Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.03.2010 14:57 - DALI NE SAM GEI ???
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 17231 Коментари: 52 Гласове:
15

Последна промяна: 14.03.2010 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да си ГЕЙ значи ли че трябва да си отхварлен от стадото?Престъпление ли е,че си се родил такъв?И кой е този,който определя правилата,по които някой друг трябва да живее??Всеки има право да решава сам за себе си,според мен! А Вие мислите ли,че трябва да ги стопиме за сапун,защото развалят имиджа на веселата ни държава? Налегнали са ме едни цветни мисли... Дали не съм Гей?Знам ли... Мауро Цоруззи--с артистичното име Платинетте..можеби най-фамозният травестит в Италия??Той е просто една личност,която живее своя живот и никoй не си позволява да го коментира или отрича... Роден е в провинция Парма в селско семейство-54 годишен...сега е един от популярните личности в радио и телевизионни предавания.Освежава предаването на Мария ди Филиппи,,Амици"" като член от журито,гледайте клипчетата... Защо пиша това...??? Възмутих се от злобата, с която много ,,анонимни"" блогури се нахвалят варху личността на Миро от Каризма,затова,че ,,геи"" ще ни представя на Евровизия,които с такова вдахновение надничат под завивките му...!!А той--просто може да пее! И го прави! Престъпление ли е да си различен?И кой дава право на някого да хварля някой друг на кладата,затова,че този някой е решил...че именно той е идеалната личност да раздава присъди?? Докога българина ще смята,че земното кълбо е легнало на плещите му,и Господ неизменно го ползва за свои пръв съветник??? ПИТАМ и отговор не искам! На първа страница всички се задахват и разпенявили да дърлят мършавият кокал подхварлен от бат Бойко и Първанов ,Дянков!!Мораторюм ли е обявен ,че нещо не съм разбрала? някой да ни е питал колко ни струва капата? И докато ние дърляме кокала- те се пегрупирват и тихомълком протриват ръце и се кефят на простотията ни...Нали това е целта...да се отвлече вниманието на народа от главният сценарий,защото и те там изпълняват заповеди... Незнам защо пиша това...исках да кажа нещо умно,но не ми се получи..аз не съм много умна,но простичко мога да кажа само това: ...защо не си отвориме хладилниците и да провериме дали вътре не са ни оставили усмивката си нашите политици? Дали не са ни оставили някоя доза успокоителни или са ни платили тока,водата или здравните осигуровки? Проверете си банковите сметки...можеби някоя от техните,,фондаziи"" да ние подпомогнала финансово!!! Стават и чудеса!!!


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

imageimage

image

image

image

image

image

image

image

ALESSANDRA 4ELENTANO--plemennizata na ADRIANO 4ELENTANO-prepodavatelka
po tanzi v predavaneto na Maria de Filippi ..,,AMICI""kato na6eto;;STAR AKADEMI""
image

image

image

http://www.youtube.com/watch?v=L7hoSYv_u7I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bvZ2XgdJKyI&feature=related




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hgrandes - Хубаво би било да пишеш на кирилица - ...
11.03.2010 15:04
Хубаво би било да пишеш на кирилица - може и да е смислено каквото пишеш..., ама от тази шльокавица - нищо не разбрах и не дочетох...
цитирай
2. cefulesteven - Въпреки големите ми резерви, които ...
11.03.2010 15:13
Въпреки големите ми резерви, които са към парадирането и най-вече парадите, които ми се струват по-скоро модна вълна, внос на култура, в което няма лошо, но все пак лично на мен не ми изглежда: порив за свободата на сексуалността, а подражателство, много, много се издразних, че някой е гласувал отрицателно в постинга ти.

Защо? Че си изявила позиция.

Вдигнах нагоре с 1.
цитирай
3. swanlake - Българите са много толерантни към ...
11.03.2010 15:18
Българите са много толерантни към всичко което не ги засяга. но ако сина ни доведе тази "снаха" у дома сигурна съм , че ще оревем квартала. В този ред на мисли аз нямам нищо против равните права , но не смятам ,че това е нормално поведение.Откъде знам , че аз съм нормална , а другите не са? - ами не знам дали аз съм нормална,но съм чела и учила че поведението на другите е отклонение от нормата. Не че са лоши хора или не могат да пеят обаче. Поздрави за позицията Милейди!
цитирай
4. mileidi46 - Sajalqvam za neudobstvoto,4e pi6a na latiniza...
11.03.2010 15:23
hgrandes написа:
Хубаво би било да пишеш на кирилица - може и да е смислено каквото пишеш..., ама от тази шльокавица - нищо не разбрах и не дочетох...

