Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
30.08.2011 15:01 - ЛИБИЯ-ТАНЦА НА СМЪРТТА!
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 17915 Коментари: 41 Гласове:
34

Последна промяна: 30.08.2011 16:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АМИ...ГЛЕДАЙТЕ,АКО ИСКАТЕ..!!
Най-голямата жертва във войните,разигравани от НАТО са ИСТИНАТА и ИНФОРМАЦИЯТА!!!
Това казва журналиста на Рай в своето интервю!!
Или всичко се представя в светлина , с която да засилват омразата към Кадафи..
Или как кръволоците от НАТО разиграват партия,,тука има-тука нема"с живота на Кадафи и семейството му,за да могат по-дълго време да разиграват удоволствието си,да хвърлят милиони долари(бомби- за смърт,но не и за мир и демокрация-)зад който лозунг прикриват жаждата си за кръв... Едва ли някои нормален човек,не е разбрал плитките им холивудски сценарий.Защото мир и демокрация,както казва весково Джорджио Мартинелли от християнската църkва от Триполи-не се прави със бомби,с кръв и убийства!!(ОТ КЛИПА ДОЛУ) Истината е една:Либия си иска Кадафи! Войната я вкраха в рамка,в която както винаги..те искат да я представят на света...за да се надсмиват после на наивноста и овчедушието на човечеството...гледайки бездушно или равнодушно на това-как умират невинни хора..деца!!!
http://multimedia.iltempo.it/?tipo=photo&media=999
НАТО-WESTERN сценарий??
image
Аиша с новороденото си бебе се предполага,че е в Алжир.

Libia:Daily Mail,Gheddafi nello Zimbabwe
image
Къде е Кадафи?-В Зимбабве? В Алжир..В Сирте? :)))
,,А дали е така..кой,кой ще ни каже... ":))
http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/219223/libia-i-video-choc-dei-prigionieri.html

http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/amnesty-a-tripoli-e-guerra-civile/74841/73203?pagefrom=4

http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/tripoli-caccia-ai-cecchini/74788?pagefrom=2

Докато се разиграва сценария-деца гледат смъртта в очите..деца преструвайки се на смели гледайки как умират други деца,родители..деца умплашени и шокирани... Деца-ранявани и убивани безотговорно.. Деца гледат смъртта и разрушенията в очите!!

http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/qui-i-bambini-vedono-morire-i-bambini/74770?pagefrom=2  

http://www.youtube.com/watch?v=mYnztxKc440

http://multimedia.lastampa.it/multimedia/nel-mondo/lstp/74646/
,,революционерите" в златният трон на Аиша във формата на сирена,с нейното избражение на лицето.Откраднат е
http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/pillola/242350/nella-villa-di-aisha.html 
изгорелата и разрушена вила на Аиша -всеки влачи...в кухнята всичко откраднато и разбито..
http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/il-ribelle-col-berretto-del-colonnello/74656?pagefrom=4 
,,революционер" дава интервю с шапката на Кадафи на главата си..щял да я подари на баща си..!

http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/il-ribelle-suona-il-pianoforte-di-gheddafi/74955?pagefrom=1

http://multimedia.lastampa.it/multimedia/nel-mondo/lstp/75707/ samoleta
Разрушената и изгорена къща на Аиша,на Кадафи..мародерстване и влизане по домовете на хората с взлом-да търсят...Кадафи!?! image
http://multimedia.lastampa.it/multimedia/nel-mondo/lstp/74893/  

image
http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/libia-il-popolo-si-rifugia-nelle-caverne/69625?pagefrom=18
Хората бягат,крият се с деца и внуци по пещерите в планините..

