш ли за него цял ден, пишеш ли за това? Осъзнай се!!!


Защото се возя в БМВ за 200000 лв!!И ходя по целият свят,но не спя на палатка,а в петзвездни хотели..:)) И точно един комбайнер ще каже,че съм неграмотна и проста!! Няма да го оставя да сере в градината ми..:((( Всъщност по принцип си прав,но това не е за пръв път!! Нали знаеш,че колкото им мълчиш,толкова се възгордяват и си мислят че са голяма работа,та чак си вярват!!:)) Забавлявам се,не се ядосвам!!! :)))))))))
цитирай
10. stela50 - Чудесна си , Милейди ... и ястията на снимките ,
02.10.2011 23:52
а най-вече малките сладури . Да ти са живи и здрави .
Другото е без значение . Радвай се на всичко хубаво и добро ,
на семейството и приятелите си .
Поздрави и прегръдки !
цитирай
11. mileidi46 - Качвай самолета и идвай,мила!!!
03.10.2011 00:01
krotalka написа:
Зарежи го Рустам! Прав е ketcakuatl . Радвай се на живота!

ПП харесаха ми скаридите, чак лиги ми потекоха.


Утре отивам във Верона( да търся Ромео):))) А след няколко дена отиваме в Римини на вечеря!! Чувствай се поканена на съвсем пресни морски деликатеси!! Ще се забавляваме..:)) Благодаря ти за комплимента!!! Знам си аз,че съм си хубава;))))Ама рустам го е срам да си признае,че ме харесва..ха ха ха
цитирай
12. mileidi46 - Еее,не съм толкова жестока:))))
03.10.2011 00:11
bulgarinut57 написа:
БРАВО !!!
На войнствата простащина, на гащниците с кАмпютЪри,
на всички злонамерени малоумници, така се отговаря !
Аз бих го направил даже драстично.
Има стара треньорска максима:" Бий за да те уважават !"
Иначе тези НЕЕВОЛЮИРАЛИ типажи почват да се взимат на сериозно!

Браво и за снимките ! ТИ изглеждаш ВЕЛИКОЛЕПНО !
Бъди здрава и силна !
С уважение Емил Цветков.

Еее,не съм толкова жестока:)))) Той Господ ги е убил достатъчно..:(( Аз понасям много неща,но когато се премине границата ,започвам да се дразня!! И тогава реагирам,за да разбере въпросният типаж,че простотията му минава,защото аз го пускам,а не,защото е много хитър:))) Благодаря за комплимента!!!:))
Благодаря Емиле!!!
Беше ми приятно!!!
цитирай
13. mileidi46 - Ciao,bella mia Stella...
03.10.2011 00:17
stela50 написа:
а най-вече малките сладури . Да ти са живи и здрави .
Другото е без значение . Радвай се на всичко хубаво и добро ,
на семейството и приятелите си .
Поздрави и прегръдки !

Tova i pravq mila..jiveq na visoki skorosti:))
Zabavlqvam se!!!
Мноооооого прегръдки и целувки и от нас за теб:))
От цялата група:))
цитирай
14. apostapostoloff - Не пускайте музика в блоговете си!
03.10.2011 05:41
Отвратителна простотия е това!
цитирай
15. apostapostoloff - 200 евро за този
03.10.2011 05:47
зле приготвен гръцки обяд са прекалено много. Минали са ви.
цитирай
16. tili - Добро утро:))
03.10.2011 08:25
Оти се кОсиш като ше ти мине? ;-))) Остави ги да си лаят, а ти потърси някой Ромео и за мен във Верона. Може и Меркуцио, хахаха:)))))))))))

http://youtu.be/fHCcM_uV-r8

цитирай
17. hel - Очарователна си, Милейди! И много ...
03.10.2011 10:13
Очарователна си, Милейди! И много приятен блогър.
Макар поводът да е неприятен, снимките в постинга ми доставиха удоволствие. Харесвам постингите ти, които ни показват обстановката и атмосферата, в които живееш.
Поздрави на теб и сладурите.
цитирай
18. hristo27 - Бъди винаги себе си. Не се унижавай ...
03.10.2011 10:36
Бъди винаги себе си.
Не се унижавай да спориш с глупаци.
цитирай
19. neprosvet - Здравейтееее, симпатичнитееее!
03.10.2011 12:57
Много сте готини! Какво си тръгнала да се занимаваш с неща, които не си заслужава!? Не падай на нивото им, миличка!