Polzvam tazi programa za transliteraziq..no mi trudno...
Opitax sega..dano da si uspql da pro4ete6..
blagodarq za zabelejkata Ima6 palno pravo..Priqten den!!
цитирай
5. miaa - Не си виновен, че си се родил гей! ...
11.03.2010 15:32
Не си виновен , че си се родил гей! Това е заложено в ДНК.И ако не си го проявил, рано или късно ще го проявиш!? Хормони ..неправомерни , женски в повече и това е природа! Това не е болест! И не се предава по наследство!
Всеки човек, трябва да има равни права, хомосексуалистите също, защото със своето нещастие правят и останалите хетеросексуални нещастни! За съжаление така се получава често в живота! Поздрави, Милейди!
цитирай
6. mileidi46 - Seksualnostta e dadenost..ne se izbira...
11.03.2010 15:44
cefulesteven написа:
Въпреки големите ми резерви, които са към парадирането и най-вече парадите, които ми се струват по-скоро модна вълна, внос на култура, в което няма лошо, но все пак лично на мен не ми изглежда: порив за свободата на сексуалността, а подражателство, много, много се издразних, че някой е гласувал отрицателно в постинга ти.

Защо? Че си изявила позиция.

Вдигнах нагоре с 1.


Стеф,тези хора са били подтискани и белязвании жигосвани векове наред...Това не значи,че не са съществували... Сега времето се е променило,променя,те излизат от своите бърлоги на подтиснати и унижени и комплексите насадени от векове---избива в парадност!! Вижте ни,приемете ни,ние сме такива и не можем да се променим...И ние сме хора като вас!! Ние също от точката на нашето възпитание и от промитите си мосаци през вековете--не можем да излезнем от този омагьосан кръг..и продължаваме да ги отричаме... Исках друго да кажа---ИМАМЕ си други ОГРОМНИ проблеми за които да мислим...,а не дали Миро е гей и не може да пее на Евровисия!!! И кой го казва??? Благодаря ти,че си тук!!
цитирай
7. mileidi46 - Blagodarq ti za poziziqta mila....
11.03.2010 15:54
miaa написа:
Не си виновен , че си се родил гей! Това е заложено в ДНК.И ако не си го проявил, рано или късно ще го проявиш!? Хормони ..неправомерни , женски в повече и това е природа! Това не е болест! И не се предава по наследство!
Всеки човек, трябва да има равни права, хомосексуалистите също, защото със своето нещастие правят и останалите хетеросексуални нещастни! За съжаление така се получава често в живота! Поздрави, Милейди!

Pozdravi i za teb...Naminavai,mnogo mi e priqtno....
цитирай
8. mileidi46 - Taka e mila...vsi4ko e vav gre6kata na promitite ni mosazi...
11.03.2010 15:58
swanlake написа:
Българите са много толерантни към всичко което не ги засяга. но ако сина ни доведе тази "снаха" у дома сигурна съм , че ще оревем квартала. В този ред на мисли аз нямам нищо против равните права , но не смятам ,че това е нормално поведение.Откъде знам , че аз съм нормална , а другите не са? - ами не знам дали аз съм нормална,но съм чела и учила че поведението на другите е отклонение от нормата. Не че са лоши хора или не могат да пеят обаче. Поздрави за позицията Милейди!

Az ne moga da si pozvolq da re6avam,koe e pravilno i koe ne...ve4e vsi4ko e pod samnenie...dori i sobstvenoto ni sa6testvuvane...
Ne moga da otri4am ne6to,koeto sa6testvuva...
Blagodarq ti,4e si tuk i mnogo me radva mnenieto ti...
цитирай
9. hgrandes - blagodarq za zabelejkata Ima6 ...
11.03.2010 15:58
mileidi46 написа:

blagodarq za zabelejkata Ima6 palno pravo..Priqten den!!

Mи не - не беше с цел забележка. Едно е чат и/или 2-3 реда на латиница, друго е да се чете такъв дълъг пост.

Иначе сега го прочетох - интересна тема захващаш. За съжаление "различните" са подигравани и презряни, по принцип - не само сексуално различните.

Поздрави и хубав ден!
цитирай
10. анонимен - Ани
11.03.2010 16:04
Не смятам,че горките различни са били подтискани толкова години и сега е дошло време да парадират с различността си. в повечето случаи е показност и подражание.Има и хора които са си различни , но те обикновино не парадират с това.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Привет мила
11.03.2010 16:06
Аз също като теб харесвам Миро и се радвам, че ще ни представя през Евровизия, той е най-добрия от българските певци в момента. Не ме притеснява сексуалната му ориентация и аз мисля че той не парадира с нея, даже аз съвсем скоро го научих и се изумих, но такъв е живота-шарена черга. Не споделям обаче, че хората с такава сексуална ориентация трябва да правят паради, всяко нещо, когато е пресилено и набивано на очи дразни. Не приемам тезата ти, че те дълго са подтискали своите комплекси и сега избиват. Не, всичко е въпрос на възпитание, всеки от нас има различни комплекси, получени по времето на детството си. Какво ще стане ако всички тръгнеме да си ги избиваме по този начин. Когато бях малка, обичах да се индентифицирам със Снежанка от приказката и когато се преместихме да живеем в друг квартал на всички им казвах, че се казвам така. И до сега съседите, въпреки че знаят истинското ми име ми викат Снежи. Те са ме приели такава и без да се разхождам маскирана като Снежанка. Постепенно ми мина тази фобия и в един момент отново харесах името си и сега със усмивка си спомням за онова време. Та думата ми е, че ние трябва да ги приемем, като нещо нормално, като част от живота ни и те ще престанат да се правят на палячовци с тези карнавали. Ако ги отхвърляме карнавалите ще продължат, както и всички негативи, произлизащи от това.
цитирай
12. mileidi46 - Radvam se,4e si uspql da pro4ete6..
11.03.2010 16:13
hgrandes написа:
mileidi46 написа:

blagodarq za zabelejkata Ima6 palno pravo..Priqten den!!