http://tv.repubblica.it/dossier/libia-rivolta-gheddafi/libia-raid-nato-sui-civili/71176?pagefrom=18 zivilni
Цивилни жертви..хиляди,за които се споменава-бегло!!
http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/217614/libia-ecco-come-si-vive-a-sirte.html 
Тези линкове са от днешни видеа,които се корегират и променят всеки час..дори незнам,какво ще видите след като мине някой час след побликацията на постинга..
Но все едно-гледайте ги!
http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_cronaca/217761/battaglia-a-sirte.html?$p=autoplay$i=1$n=1$ck=YXV0b3N3aXRjaCwxLDAsMTIsMjAwLDIxNzYxNCx0Z2NvbSxjbGlwLA__

http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/216924/libia-i-raid-nella-notte.html?$p=autoplay$i=1$n=2$ck=YXV0b3N3aXRjaCwyLDAsMTIsMjAwLDIxNzYxNCx0Z2NvbSxjbGlwLA__

http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/218017/libia-gli-scontri-a-mizdah.html?$p=autoplay$i=1$n=3$ck=YXV0b3N3aXRjaCwzLDAsMTIsMjAwLDIxNzYxNCx0Z2NvbSxjbGlwLA__

http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/216640/la-mia-tripoli-di-fausto-biloslavo.html?$p=autoplay$i=1$n=5$ck=YXV0b3N3aXRjaCw1LDAsMTIsMjAwLDIxNzYxNCx0Z2NvbSxjbGlwLA__

http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/218732/il-racconto-del-trafficante-libico.html?$p=autoplay$i=1$n=6$ck=YXV0b3N3aXRjaCw2LDAsMTIsMjAwLDIxNzYxNCx0Z2NvbSxjbGlwLA__

http://blog.panorama.it/foto/2011/06/23/afghanistan-guerra/
АФГАНИСТАН,,ИРАК,ТУНИС,ЕГИПЕТ,СИРИЯ,СЪРБИЯ,и други да не изброявам ..все места,където Нато въдвори ДЕМОКРАЦИЯ!!

image

http://www.ilgiornale.it/fotogallery/ue_si_e_mossa_tardi_ora_si_rischiano_lotte_tribu/id=2947-foto=1-slideshow=0
Европа се събужда ..много късно!!! Една война-която ще продължи с години между самите либийци-провокирана и подплатена!!!
По какво си приличат режисираните войни от Нато..??? По кръвта,невинните жертви..по СМЪРТТА!!! Кой ще осъди Нато за Това??? Кой му даде правомощията да нахлува във всяка суверенна държава и да убива??Да хвърля бомби?? От кога Кадафи стана -злодей,а те светци?

http://www.ilgiornale.it/sondaggio_2b.pic1?PID=204 
резултатите: за или против намесата във войната на Европа :
60,33%-против 9.89%-казват излишно беше..но е вече късно!! samo29,78%-За!

http://www.video.mediaset.it/video/tgcom/servizio_mondo/218734/libia-una-notte-con-i-clandestini.html?$p=autoplay$i=1$n=7$ck=YXV0b3N3aXRjaCw3LDAsMTIsMjAwLDIxNzYxNCx0Z2NvbSxjbGlwLA__
А това са емигранти от други африкански държави в Либия..чакайки удобен момент да се измъкнат и да се доберат до...Италия!!
А ПОСЛЕ???
Някой каза ли -световна ДЕМОКРАЦИЯ???? Аз бих казала...световна шизофрения!!!
image











Гласувай:
34



1. анонимен - Браво Милейди! Страшно силен по...
30.08.2011 15:06
Браво Милейди! Страшно силен постинг, но на тукашните натовци никак няма да им стане приятно.
цитирай
2. apostapostoloff - Аз дълго време съм живял в Либия и
30.08.2011 15:11
по- добре от вас знам, колко много либийците "искат" Кадафи. Не пийте, преди да пишете!
цитирай
3. mileidi46 - Kush,
30.08.2011 15:19
kushel написа:
Браво Милейди! Страшно силен постинг, но на тукашните натовци никак няма да им стане приятно.

Ама хич не ми пука,какво ще кажат,,тукашните натовци" Когато фактите говорят,и боговете мълчат!!
цитирай
4. mileidi46 - А ти господине,
30.08.2011 15:23
apostapostoloff написа:
по- добре от вас знам, колко много либийците "искат" Кадафи. Не пийте, преди да пишете!