Сърдечни прегръдки, СЛАДУРСКА компания!:))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
20. bizcocho - Дай Боже всекиму такава външност на ...
03.10.2011 13:39
Дай Боже всекиму такава външност на 65!!!
цитирай
21. lubara - Поздрави, milleidi46!
03.10.2011 16:18
Ти ме уби. Винаги съм се чудел- защо 46 след милейди. И защо е този белия перчем.
Не е възможно, нали се видяхме преди две години...
цитирай
22. tutankhamon661 - mileidi46
03.10.2011 17:50
Знаем го Рустам. Ако не се заяде с някой, не може да върже две думи на кръст.
Лъжата е не втората, а първата му и единствена природа.
Не си заслужава изобщо да го споменаваш.
Освен това играе с модераторите - не с всички, но с някои.
По други форуми такива изобщо не ги допускат, защото ценят авторите, а не паразитиращите критикари.
цитирай
23. neslanchice - Поздрави, Милеиди :)
03.10.2011 18:25
Простотията ходи по хората, какво друго да кажа? Я по-добре да изпием по едно питие с морски деликатеси :))) Прегръщам те :-)
цитирай
24. kleopatrasv - Неотразима си, чарът ти е рядко с...
03.10.2011 18:28
Неотразима си, чарът ти е рядко срещан.
А, да беше снимала питиета,че да ти кажа- Наздраве!
цитирай
25. mamas - Да ти е сладко!
03.10.2011 19:07
И да не ти пука :)
цитирай
26. ivankalilova - Приятелко и аз се посмях от сърце...
03.10.2011 19:35
Приятелко и аз се посмях от сърце!
А........на тези ,,приятели'' ........не си заслужава да им обръщаш внимание!
Прегръщам те топло и се радвам , че си тук сред нас , твоите ПРИЯТЕЛИ!
БЪДИ ТАКАВА , КАКВАТО СИ , !
ТАКАВА СИ ТЕ ОБИЧАМ, МНОГООООООООО:)))
цитирай
27. naidobriq - И според мен много добре изглеждаш а ястията ммммммм:))
03.10.2011 20:04
Поздрав и не се тревожииии..Отминавай тези неща с безразличие не си струва..
Лека вечер ти желая..
цитирай
28. анонимен - Коя е дъртата вещица от снимката
03.10.2011 20:58
и защо яде повръщано?
цитирай
29. mileidi46 - Отвратителна простотия е това!...
03.10.2011 21:18
apostapostoloff написа:
Отвратителна простотия е това!

Къде го пише това?
цитирай
30. saadi - Ми платила е 200 евро за него .
03.10.2011 21:18
Ти кво искаш - да го фърли ли ?
цитирай
31. mileidi46 - И кой каза,че това е в Гърция?
03.10.2011 21:21
apostapostoloff написа:
зле приготвен гръцки обяд са прекалено много. Минали са ви.

Е,само бутилката вино струва 80 евро? А собственика на ресторанта ни е приятел!!:)))
Няма шанс да ни ,,минава"!:)))
цитирай
32. mileidi46 - Току що се прибрахме от Верона...:))
03.10.2011 21:28
tili написа:
Оти се кОсиш като ше ти мине? ;-))) Остави ги да си лаят, а ти потърси някой Ромео и за мен във Верона. Може и Меркуцио, хахаха:)))))))))))

http://youtu.be/fHCcM_uV-r8


За съжаление днес не стигнахме до Ромео..исках да го намерия,но отидихме в националният парк,нещо като зоологическа градина...и замръкнахме там,защото беше много красиво!!Утре ще сложа снимки!!! Следващият път,ще намеря и Ромео и Меркуцио!!! Прегръдки за теб!!! Изобщо не се ядосвам...забавлявам се..:)))
цитирай
33. mileidi46 - Взаимно е миличка!! :))
03.10.2011 21:30
hel написа:
Очарователна си, Милейди! И много приятен блогър.
Макар поводът да е неприятен, снимките в постинга ми доставиха удоволствие. Харесвам постингите ти, които ни показват обстановката и атмосферата, в които живееш.
Поздрави на теб и сладурите.