Mи не - не беше с цел забележка. Едно е чат и/или 2-3 реда на латиница, друго е да се чете такъв дълъг пост.

Иначе сега го прочетох - интересна тема захващаш. За съжаление "различните" са подигравани и презряни, по принцип - не само сексуално различните.

Поздрави и хубав ден!

Sega kato si xodq v Bg,6te si kupq edna foneti4na klaviatura...:)))
Blagodarq ti za posiziqta..Ima6 pravo otnovo-spodelqm!!
цитирай
13. mileidi46 - Ani,
11.03.2010 16:19
анонимен написа:
Не смятам,че горките различни са били подтискани толкова години и сега е дошло време да парадират с различността си. в повечето случаи е показност и подражание.Има и хора които са си различни , но те обикновино не парадират с това.

Ako tova ne be6e goneno i podtiskano i prez vekovete ...kak misli6...dali zurkvata ne e bila naqsno za kakvo stava vapros,sled kato i dnes Vatikana ekplodira po 6evovete ot nai golemite xomo, pedo i trans skandali..v istoriqta na 4ove4estvoto...
ne moje da se otri4a tova--koeto sa6testvuva...i ne se izbira..Nikoi ne e izbral da se rodi takav..za6to trqbva da go otri4ame? Koi ni e dal pravo!!
Blagodarq za mnenieto ti!! Priqten den jelaq...
цитирай
14. mileidi46 - :))))))
11.03.2010 16:57
kasnaprolet9999 написа:
Аз също като теб харесвам Миро и се радвам, че ще ни представя през Евровизия, той е най-добрия от българските певци в момента. Не ме притеснява сексуалната му ориентация и аз мисля че той не парадира с нея, даже аз съвсем скоро го научих и се изумих, но такъв е живота-шарена черга. Не споделям обаче, че хората с такава сексуална ориентация трябва да правят паради, всяко нещо, когато е пресилено и набивано на очи дразни. Не приемам тезата ти, че те дълго са подтискали своите комплекси и сега избиват. Не, всичко е въпрос на възпитание, всеки от нас има различни комплекси, получени по времето на детството си. Какво ще стане ако всички тръгнеме да си ги избиваме по този начин. Когато бях малка, обичах да се индентифицирам със Снежанка от приказката и когато се преместихме да живеем в друг квартал на всички им казвах, че се казвам така. И до сега съседите, въпреки че знаят истинското ми име ми викат Снежи. Те са ме приели такава и без да се разхождам маскирана като Снежанка. Постепенно ми мина тази фобия и в един момент отново харесах името си и сега със усмивка си спомням за онова време. Та думата ми е, че ние трябва да ги приемем, като нещо нормално, като част от живота ни и те ще престанат да се правят на палячовци с тези карнавали. Ако ги отхвърляме карнавалите ще продължат, както и всички негативи, произлизащи от това.

Mila,dale4 sam ot misalta da vlizam v zqlosten analiz na psixikata i sa6nosta na tqxnata natura..Te sa takiva,kakvito sa...i nie ne mojem ,nqmame pravo da gi otri4ame...do6li na tazi zemq,kakto i nie..nikoi ne si e izbral ni6to...ili ako ima Gospod--toi e re6il vmesto nas,a nie ne mojem i nqmame pravo da otri4ame....ima mqsto za vsi4ki .Ne za tova mi be6e osnovnata misul v posta--a za tova,4e zatuvame v blatoto i vmesto da mislim za6to ni podxvarlixa kokala da komentirame koi e vazpitan ot politizite ni i koi ne...nie komentirame Miro,4e e gei,i 4e ne trqbva da pee.A te prosto ni otnemat pravoto da jiveem!! Pozdravi..
цитирай
15. panazea - Милейди ,
11.03.2010 17:56
Ние жените сме по- търпеливи!
Мъжете не могат да ги понасят!
Това си им е природата!
Поздрав,мила!
цитирай
16. mileidi46 - :)))))
11.03.2010 18:04
Ami ima6 pravo....Tova e boja rabota...!!
Pozdrav i za teb i priqtna ve4er ti pojelavam mila...
цитирай
17. анонимен - Я всички защитници да си понапънат ...
11.03.2010 18:10
Я всички защитници да си понапънат едната гънка и да измислят българска дума за "гей". Май няма, а? Педерестията из Европа се появява с пристигането на едно семитско племенце, духовните наследници (защото са били твърде малко, за да оставят забележима кръвна линия) на което днес наричаме "гърци". Затова и не търсете българска дума за "това поведение, дето заложено в ДНК, но бе се предава по наследство" (от това последното по-голяма глупост няма как да се измисли). В едно нормално общество няма как да има педерасти. Педерсатията е начин на мислене. Ако утре тръгнат и убийците да заявяват, че не са ненормални, просто такива са родени, и че склонността към убийства не се предава по наследство, затова трябва да сме толерантни към тях, тогава какво правим?
цитирай
18. mileidi46 - Evropa li kazaxte??:)))
11.03.2010 18:37
анонимен написа:
Я всички защитници да си понапънат едната гънка и да измислят българска дума за "гей". Май няма, а? Педерестията из Европа се появява с пристигането на едно семитско племенце, духовните наследници (защото са били твърде малко, за да оставят забележима кръвна линия) на което днес наричаме "гърци". Затова и не търсете българска дума за "това поведение, дето заложено в ДНК, но бе се предава по наследство" (от това последното по-голяма глупост няма как да се измисли). В едно нормално общество няма как да има педерасти. Педерсатията е начин на мислене. Ако утре тръгнат и убийците да заявяват, че не са ненормални, просто такива са родени, и че склонността към убийства не се предава по наследство, затова трябва да сме толерантни към тях, тогава какво правим?