явно от пиене нема време да погледаш иклиповете и да попрочетеш какво казват медиите,от директните предавания!! ,,Или звездите ти го говорят"???
Аз не пия!! :))
цитирай
5. mileidi46 - :(((
30.08.2011 15:31
nikstan написа:
А кой са радетели на глоболизацията... Кой ще се сети от пръв път??........

Когато Италия,започне да пуска емигрантите на границата ни,тогава ще им светне на много..ама не от първият път..:((
цитирай
6. stela50 - Когато става дума за война ,човек не може да е безразличен ...
30.08.2011 15:47
Не съм сигурна точно кой кого иска ,
но истината винаги излиза наяве ... А ужасът от една война ,
независимо каква е ,се чете в очите на обикновените хора
и войници ... И страшното е ,когато се провокира без да се мисли
за страданията на хората в името на нечии интереси ...
Хиляди жертви ,бягащи хора ,деца ...потресаващи картини .
Поздрави , Милейди !
цитирай
7. mileidi46 - Казала си го перфектно,мила!!
30.08.2011 15:54
stela50 написа:
Не съм сигурна точно кой кого иска ,
но истината винаги излиза наяве ... А ужасът от една война ,
независимо каква е ,се чете в очите на обикновените хора
и войници ... И страшното е ,когато се провокира без да се мисли
за страданията на хората в името на нечии интереси ...
Хиляди жертви ,бягащи хора ,деца ...потресаващи картини .
Поздрави , Милейди !

Войната носи смърт и разрушение..
Не на войните!!
Искаме мир и хляб за всички хора по света!!
И всеки да си седи в РОДИНАТА СИ!! Благодаря ти,за разбирането!!
цитирай
8. germantiger - ...
30.08.2011 17:19
Слава на Бог, че войната не е руска... тогава щеше да има една истина, а журналисти от Рай, щяха да са в Ад ако си отворят устиците.

Живеем в лицемерно общество, в полза на силните НАТО и САЩ, но за мен безспорно по-човешко от онова на Московата или вероятните ислам или Чайна като модели.
цитирай
9. sparotok - истина
30.08.2011 18:24
Един ден приятелко, истината ще излезе на бял свят и ще има съд за всяко престъпление!
цитирай
10. mt46 - Милейди,
30.08.2011 18:59
от всички войни потърпевши са обикновените хора, народът, децата...
цитирай
11. mileidi46 - !!!
30.08.2011 19:06
germantiger написа:
Слава на Бог, че войната не е руска... тогава щеше да има една истина, а журналисти от Рай, щяха да са в Ад ако си отворят устиците.

Живеем в лицемерно общество, в полза на силните НАТО и САЩ, но за мен безспорно по-човешко от онова на Московата или вероятните ислам или Чайна като модели.

Слава Богу?!?! Да се благославя една война ,че е нечия,а не на друг в името на Бога е е богохулство или меко казано-цинично!!! Да признаваш един народ ,а да отричаш друг...също!!! Всеки има своето място под слънцето! Аз не искам ничии детски очи да гледат смърт и страх от бомби,никое дете да умира от глад и жажда днес,в този лумпенизиран свят!! А ти? На чий гроб плачеш??Общество,подържащо силата на Нато,да убива и разрушава държави...е мъртво!!
цитирай
12. mileidi46 - :((((
30.08.2011 19:14
sparotok написа:
Един ден приятелко, истината ще излезе на бял свят и ще има съд за всяко престъпление!

Надявам се,приятелю..силно се надявам.. Стига вече кръв и разплакани детски очи..!!
цитирай
13. mileidi46 - :((((
30.08.2011 19:15
mt46 написа:
от всички войни потърпевши са обикновените хора, народът, децата...

