Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.03.2010 14:02 - STRAXUVAME LI SE DA OBI4AME???
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 14273 Коментари: 38 Гласове:
17

Последна промяна: 01.04.2010 14:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image
честита баба Марта на всички вас приятели мои,които ме навестявате и ми показвате обичта си,благодаря за хубавите думи,за всички изпратени мартеници-макар и виртуално.... Благодаря ви!!! Любовта ще ни спаси...ние сме направени с любов и тази любов е вътре в нас-остава ни само да намерим повече сили,да отворим прозорците на душите си да я пуснем на свобода и да изкрещим: --Аз съм силата,светът-това сам аз.Аз обичам всичко,което докосвам,и никoй не може да ми отнеме това право!Аз съм живота! Той ми е даден на мени никoй друг не може да разполага с него!!! Пред Създателя ни,всички сме равни и на никoй не дължим нищо друго,освен любов! Обичам ви!
imageimage
imageimage

image
image
image






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Cestita Baba Marta!
01.03.2010 14:09
Obicham te , priqtelko!
цитирай
2. mamas - Честита и на теб, Милейди!
01.03.2010 14:10
Бъди винаги усмихната!
цитирай
3. universalnite000 - Честито и от мен, Милейди, само п...
01.03.2010 14:17
Честито и от мен, Милейди , само положителност и усмивки да има около теб :)
цитирай
4. eliana - Честита Баба Марта,Мили!
01.03.2010 15:06
Жива и здрава!Мир и любов!Благодаря за мартеничката! :)
цитирай
5. mileidi46 - I az te obi4am!!
01.03.2010 15:07
panazea написа:
Obicham te , priqtelko!

Mnogo liubov ti pojelavam!!
цитирай
6. mileidi46 - Usmivki i za teb!
01.03.2010 15:08
mamas написа:
Бъди винаги усмихната!

Proletni- s mnogo liubov!!
цитирай
7. mileidi46 - I za teb,i za teb!!
01.03.2010 15:10
universalnite000 написа:
Честито и от мен, Милейди , само положителност и усмивки да има около теб :)

I marteni4ka s koki4e!!S usmivka!
цитирай
8. mileidi46 - Jivot i zdrave za vsi4ki,mila!!
01.03.2010 15:12
eliana написа:
Жива и здрава!Мир и любов!Благодаря за мартеничката! :)

I mnogo liubov! Dobrota i svetlina v du6ite..
цитирай
9. zvezdichka - Страхотна си!
01.03.2010 16:40
Знаеш ли колко сила и заряд има в твоето послание. Толкова живо и силно! Няма по велика сила от Любовта! Благодаря ти, че изливаш любовта си на това място! Любовта провокира любов и много се радвам, когато срещу мен стои такъв човек. А и аз имах нужда точно от това в този момент и твоите думи ме докоснаха много силно! Човек от човек се насърчава и зарежда и няма нищо по хубаво от това. Господ да благослови душата ти и преумножава любовата ти , за да я даряваш и взривяваш сърца! Няма нищо по-хубаво от това човек да дарява любов! Благодаря ти мила Милейди!
Честита Баба Марта!
И бъди здрава и преди всчико усмихната в себе си, както беше споменала мисля, че Дорето /martiniki/ :). Успех в търсенето на себе си! И много слънце в душата ти желая!
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Аз не се страхувам и те обичам, ето нещо и за моята любима баба Марта:
01.03.2010 16:53
Баба Марта пак дотича
и кожухчета съблича,
с топли слънчеви лъчи
и усмихнати очи.

Мартеници ни донесе
и с южняка се понесе,
над гори и над поляни,
да дари деца засмяни.


Хайде да се поздравим,
мартениците да закачим.
Живот и здраве да си пожелаем
и малко да си помечтаем.

Да стегнем своите редици,
нов свят да съградим,
с европейските парици
от фондовете като усвоим.


Нали сме най-големите умници,
проекти смели ще творим.
С бели и червени мартеници,
напред света да покорим.