I kakvo ob6to ima Evropa s 4ove6kata natura???I koi moje da kaje- koi otkade e pristignal na tazi zemq...
6tom i sred jivotnite ima geiove,zna4i ne sa vinovni garzite:)))
dale4 sam ot misalta da se obosnovavam nau4no po tozi vapros--moqta osnovna misal be6e druga....da si poglednem v xladilnizite i panizite...a ne koi gei i koi ne e..
prirodata si znae rabotata...
Blagodarq za komentara.Priqtna ve4er!
цитирай
19. анонимен - Разбира се, че сред животните има ...
11.03.2010 18:54
Разбира се, че сред животните има обратни, ама да се разбере защо, се иска човек да прочете нещо повече от "Еволюционна теория" на Дарвин. И понеже няколко пъти по погрешка ти чета маймунските (и заради мисленето, и заради маймуницата) простотии, когато някой те изтипоса на първа страница, съм сигурен, че никога няма да разбереш връзката между обратните животни, заселването на крайбрежието, появата на педерстия в Европа, пълния хладилник и паницата. Но, както се казва, на когото колкото е дадено даром. Останалото - с труд!
цитирай
20. mileidi46 - :)) Ei mnogo me razveseli...
11.03.2010 19:15
Ne vlizai po-ve4e v tozi blog popogre6ka 4ove4e...
Az moga da si pi6a kakvito si iskam maimungilauzi...nedostoini za genialniqt ti mozuk...i ne mi puka dali 6te me iztiposat nqkade..
Prodaljavai da 4ete6 ,,evoliuzionna teoriq ''na Darvin...moje puk i da evoiulira6 i da stane6 po -vazpitan i da ne se optva6 da dava6 tolkova mnogo ,,kultura''na nas prostite..
Izvinqvai,4e mi napisa komentar...za da ti otgovorq v su6tiq dux!!
цитирай
21. miaa - СКъпи Анонимен 17! Хайде да не се обиждаме на глупост..Това си я моята позиция и е хубаво да я уважиш:)
11.03.2010 20:05
Ние ги знаем тези исторически факти за, които говориШ!..
Дали ще е педераст, гей ,хомосексуализъм е едно и също за мен!
Мъж има за сексуален партньор друг мъж! Има хормонален дисбаланс и се развива в плода на майката докато жената е бременна.Говорим за деформация и тя е закодирана в самото ДНК . И може да се прояви чак след години..Придобито било да си гей можело и така, трънки.. Щом си го носиш ще го проявиш ,разбира се!Поради тази причина Не е наследствена! Ако бащата е нормален, синът може да има този хормонален дисбаланс.. и пр.
А колкото за държанието, си прав, педераста си е педераст и в мисленето. По женски! Да не го бъркаме с бисексуализма! Извинявай Милейди, че от твоят блог се обръщам към Анонимният!
цитирай
22. анонимен - Точно така миaa!! Уважавам твоето ...
11.03.2010 21:22
Точно така миaa!! Уважавам твоето мнение.Всеки има право да мисли ,а не да раздава правосъдие и да размахва пръст. Поздрави за постинга, уважаема милейди
цитирай
23. mileidi46 - :))) Nqma problemi miaa,stana mi veselo s tozi 4ovek!!
11.03.2010 21:55
miaa написа:
Ние ги знаем тези исторически факти за, които говориШ!..
Дали ще е педераст, гей ,хомосексуализъм е едно и също за мен!
Мъж има за сексуален партньор друг мъж! Има хармоничен дисбаланс и се развива в в плода на майката докато жената е бременна.Говорим за деформация и тя е закодирана в самото ДНК . И може да се прояви чак след години..Придобито било да си гей можело и така, трънки.. Щом си го носиш ще го проявиш ,разбира се!Поради тази причина Не е наследствена! Ако бащата е нормален, синът може да има този хормонален дисбаланс.. и пр.
А колкото за държанието, си прав, педераста си е педераст и в мисленето. По женски! Да не го бъркаме с бисексуализма! Извинявай Милейди, че от твоят блог се обръщам към Анонимният!