Страдат невинни хора,страдат деца.. ДОКОГА???
цитирай
14. andrei - Не си наясно с личността на Кадафи,
30.08.2011 19:48
нито с издевателствата над либийците,та затова пишеш глупости,за които очакваш и аплодисменти.Бил съм в Либия и мога с часове да ти разказвам в какъв страх и репресия живееха либийците...Как противниците на Кадафи,бяха избивани до крак-цели фамилии,без разлика на пол и възраст/включително и пеленачета/.Извършваха се публични екзекуции на стадиона в Триполи,за сплашване на населението,които включваха;рязане на ръце,крака,одиране на кожата и накрая обезглавяване.По този зверски начин бяха убити седем младежи на по 17 години,на които прегрешението беше,че са писали по стените "Долу Кадафи"На този стадио никой гостуващ отбор не пожела да стъпи.За този ли Сатрап плачеш?Жалкото е,че жена може да подкрепя такъв изрод...Очудвам се,че в този хор се е включил и така нареченият "Спароток"Но след като се запознах с написаното от него,че е бил в ком.специални служби-съм наясно за позицията му.
цитирай
15. andrei - Не си наясно с личността на Кадафи,
30.08.2011 20:08
нито с издевателствата над либийците,та затова пишеш глупости,за които очакваш и аплодисменти.Бил съм в Либия и мога с часове да ти разказвам в какъв страх и репресия живееха либийците...Как противниците на Кадафи,бяха избивани до крак-цели фамилии,без разлика на пол и възраст/включително и пеленачета/.Извършваха се публични екзекуции на стадиона в Триполи,за сплашване на населението,които включваха;рязане на ръце,крака,одиране на кожата и накрая обезглавяване.По този зверски начин бяха убити седем младежи на по 17 години,на които прегрешението беше,че са писали по стените "Долу Кадафи"На този стадио никой гостуващ отбор не пожела да стъпи.За този ли Сатрап плачеш?Жалкото е,че жена може да подкрепя такъв изрод...Очудвам се,че в този хор се е включил и така нареченият "Спароток"Но след като се запознах с написаното от него,че е бил в ком.специални служби-съм наясно за позицията му
цитирай
16. mileidi46 - !!!
30.08.2011 20:09
andrei написа:
нито с издевателствата над либийците,та затова пишеш глупости,за които очакваш и аплодисменти.Бил съм в Либия и мога с часове да ти разказвам в какъв страх и репресия живееха либийците...Как противниците на Кадафи,бяха избивани до крак-цели фамилии,без разлика на пол и възраст/включително и пеленачета/.Извършваха се публични екзекуции на стадиона в Триполи,за сплашване на населението,които включваха;рязане на ръце,крака,одиране на кожата и накрая обезглавяване.По този зверски начин бяха убити седем младежи на по 17 години,на които прегрешението беше,че са писали по стените "Долу Кадафи"На този стадио никой гостуващ отбор не пожела да стъпи.За този ли Сатрап плачеш?Жалкото е,че жена може да подкрепя такъв изрод...Учудвам се,че в този хор се е включил и така нареченият "Спароток"Но след като се запознах с написаното от него,че е бил в ком.специални служби-съм наясно за позицията му.

,Ако някой тръгнеше в Америка срещу Bush или Обама или поиска да ги свали от власт?Как щяха да свършат??Щяха да ги сложат в луксозен карцер? Не чакам аплодисменти,защото нямам нужда от тях-казвам това,което казват журналистите и тези,които са против всяка намеса във живота на всяка суверенна държава!! Въпроса е принципен,явно нищо не си разбрал от този постинг!! Едно на ръка е,че си имаш вече определено непоклатимо мнение,че Нато трябва да убива и хвърля бомби където си иска...Но утре може да се скрият по пещерите и нашите деца?! Не мислиш ли?! И най-накрая-защо решиха след 42 годишна диктатура-точно да по този начин да го убият!!Те по-малко ли са диктатори от него? Къде е разликата?...
цитирай
17. mileidi46 - нито с издевателствата над либи...
30.08.2011 20:28
andrei написа:
нито с издевателствата над либийците,та затова пишеш глупости,за които очакваш и аплодисменти.Бил съм в Либия и мога с часове да ти разказвам в какъв страх и репресия живееха либийците...Как противниците на Кадафи,бяха избивани до крак-цели фамилии,без разлика на пол и възраст/включително и пеленачета/.Извършваха се публични екзекуции на стадиона в Триполи,за сплашване на населението,които включваха;рязане на ръце,крака,одиране на кожата и накрая обезглавяване.По този зверски начин бяха убити седем младежи на по 17 години,на които прегрешението беше,че са писали по стените "Долу Кадафи"На този стадио никой гостуващ отбор не пожела да стъпи.За този ли Сатрап плачеш?Жалкото е,че жена може да подкрепя такъв изрод...Очудвам се,че в този хор се е включил и така нареченият "Спароток"Но след като се запознах с написаното от него,че е бил в ком.специални служби-съм наясно за позицията му