Благодаря ти за милите думи!!
Прегръдки от всички нас!!! :)))))
цитирай
34. mileidi46 - Здравей приятелю!:)
03.10.2011 21:34
hristo27 написа:
Бъди винаги себе си.
Не се унижавай да спориш с глупаци.

Имаш право,но прекалиха,вече минаха границата..и някой трябва да им натрие муцуните!!
Поздрави за теб и прегръдки от бандата..:))
цитирай
35. mileidi46 - Много сте готини! Какво си тръгнала ...
03.10.2011 21:36
neprosvet написа:
Много сте готини! Какво си тръгнала да се занимаваш с неща, които не си заслужава!? Не падай на нивото им, миличка!

Сърдечни прегръдки, СЛАДУРСКА компания!:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Благодаря ти!!!
Мноооооого усмивки!!!
цитирай
36. mileidi46 - Дай боже:)))
03.10.2011 21:39
bizcocho написа:
Дай Боже всекиму такава външност на 65!!!

Пожелавам ти го!!!
Усмивки и прегръдки с обич за теб,мила!!!
цитирай
37. mileidi46 - Здравей Любак! И ти ме уби :)))))
03.10.2011 21:43
lubara написа:
Ти ме уби. Винаги съм се чудел- защо 46 след милейди. И защо е този белия перчем.
Не е възможно, нали се видяхме преди две години...

Е да видяхме се,и аз ти подарих роза:))) Искаш да кажеш,че не ти приличах на бабичка на 63 години тогава?
Аз и сега не приличам!!;))))
цитирай
38. mileidi46 - Знаем го Рустам. Ако не се заяде с ...
03.10.2011 21:50
tutankhamon661 написа:
Знаем го Рустам. Ако не се заяде с някой, не може да върже две думи на кръст.
Лъжата е не втората, а първата му и единствена природа.
Не си заслужава изобщо да го споменаваш.
Освен това играе с модераторите - не с всички, но с някои.
По други форуми такива изобщо не ги допускат, защото ценят авторите, а не паразитиращите критикари.

Изобщо не ме интерсуват такива трактористи като него,ако ще и с Папата да играе..Все ще му скърцат червата от глад и ще сбира стотинки да си плаща нета..:))) Не е намерил подходящият човек, с който да се заебава,дето викат бракята сърби..:))) Аз съм си аз:))) Прегръдка за теб и ти благодаря ,че си тук!!
цитирай
39. mileidi46 - Здравей, мило Слънчице...
03.10.2011 21:53
neslanchice написа:
Простотията ходи по хората, какво друго да кажа? Я по-добре да изпием по едно питие с морски деликатеси :))) Прегръщам те :-)

Ще пием,много скоро сте пием!!
Прегръдка за вас с мнооого обич:))
цитирай
40. mileidi46 - Оооо,недей,че ще се възгордея много...:))))
03.10.2011 21:58
kleopatrasv написа:
Неотразима си, чарът ти е рядко срещан.
А, да беше снимала питиета,че да ти кажа- Наздраве!

Има бяло вино на някой от снимките,но следващият път ще снимам и бутилката!!:))) Специално ще ти кажа НАЗДРАВЕ!!!:))
Прегръдка за теб! Специална!!
цитирай
41. mileidi46 - Прегръдка за теб..
03.10.2011 22:00
mamas написа:
И да не ти пука :)

С голяяяяяяма усмивка!!
Ти знаеш защо... Благодаря ти:))
цитирай
42. mileidi46 - Радвам се,че си се посмяла мила приятелко!!!
03.10.2011 22:14
ivankalilova написа:
Приятелко и аз се посмях от сърце!
А........на тези ,,приятели'' ........не си заслужава да им обръщаш внимание!
Прегръщам те топло и се радвам , че си тук сред нас , твоите ПРИЯТЕЛИ!
БЪДИ ТАКАВА , КАКВАТО СИ , !
ТАКАВА СИ ТЕ ОБИЧАМ, МНОГООООООООО:)))

То и аз се смях!! Аз съм тук заради вас,а не заради тях!!
Благодаря ти,че си тук до мен! Прегръдка от всички нас с мноооого обич!
цитирай
43. mileidi46 - Нали? Знаех си аз:)))))
03.10.2011 22:18
naidobriq написа:
Поздрав и не се тревожииии..Отминавай тези неща с безразличие не си струва..
Лека вечер ти желая..