Edva li toi 6te se saglasi s teb...i edva li e tolkova vajno.Anonimno moje6 da kazva6 mnogo ne6ta...i to smelo!
Blagodarq ti! Priqtna ve4er!:)))
цитирай
24. miaa - Милейди, аз уважавам правото на ...
11.03.2010 22:04
Милейди, аз уважавам правото на всеки човек да мисли различно.И да го проявява.Стига да не е агресивно и нагло.Достатъчно зряла съм да заявя гласно това, което смятам , че е правилно. Важното е да има разбиране , толерантност и уважение помежду ни. Благодаря ти, Скъпа!
цитирай
25. mileidi46 - I az ti blagodarq anonimen22!!!
11.03.2010 22:12
анонимен написа:
Точно така миaa!! Уважавам твоето мнение.Всеки има право да мисли ,а не да раздава правосъдие и да размахва пръст. Поздрави за постинга, уважаема милейди

Neka da si kazvat mnenieto,no pone da ne obijdat taka prosta6ki...
blagodarq ti za pose6tenieto.Priqtna ve4er i vsi4ko dobro!
цитирай
26. mileidi46 - :)))
11.03.2010 22:20
miaa написа:
Милейди, аз уважавам правото на всеки човек да мисли различно.И да го проявява.Стига да не е агресивно и нагло.Достатъчно зряла съм да заявя гласно това, което смятам , че е правилно. Важното е да има разбиране , толерантност и уважение помежду ни. Благодаря ти, Скъпа!

Az kazax sa6toto na anonimen22.Kazvai kakvoto misli6,no ne obijdai,tozi koito misli po po razli4en na4in ot teb,a v sa6toto vreme...se pravi6 na mnogo inteligenten!!
No....taka e...vinagi 6te ima i ..takiva!!
I az ti blagodarq.:)))
цитирай
27. jdeel - Те са с по-различно мислене, усет, ...
12.03.2010 00:56
Те са с по-различно мислене, усет, креативни. Всичко това е добре, но прекалено много парадират, рекламират се, и докато ти пишеш този постинг за това, че те може би биват отхвърляни по някакъв начин от обществото, тайничко навиват малки момченца да обърнат резбата.
Аз не съм против тях, но не съм и за широкото им разпространение. Тъпо е.. гейове навсякъде..
цитирай
28. miaa - На пръв поглед са с различно мислене! Смея да твърдя, че не винаги е вярно!
12.03.2010 01:29
Тези , които аз познавам в реала са Интелигентни , но са хора, които никога не държат на думата си...Хлъзгави и си "подливат вода"един на друг .Ненавиждат жените!
По женски капризни, суетни, ужасно се държат за да се харесат на мъжете..
Не съм против тях, всеки има "място под слънцето!"
цитирай
29. mileidi46 - Razbiram tvoeto stanovi6te...
12.03.2010 02:54
jdeel написа:
Те са с по-различно мислене, усет, креативни. Всичко това е добре, но прекалено много парадират, рекламират се, и докато ти пишеш този постинг за това, че те може би биват отхвърляни по някакъв начин от обществото, тайничко навиват малки момченца да обърнат резбата.
Аз не съм против тях, но не съм и за широкото им разпространение. Тъпо е.. гейове навсякъде..

i uvajavam vsqka li4nost..bez da navlizam v li4noto i prostransvtvo.Dokato nqkoi drug ne naru6i moeto.Ako nqkoi takav si pozvoli---trqbva da go postavqme na mqsto bilo to gei ili prosto...izgubena du6a...
i sred tqx i sred..normalnite''...si ima ekzempliari...
Blagodarq ti,4e me poseti i mi be6e priqtno...Leka no6t!
цитирай
30. mileidi46 - Da,to4no taka! za seki ima mqsto pod slanzeto!
12.03.2010 03:01
miaa написа:
Тези , които аз познавам в реала са Интелигентни , но са хора, които никога не държат на думата си...Хлъзгави и си "подливат вода"един на друг .Ненавиждат жените!
По женски капризни, суетни, ужасно се държат за да се харесат на мъжете..
Не съм против тях, всеки има "място под слънцето!"