Понеже си си направил труда да пускаш няколко пъти този,,коментар" ако мога така да се изразя!!!Аз съм написала това,което смятам,че е правилно..което съвпада с моето мислене..Предадено е всичко с директни предавания...от италианската телевизия!!! От мястото където се стреля и умира!! Но ето че идваш ти,и цялото си величие,започваш да раздаваш присъди..Аз пиша глупости,спароток..е нищо пред теб..Кадафи е ,,сатрап?!? Оказа се,че твоето мнение ..е най-главно,и че трябва на теб да ръкопляскаме..защото и ти си бил там и си видял.. Всички,които сега са там и предават с микрофон в ръка-да духат супата!! Тук българин говори!! Не обичам Кадафи,но не мога да приема Bush и Обама за миротворци!!Кадафи не е нападнал никого ,докато те убиваха и убиват по цял свят!!!Те не са ли,,сатрапи" и то международни?!
цитирай
18. andrei - Задаваш въпроса;"до кога ще загиват хора и деца"?
30.08.2011 20:30
До като има диктатури и не се зачитат човешките права-навсякъде по света...Няма значение дали е в САЩ,Русия,Европа,Африка,или където и да е другаде.В един пост бях писал-"Защо диктатурите в Либия и Сирия са толкова кървави и неотстъпчиви?"Накратко ще ти кажа,че тези служби в Либия и Сирия са обучавани на техниките за сплашване,наказване включително и убиване от специалните служби на бившата СССР,НРБ и Куба?
цитирай
19. mileidi46 - :))
30.08.2011 20:40
andrei написа:
До като има диктатури и не се зачитат човешките права-навсякъде по света...Няма значение дали е в САЩ,Русия,Европа,Африка,или където и да е другаде.В един пост бях писал-"Защо диктатурите в Либия и Сирия са толкова кървави и неотстъпчиви?"Накратко ще ти кажа,че тези служби в Либия и Сирия са обучавани на техниките за сплашване,наказване включително и убиване от специалните служби на бившата СССР,НРБ и Куба?

Ааааа,ето как хубаво можеш да дискутираш..без квалификации:))) Мислиш ли, че не знам?Нали за това ми е тънката мисъл...акулите се самоизяждат,но за сметка на невинни жертви!!! Време е света да кресне-СТИГА!!!
цитирай
20. andrei - Коментарът ми е излязал
30.08.2011 20:43
два пъти по погрешка.Не съм чак толкова настоятелен,колкото си мислиш.Аз просто коментирах по темата,която си задала и нищо повече.След коментарът ми,започна да я разширяваш,за Буш,Обама и т.н.за миротворците,на които нямаше как да ти отговоря в първият си коментар.Темите за мирът и войната са стояли винаги на дневен ред пред човечеството,но както виждаш войни постоянно има-въпросът е за какво се водят и какво се постига след тях?
цитирай
21. germantiger - Жива и здрава... за богохулството си права, но левите обикновено "сте" атеисти или ?!
30.08.2011 20:53
mileidi46 написа:

Слава Богу?!?! Да се благославя една война ,че е нечия,а не на друг в името на Бога е е богохулство или меко казано-цинично!!! Да признаваш един народ ,а да отричаш друг...също!!! Всеки има своето място под слънцето! Аз не искам ничии детски очи да гледат смърт и страх от бомби,никое дете да умира от глад и жажда днес,в този лумпенизиран свят!! А ти? На чий гроб плачеш??Общество,подържащо силата на Нато,да убива и разрушава държави...е мъртво!!