Отминавам,миличка..ето:Фръц!! И отминавам!!!:))
Поздрав и за теб с усмивка и много прегръдки от всички нас!!
цитирай
44. mileidi46 - balebalev..Vafancullo!!!
03.10.2011 22:25
balebalev написа:
и защо яде повръщано?

Демек ,,направи си го отзад"!!!..Така псуват италианците,а всички казват тук по блоговете ,че ти харесва!!! Или ползвай от специалитета дето малкия приготвя за вас и не забравяй:три пъти на ден по една супена лъжица преди ядене!!!
цитирай
45. mileidi46 - ,,И ти ли Бруте,сине мой.."
03.10.2011 22:27
saadi написа:
Ти кво искаш - да го фърли ли ?

цитирай
46. sparotok - хубава си
04.10.2011 22:20
Хубава си, изобщо не се връзвай на дивотиите на определени болни същества. Нека си фъфлят, нека си съскат, Рустам само това може...

Родения в калта никога няма да разбере какво е чистота и красота...

Поздрави приятелко!
цитирай
47. mileidi46 - Благодаря ти Павка!!
06.10.2011 00:27
sparotok написа:
Хубава си, изобщо не се връзвай на дивотиите на определени болни същества. Нека си фъфлят, нека си съскат, Рустам само това може...

Родения в калта никога няма да разбере какво е чистота и красота...

Поздрави приятелко!

Прегръдки за теб! С мнооого усмивки:))
цитирай
48. sparotok - :)
08.10.2011 01:20
mileidi46 написа:
sparotok написа:
Хубава си, изобщо не се връзвай на дивотиите на определени болни същества. Нека си фъфлят, нека си съскат, Рустам само това може...

Родения в калта никога няма да разбере какво е чистота и красота...

Поздрави приятелко!

Прегръдки за теб! С мнооого усмивки:))


Благодаря ти! Прегръдки и на тебе!:)
цитирай
49. mileidi46 - :)))))
08.10.2011 09:27
sparotok написа:
mileidi46 написа:
sparotok написа:
Хубава си, изобщо не се връзвай на дивотиите на определени болни същества. Нека си фъфлят, нека си съскат, Рустам само това може...

Родения в калта никога няма да разбере какво е чистота и красота...

Поздрави приятелко!

Прегръдки за теб! С мнооого усмивки:))


Благодаря ти! Прегръдки и на тебе!:)

цитирай
50. thedarkangel1977 - ужас...
01.03.2012 22:00
добре че Русти не ме познава лично... че с моите 72 кила /по4ти/ ше направи още по-пиперлив пост посветен на моята особа, нищо че знае че му симпатизирам...
ужас...
ако преди се колебаех, и имах известни нотки на желание...
сега вече съвсем отказвам да идвам на организирани в тоя сайт срещи...
цитирай
51. mileidi46 - Мила,не би трябвало да ти пука за мнението на такива,
02.03.2012 13:41
thedarkangel1977 написа:
добре че Русти не ме познава лично... че с моите 72 кила /по4ти/ ше направи още по-пиперлив пост посветен на моята особа, нищо че знае че му симпатизирам...
ужас...
ако преди се колебаех, и имах известни нотки на желание...
сега вече съвсем отказвам да идвам на организирани в тоя сайт срещи...

като рустам и лидис!!
ти си това ,което си ,а те не са особите,които могат да бъдат критерий за каквото и било..!!!Подсвирквай си весело..даже:)))
цитирай
52. thedarkangel1977 - а, даже си щракам с пръсти. . . ама да ...
17.04.2012 23:20
а, даже си щракам с пръсти...
ама да отида на някаква си среща, и после некакви остаарели дъртаци да ме обсъждат дали съм им по вкуса или не... не мерси...
не че ме вълнува мнението на някой, който по цял ден прекарва в бллог.бг и е откъснат от реалността... но нема право да го икзазва изобщо...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8359047
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930