Moqta osnovna misul be6e savsem druga...ne da analiziram geiovete....
Neka si jiveqt kakto si znaqt,da ne pre4at na nikogo,no nikoi ne ni dava pravo da gi otri4ame i obijdame...po prinzip.A ina4e iskax da kaja,4e nie balgarite vmesto da se zanimavame s osnovnite problemi,koito ni obezli4avat jivota,4e sme na ruba na propastta ..nie obijdame Miro..prosto za6toto e gei..i ne trqbva da ni predstavq na Evroviziq....:)))) Leka no6t mila.
цитирай
31. ckarlet - На мен лично ми е трудно и болно да ги ...
12.03.2010 09:17
На мен лично ми е трудно и болно да ги възприема, но в никакъв случай не бих ги осъдила тези хора за тяхната ориентация! Но винаги съм си казвала, как ли се чувства тяхната майчица, която е очаквала да види внуци...
Но си права и те подкрепям в това, че никой не ни дава право да ги отричаме, обиждаме или съдим!
цитирай
32. kass - mileidi46
12.03.2010 09:22
Всичко е въпрос на избор според мен. Трудно ми е да приема, че след като жена с приемането на хормони може да се превърне в "мъж", то един роден мъж да не може... Мода или не е хомосексуализма? Честно казано ми прилича на търсене на внимание. Сексуалния живот на човек е интимна сфера и не бива да се излага на показ, още по-малко да се използва за манипулация. Ако един мъж е решил, че е по-добре да бъде жена или просто му харесват мъжете повече, няма лошо, такъв е неговия избор и той има право на това, но ние защо трябва да се занимаваме с това??? Какво ни интересува какво е избрал, всеки да си носи своя избор в крайна сметка. Колкото до Миро, ами същото е, важното е какъв е като професионалист, а какво ще прави в спалнята си не е работа на никой. Аз не осъждам избора на хората, но няма как да приема, че всички трябва да се съобразяваме с него. Изключително против съм парадите. Ами ако решат, че по тази логика имат право и разни секти да си правят паради, нацисти и какви ли още не, защото виждате ли това е техния избор и ние всички трябва да разбираме и да проявяваме толерантност???
цитирай
33. fuzzybuzzy - Да, да си педераст не е нормално. ...
12.03.2010 09:43
Да, да си педераст не е нормално. Педерастите не могат да се възпроизвеждат, следователно вървят против природата.
цитирай
34. smani - mileidi46
12.03.2010 11:35
Тоя човек на снимките е грешка на природата или сам се е направил такъв. Ходещо недоразумение. Нямам нищо против всеки да бъде такъв, какъвто иска. Но не е задължително да се демонстрира цялата тая работа с всички възможни средства на медиите. Грозно е и освен това противно.
Може ли някой да каже, че като гледа снимките на превъртял мъж му става приятно, напротив - противно е.
Не казвам, че трябва да се крият от хората! Само да не се натрапват, където и както им падне.
цитирай
35. sparhawk - според мен
12.03.2010 12:22
това са хора като хора. Не би следвало когато говориш с някой да се интересуваш с кого спи. Гледа се професионализма и това за какъв човек става дума.
Що се отнася до парадирането, лично според мен сексуалността се натрапва прекалено много и не е само от обратните. Аз и рекламите на водка Флирт намирам за отвратителни.
цитирай
36. mileidi46 - Ox mila,znam 4e e trudno da se prieme tozi fakt!
12.03.2010 12:31
ckarlet написа:
На мен лично ми е трудно и болно да ги възприема, но в никакъв случай не бих ги осъдила тези хора за тяхната ориентация! Но винаги съм си казвала, как ли се чувства тяхната майчица, която е очаквала да види внуци...
Но си права и те подкрепям в това, че никой не ни дава право да ги отричаме, обиждаме или съдим!

No te sa6testvuvat i sa 4ast ot na6iq jivot!To4no tova iskax da kaja...koeto kazva6 i ti!
Priqten den...Blagodarq ti za mnenieto.
цитирай
37. mileidi46 - Prava si,mnogo si prava!!
12.03.2010 12:35
kass написа:
Всичко е въпрос на избор според мен. Трудно ми е да приема, че след като жена с приемането на хормони може да се превърне в "мъж", то един роден мъж да не може... Мода или не е хомосексуализма? Честно казано ми прилича на търсене на внимание. Сексуалния живот на човек е интимна сфера и не бива да се излага на показ, още по-малко да се използва за манипулация. Ако един мъж е решил, че е по-добре да бъде жена или просто му харесват мъжете повече, няма лошо, такъв е неговия избор и той има право на това, но ние защо трябва да се занимаваме с това??? Какво ни интересува какво е избрал, всеки да си носи своя избор в крайна сметка. Колкото до Миро, ами същото е, важното е какъв е като професионалист, а какво ще прави в спалнята си не е работа на никой. Аз не осъждам избора на хората, но няма как да приема, че всички трябва да се съобразяваме с него. Изключително против съм парадите. Ами ако решат, че по тази логика имат право и разни секти да си правят паради, нацисти и какви ли още не, защото виждате ли това е техния избор и ние всички трябва да разбираме и да проявяваме толерантност???

Imenno fakta,4e Miro,poneje e gei...ne trqbvalo da ni predstavq na Evroviziq -me podrazni...
Kolkoto za sektite-te si sa6testvuvat..i bez da sa osnovani ot geiove,taka 4e ne mislq 4e te sa faktora za sa6testvuvaneto im..
Blagodarq ti za stanovi6teto..Priqten den, mila kass!!
цитирай
38. mileidi46 - Logi4no e!
12.03.2010 12:38
fuzzybuzzy написа:
Да, да си педераст не е нормално. Педерастите не могат да се възпроизвеждат, следователно вървят против природата.