Рядко плача на гроб, обаче това най-често е:

гроба на баба ми и дядо ми германци - преименувани в БГ
същите загубили родината си Ост Пройссен - днес заграбена от Русия и Полша
същите разделени от род и роднини по червено време насилствено

А про по и прадядо ми гроба му е неизвестен - убит от комунистите след 9-и някъде из деретата...

За децата си права, но за войните си наивна, поздравления за корекцията "по повод" Бог!
цитирай
22. mileidi46 - germantiger,
30.08.2011 21:09
,,на чий гроб плачеш"беше метафора...в смисъл кого подържаш?!:))Аз не съм лява,нито дясна.И не съм ничия. Аз съм майка на три деца и баба на пет внучета!!Мразя политиците защото са всички продажни лумпени и се мислят за богоизбрани,а човечеството тъне в глад и мизерия!! Възмутена съм специално от безумното поведение на тези ,които сега ,,гонят " да убият един,когото до вчера прегръщаха и му се кланяха..И всички знаем защо!! Вечна памет на твоите близки..каквито и да са били..били са хора и да плачеш за тях..ти прави чест!! Поздравления за това!!
цитирай
23. mileidi46 - :))))
30.08.2011 21:18
andrei написа:
два пъти по погрешка.Не съм чак толкова настоятелен,колкото си мислиш.Аз просто коментирах по темата,която си задала и нищо повече.След коментарът ми,започна да я разширяваш,за Буш,Обама и т.н.за миротворците,на които нямаше как да ти отговоря в първият си коментар.Темите за мирът и войната са стояли винаги на дневен ред пред човечеството,но както виждаш войни постоянно има-въпросът е за какво се водят и какво се постига след тях?

Така де..:))) разбрахме се,ама не ме ,,квалифицирай" ,че пиша глупости,и чакам ръкопляскания за това:))) Аз мразя Кадафи,но това не означава,че трябва да харесвам,как действа Нато ,само защото мразя Кадафи..нали? Войните,които води Нато,са против цялото човечество,против всички човешки права!!!Няма как да си замълча и да се направя,че не съм забелязала!!!
цитирай
24. lisa19 - Извинявай милейди46,
30.08.2011 22:00
Мразиш Кадафи, а в същото време си против САЩ и НАТО. Между другото, всичко това е заради петрола ако не ти е известно. И заради този петрол ще хвърчат цени. САЩ пак ще си намерят евтин петрол, но ние ще плащаме двойно. Иначе съм съгласна с написаното. И аз съм против войната. Това е жестокост, а САЩ няма кой да ги спре. За сметка на някои, които извличат милиарди от тези войни и тънат разкош,други за сметка на тях ще обедняват поголовно.
цитирай
25. mileidi46 - :))))
30.08.2011 22:15
lisa19 написа:
Мразиш Кадафи, а в същото време си против САЩ и НАТО. Между другото, всичко това е заради петрола ако не ти е известно. И заради този петрол ще хвърчат цени. САЩ пак ще си намерят евтин петрол, но ние ще плащаме двойно. Иначе съм съгласна с написаното. И аз съм против войната. Това е жестокост, а САЩ няма кой да ги спре. За сметка на някои, които извличат милиарди от тези войни и тънат разкош,други за сметка на тях ще обедняват поголовно.

Наистина ли си останала с убеждението,че аз не знам за какво е тази война в Либия!!Специално в Либия!!:))) Ами такъв хубав клип съм сложила..първият!!!Аз много си го харесвам!!! Аз не обичам Кадафи,както казах,но това не значи,че трябва да харесвам действията на Нато и Америка...само защото мразя Кадафи!! Та те му целуваха краката...това ако не е гейско поведение..здраве му кажи!? Благодаря ти,че ми гостува с този хубав коментар!! Поздрави и приятна вечер ти пожелавам!!
цитирай
26. mt46 - Милейди,
30.08.2011 22:23
Кадафи и диктаторският му режим - това е в основата на войната в Либия... Месеци наред Кадафи избива част от "собствения" си народ... Войната не е провокирана от външни сили, нали?...
цитирай
27. mileidi46 - Войната се води от Нато и Сащ за ПЕТРОЛА!!!
30.08.2011 22:54
mt46 написа:
Кадафи и диктаторският му режим - това е в основата на войната в Либия... Месеци наред Кадафи избива част от "собствения" си народ... Войната не е провокирана от външни сили, нали?...

И ти ли си останал с убеждението,че войната в Либия се води от,,революционери",които са тръгнали да се бият за,,свободата"???Те всички са получили и получават пари от Нато!!!Толкова ясно съм го казала ,а и всички клипове го показват,дори да не разбираш всичко какво говорят!! Испанският премиер в първият клип казва una guerra falsa!! Една фалшива война,подплатена от Нато..тази война няма нищо общо с онези бунтове от Сирия и Египет,от Тунис.. Там няма нефт,но бунтовете също бяха провокирани..с пари!!За кой месеци говориш,че Кадафи е убивал собственият си народ??Не знам такова нещо..освен политически ,според законите на страната,които са дивашки
цитирай
28. bizcocho - Кадафи и диктаторският му режим - ...
30.08.2011 23:58
mt46 написа:
Кадафи и диктаторският му режим - това е в основата на войната в Либия... Месеци наред Кадафи избива част от "собствения" си народ... Войната не е провокирана от външни сили, нали?...


Ти вярваш ли в това? Аз не. Кадафи не за първи път се опитват да го свалят с преврат, но не народа, само че се проваляха и затова не се шумеше.Точно, защото народа му бе зад него, затова и се издъниха заговорниците, затова сега внесоха метежници отвън.
цитирай
29. mileidi46 - !!!
31.08.2011 00:21
bizcocho написа:
mt46 написа:
Кадафи и диктаторският му режим - това е в основата на войната в Либия... Месеци наред Кадафи избива част от "собствения" си народ... Войната не е провокирана от външни сили, нали?...


Ти вярваш ли в това? Аз не. Кадафи не за първи път се опитват да го свалят с преврат, но не народа, само че се проваляха и затова не се шумеше.Точно, защото народа му бе зад него, затова и се издъниха заговорниците, затова сега внесоха метежници отвън.

В момента над 1,200,000 са въоръжени само от цивилното население,което поддържа Кадафи..След малко ще пусна нови данни! Имаш право,мила..Трудно ще го хванат!!
цитирай
30. hristo27 - Няма война без невинни жертви. Н...
31.08.2011 09:46
Няма война без невинни жертви. Независимо какво определение и се дава.
цитирай
31. tomcat2 - Да Кадафи е диктатор, но в сравнение ...
31.08.2011 10:54
Да Кадафи е диктатор,но в сравнение с лайНАТОВСКИТЕ световни терористи е направо светец.Тактиката за налагане на пълно информационно затъмнение и бълване на пропаганда съвсем не им е от вчера!
цитирай
32. penchoan - Либийците обичат Кадафи и още по...
31.08.2011 10:56
Либийците обичат Кадафи и още повече ще го заобичат, когато дойде "демокрацията" и им отнемат привилегиите, както някои българи си спомнят с носталгия за Тодор Живков. НАТО още веднъж доказа, че е най-голямата заплаха за мира в света, но ще дойде ден да плати за престъпленията си.
цитирай
33. virtu - Войните не разрешават проблемите ,
31.08.2011 11:30
само ги задълбочават !
Жалко за невинните жертви !
цитирай
34. mileidi46 - Няма война без невинни жертви. Н...
31.08.2011 11:50
hristo27 написа:
Няма война без невинни жертви. Независимо какво определение и се дава.

Да така е,но... ако една война е отбранителна,когато един народ умира,защитавайки Родината си от агресор!!! Не и когато този -така наречен ,,умиротворител хвурля бомби безразборно над мирно население...и се смее отгоре като лумпен радвайки се на собственото си безумие..!!!
цитирай
35. mileidi46 - :((((
31.08.2011 11:54
tomcat2 написа:
Да Кадафи е диктатор,но в сравнение с лайНАТОВСКИТЕ световни терористи е направо светец.Тактиката за налагане на пълно информационно затъмнение и бълване на пропаганда съвсем не им е от вчера!