No trqbva li da gi maltretirame,zatova,4e sa prirodna gre6ka???Da gi otri4ame,da se podzenqvat i da im se otnema vazmojnostta da se 4uvstvat palnozenni xora??
Blagodarq ti za mnenieto i za pose6tenieto pri men!!
Priqten den!!
цитирай
39. mileidi46 - Zdravei Smani,
12.03.2010 12:50
smani написа:
Тоя човек на снимките е грешка на природата или сам се е направил такъв. Ходещо недоразумение. Нямам нищо против всеки да бъде такъв, какъвто иска. Но не е задължително да се демонстрира цялата тая работа с всички възможни средства на медиите. Грозно е и освен това противно.
Може ли някой да каже, че като гледа снимките на превъртял мъж му става приятно, напротив - противно е.
Не казвам, че трябва да се крият от хората! Само да не се натрапват, където и както им падне.

Tozi 4ovek e 6oumen,i e mnogo populqren v Italiq...otna4alo me drazne6e i men s vida si...no kogato pitax italianzite..kakav e,gei li e,otgovarqxa--ne znaem!Toi si znae..
Eto kade e razlikata v otno6enieto.Te go vazpriemat kato tova,koeto pravi,a ne s kogo spi...I napravix sapostavka s komentarite ,koito balvaxa psuvni po adres na Miro...
Temata be6e i za drugo...no neq nikoi ne q zasegna...
Blagodarq ,4e si tuk !!Vsi4ko dobro jelaq...
цитирай
40. mileidi46 - To4no taka!!
12.03.2010 12:58
sparhawk написа:
това са хора като хора. Не би следвало когато говориш с някой да се интересуваш с кого спи. Гледа се професионализма и това за какъв човек става дума.
Що се отнася до парадирането, лично според мен сексуалността се натрапва прекалено много и не е само от обратните. Аз и рекламите на водка Флирт намирам за отвратителни.

Blagodarq ti za to4noto popadenie!
Ina4e bi trqbvalo da badat likvidirani kato li4nosti mnogo genii v svoqta oblast---kato Dol4E e GABANA ...naprimer.Ami drugite -da ne izbroqvam.
Vsi4ko e v na6eto vazpitanie..vse o6te ne sme gotovi da vazpriemem onova..koeto ne ni e vkliu4eno zakonite,koito nie ....abe koi zakoni priznavame ,osven onezi,koito vseki sam smqta za pravilni,a vsi4ko drugo-gre6ka na prirodata...
Vlagodarq ti za velikolepniqt komentar.
Priqten den!
цитирай
41. xfire - Вие полудяхте ли? Хората с хомос...
12.03.2010 13:22
Вие полудяхте ли? Хората с хомосексуална ориентация стават все по-вече и повече именно защото обществото ги приема, а не отхвърля. Престанете да плачете, да търсите съчувствие и да правите паради, защото думата "парадирам" идва от "парад".
Мерси за красивите снимки, много са естетични.
Ще разберете какво значи отхвърляне ако някой от вас реши да "приобщава" сина на някой нормален баща.
цитирай
42. анонимен - Миро не е ГЕЙ!
12.03.2010 13:25
Има разлика между ГЕЙ и Метросексуалност!
А педерастията доста се харчи попринцип в медиите. Там това е трик!
А иначе аз попаднах без да знам и без да искак в Най-добрия гей град в Англия и уча в най-добрия университет в гей класациите в UK! Има 40% Гейове в Студентския съвет. Но все пак щом не ми го натрапват съм си ОК!
цитирай
43. mileidi46 - Da,taka e!
12.03.2010 14:55
xfire написа:
Вие полудяхте ли? Хората с хомосексуална ориентация стават все по-вече и повече именно защото обществото ги приема, а не отхвърля. Престанете да плачете, да търсите съчувствие и да правите паради, защото думата "парадирам" идва от "парад".
Мерси за красивите снимки, много са естетични.
Ще разберете какво значи отхвърляне ако някой от вас реши да "приобщава" сина на някой нормален баща.

Mislq,4e ne sa po.ve4e ot kogato i da bilo....prosto sega po-ve4e se izqvqvat--predi tazi tema be6e-tABU!!
Blagodarq za mnenieto i za komentara po temata.Saglasna sam s teb!Pozdravi!
цитирай
44. mileidi46 - Na znam kakvo e MIRO!No nqma zna4enie...
12.03.2010 14:58
анонимен написа:
Има разлика между ГЕЙ и Метросексуалност!
А педерастията доста се харчи попринцип в медиите. Там това е трик!
А иначе аз попаднах без да знам и без да искак в Най-добрия гей град в Англия и уча в най-добрия университет в гей класациите в UK! Има 40% Гейове в Студентския съвет. Но все пак щом не ми го натрапват съм си ОК!