Да,точно затова започнах да пускам тези постинги с друга информация..не с тази дето нашите медии ме разсмиват-от ,,достоверен източник" ама кой е той...гледай на боб или хвърляй пасианси..:)))
цитирай
36. mileidi46 - По точно казано-здраве му кажи!
31.08.2011 12:00
penchoan написа:
Либийците обичат Кадафи и още повече ще го заобичат, когато дойде "демокрацията" и им отнемат привилегиите, както някои българи си спомнят с носталгия за Тодор Живков. НАТО още веднъж доказа, че е най-голямата заплаха за мира в света, но ще дойде ден да плати за престъпленията си.


Благодаря за точният поглед върху нещата..!! Много жалко,че някой хора-просто не искат да си отворят очите...така не си нарушават,,блаженото спокойствие"!!
цитирай
37. mileidi46 - само ги задълбочават ! Жалко за ...
31.08.2011 12:05
virtu написа:
само ги задълбочават !
Жалко за невинните жертви !

Войните са гибел,смърт,глад и мизерия..за цялото невинно човчество!! безумно е,как тази огромна маса от хора,стои и гледа,как шепа безумци си разиграват пъклените игри теглейки ги към пропастта..към гибел!!!
цитирай
38. phoenix2000 - Licemerie
31.08.2011 13:05
Licemerie
цитирай
39. mileidi46 - !!!
31.08.2011 13:09
phoenix2000 написа:
Licemerie

По точно..))) Чие? Мое ли?
цитирай
40. valsodar - За мен RAI ( държавният канал на Б...
31.08.2011 14:42
За мен RAI ( държавният канал на Берлускони ) е също толкова обективен , колкото и Канал 1 ( този на Бойко Борисов ) - дотук с обективността на журналистиката.

Италия е сред големите губещи от войната с Либия и смяната на режима там - за справка договорите между Берлускони и Кадафи. До тук с безпристрастността на италианската журналистика по темата.

Така че, от гледна точка на обективизъм и безпристрастност - италианските държавни медии категорично отпадат като надежден източник!!!

За това, че либийският народ си иска Кадафи... ми то и българският все още си иска Тодор Живков, ама нема! Нъц, историята си върви, нерядко подкрепена с правото на силният, а не на правият.
Кой, какво, защо - още дълго време няма е да е ясно.
Но да канонизираш един психопат и тиранин в ролята му на мъдър владетел , за мен е вече прекалено.

НАТО това, НАТО онова - съгласен съм, няма справедлива война.
Но Италия е сред основателките на НАТО - защо не излезе сега от него, след като намери войната за несправедлива, а?

Нещата не са съвсем такива, каквито изглеждат :)))
цитирай
41. mileidi46 - Валсодаре,
31.08.2011 15:39
това което може би не знаеш,е че в Италия има много други телевизии,които играят срещу тези на Берлускони,а още повече-срещу него самият!! Така,че е възможно да има леко изкривяване на фактите,от солидарност..но не го правят всички,защото се страхуват да не си загубят аудиториите(зрителите).Има телевизии и предавания,които го гонят до дупка дето се казва!!А в Либия има много независими журналисти.Когато един човек иска да разбере всичко,гледа и чете между редовете!!Ако сте гледали клиповете,които съм дала ,а ще пусна нови,заради това именно,че когато показват,,бунтовниците-те са само на места бомбардирани от Нато,места откъдето са се оттеглили хората на Кадафи,и единственото, което правят е да стрелят показно..във въздуха..Аз никъде не канонизирам Кадафи-от всички тия дето се боричкат-Кадафи е най-малкото зло за света!!!Много дълъг ще стане коментара,затова ще пусна нов постинг с превод,защото грешката е моя,много неща не сте разбрали от клиповете,от това,което казва дори журналиста на Рай,но дори и първите му думи май не сте разбрали-че в една война- най-голямата жертва е истината и информацията!! Прочети следващият постинг,които ще пусна-ще преведа всички материали!! Можеби ще разбереш,защо мисля така:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8319633
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031