Po-vajno e,4e pee prekrasno...i ne angajirva nikogo s prisastvieto si...
Nie sme deto mu gledame pod zavivkite...Blagodarq ti! Priqten den!
цитирай
45. dolce - ................
17.03.2010 13:30
Нищо против нямам да са си различни
ама не мога да приема че трябва да ги и харесвам и да не мога да си изкажа мнението това намирисва на фашизъм или болшевизъм /и двате определения се преповтарят макар че дават различно решение на проблема/
писна ми да ми натрапвате чужди ценности
гей обществата са структурирани като ложите на масоните
а да се показват и да ми се натрапват след като е доказано че това си е заболяване извини ме но си е ДИСКРИМИНАЦИЯ СРЕЩИ НОРМАЛНИТЕ
нека са си такива каквито са си нямам против но не ща да ги зная и да чувам за тях
цитирай
46. анонимен - ............
17.03.2010 17:32
Аз лично разбирам любовта между хората от еднакъв пол.(Жените малко повече)
Спирам да го правя като видя консумацията на любовта им нагоре надолу по дистанционното.
Иначе нищо против никой. :)
цитирай
47. анонимен - pedalite na sapun
16.05.2010 18:20
dobre go kazva 4e sme stado nie horata.v prirodata stadniqt glutni4eski i plemenen instinkt za ucelqvane vodqt do MOMENTALNO uni6tojenie na nenormalnoto za6toto to vodi do otslabvane i iz4ezvane na dadenata ob6tnost-stado glutnica i t.n.da ne se samovili4aeme 4e sme cveta na prirodata.pedalite go dokazvat.i vsi4kite uj svobodomisle6ti i v krak s vremeto ni vodqt kum samouni6tojenie. blagodarq 4e mi otdelihte vreme.ne pi6a na kirilica za6toto po moe mnenie vremeto i v istori4eski plan e minalo.kolkoto i da sme 6ovinisti v istori4eski plan sega e erata na anglosaksoncite.nai-mo6tnata ob6tnost estestveno dominira vuv vsi4ko.estestvenno ne odobrqvam tova.to4no ot tqh idva tazi krivorazbrana pedo-lisbo-zoo kultura.dam. izvinete za otnetoto vreme.
цитирай
48. mileidi46 - Dolce,
16.05.2010 20:55
dolce написа:
Нищо против нямам да са си различни
ама не мога да приема че трябва да ги и харесвам и да не мога да си изкажа мнението това намирисва на фашизъм или болшевизъм /и двате определения се преповтарят макар че дават различно решение на проблема/
писна ми да ми натрапвате чужди ценности
гей обществата са структурирани като ложите на масоните
а да се показват и да ми се натрапват след като е доказано че това си е заболяване извини ме но си е ДИСКРИМИНАЦИЯ СРЕЩИ НОРМАЛНИТЕ
нека са си такива каквито са си нямам против но не ща да ги зная и да чувам за тях

Извинявам се,че чак сега видях коментара ти и не съм ти отговорила до този момент...Аз нямам опция или поне незнам как да проследявам стари коментари...
както и дае..благодаря ти все пак,че си изразил мнението си,аз го уважавам,такова каквото е...както и правото на хората да са такива каквито искат...стига да не причиняват зло на околните...:)))
Желая ти всичко наи -добро и не го приемай много сериозно.Само си викай--бай бабо,да не ме стигне...този проблем е много сложен за едно семейство....:(((
цитирай
49. mileidi46 - Благодаря ти за коментара анонимен!!!
16.05.2010 20:57
анонимен написа:
Аз лично разбирам любовта между хората от еднакъв пол.(Жените малко повече)
Спирам да го правя като видя консумацията на любовта им нагоре надолу по дистанционното.
Иначе нищо против никой. :)

И аз нямам нищо против никого...всеки да прави това,което смята за добро..стига да не засяга друг..да наранява ,да причинява зло!!! всичко добро!!
цитирай
50. mileidi46 - Благодаря ти аз анонимен,
16.05.2010 21:10
анонимен написа:
dobre go kazva 4e sme stado nie horata.v prirodata stadniqt glutni4eski i plemenen instinkt za ucelqvane vodqt do MOMENTALNO uni6tojenie na nenormalnoto za6toto to vodi do otslabvane i iz4ezvane na dadenata ob6tnost-stado glutnica i t.n.da ne se samovili4aeme 4e sme cveta na prirodata.pedalite go dokazvat.i vsi4kite uj svobodomisle6ti i v krak s vremeto ni vodqt kum samouni6tojenie. blagodarq 4e mi otdelihte vreme.ne pi6a na kirilica za6toto po moe mnenie vremeto i v istori4eski plan e minalo.kolkoto i da sme 6ovinisti v istori4eski plan sega e erata na anglosaksoncite.nai-mo6tnata ob6tnost estestveno dominira vuv vsi4ko.estestvenno ne odobrqvam tova.to4no ot tqh idva tazi krivorazbrana pedo-lisbo-zoo kultura.dam. izvinete za otnetoto vreme.

за това,че отдели време и каза своето мнение..За мен това означава много,каквото и да е то--то е твое и аз го приемам!!
Ако не приемаме или не се научим да приемеаме хората с доброто и лошото,с грешките..кои сме ние,че да съдиме и отричаме правото на другия....
Всичко добро ти пожелавам!!Благодаря ти!!
цитирай
51. анонимен - и в блога има гейове
05.08.2010 13:37
аз се запознах с един такъв. не ми беше неприятен но не го искам за приятел.
цитирай
52. mileidi46 - :)))))
30.10.2010 18:50
анонимен написа:
аз се запознах с един такъв. не ми беше неприятен но не го искам за приятел.

Re6enieto e tvoe..No takauv e jivota..ne mojem da im otre4em i na tqx pravoto na izbor..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8322397
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031