Да смаеме Европа можем!
Да впрегнем силите си всички!
Хайде за кадемче да закичим
бели и червени мартенички!
цитирай
11. mileidi46 - Blagodarq ti mila zvezdi4ke,
01.03.2010 17:23
zvezdichka написа:
Знаеш ли колко сила и заряд има в твоето послание. Толкова живо и силно! Няма по велика сила от Любовта! Благодаря ти, че изливаш любовта си на това място! Любовта провокира любов и много се радвам, когато срещу мен стои такъв човек. А и аз имах нужда точно от това в този момент и твоите думи ме докоснаха много силно! Човек от човек се насърчава и зарежда и няма нищо по хубаво от това. Господ да благослови душата ти и преумножава любовата ти , за да я даряваш и взривяваш сърца! Няма нищо по-хубаво от това човек да дарява любов! Благодаря ти мила Милейди!
Честита Баба Марта!
И бъди здрава и преди всчико усмихната в себе си, както беше споменала мисля, че Дорето /martiniki/ :). Успех в търсенето на себе си! И много слънце в душата ти желая!

tvoeto prisastvie tuk e radost za mene...Pregradki...i mnogo obi4 za teb!!
цитирай
12. mileidi46 - Zdravei prolet moq...
01.03.2010 17:26
kasnaprolet9999 написа:
Баба Марта пак дотича
и кожухчета съблича,
с топли слънчеви лъчи
и усмихнати очи.

Мартеници ни донесе
и с южняка се понесе,
над гори и над поляни,
да дари деца засмяни.


Хайде да се поздравим,
мартениците да закачим.
Живот и здраве да си пожелаем
и малко да си помечтаем.

Да стегнем своите редици,
нов свят да съградим,
с европейските парици
от фондовете като усвоим.


Нали сме най-големите умници,
проекти смели ще творим.
С бели и червени мартеници,
напред света да покорим.



Да смаеме Европа можем!
Да впрегнем силите си всички!
Хайде за кадемче да закичим
бели и червени мартенички!

Da se zaki4im...i da se usmixnem!! Obi4am te i az...mnogo..
цитирай
13. compassion - Хей ти, чаровнице с прекрасна усмивка,
01.03.2010 19:19
Честито Баба Марта!
С или без мартеници там далече, ти продължаваш да сияеш в светлина. Просто те виждам. Благодарна съм, че има такива любящи същества като теб.
Целувки, Руми
цитирай
14. cefulesteven - Честита Баба Марта. Ако повече хора ...
01.03.2010 20:24
Честита Баба Марта. Ако повече хора ти имаха разсъдъка и душата, ако повече хора споделяха това, което си написала, щяхме да живеем в един далеч по-хубав свят.
цитирай
15. mileidi46 - :)))))) Zdravei val6ebnize,
01.03.2010 21:26
compassion написа:
Честито Баба Марта!
С или без мартеници там далече, ти продължаваш да сияеш в светлина. Просто те виждам. Благодарна съм, че има такива любящи същества като теб.
Целувки, Руми

radvam se,4e dolovi siqnieto izprateno v tozi magliv den,za vsi4ki vas,koito obi4am!!!
Blagodari vi i az ,na vsi4ki vas,4e vi ima! 4e ste moi priqteli!!
Zeluvki i usmivki i ot men.Sus silna pregradka!!
цитирай
16. mileidi46 - I na teb 4estita ,Stef!!
01.03.2010 21:28
cefulesteven написа:
Честита Баба Марта. Ако повече хора ти имаха разсъдъка и душата, ако повече хора споделяха това, което си написала, щяхме да живеем в един далеч по-хубав свят.

Edna usmivka i silna pregradka i za teb!!
Blagodarq ti,za xubavite dumi!!
цитирай
17. ckarlet - Честита Баба Марта, Мileidi46!...
01.03.2010 22:08
Честита Баба Марта, Мileidi46!
Желая здраве, щастие, късмет и пролетно настроение!
Ето една мартеничка ти нося:)

http://cards.all.bg/img/marta/bereket.jpg

цитирай
18. mileidi46 - 4estita i na teb ,mila!!
01.03.2010 22:53
ckarlet написа:
Честита Баба Марта, Мileidi46!
Желая здраве, щастие, късмет и пролетно настроение!
Ето една мартеничка ти нося:)

http://cards.all.bg/img/marta/bereket.jpg

Blagodarq za martenizata..kasmet i zdrave i mnogo svetlina v du6ata ti!!


цитирай
19. marsi13 - Красив постинг от красива и духовно ...
02.03.2010 09:00
Красив постинг от красива и духовно богата жена!
Честит празник!
Бяла и червена,весела и засмяна!
цитирай
20. divna8 - Честита Баба Марта и на теб... :)))
02.03.2010 09:22
Да си ЧОВЕК е БОГОславно
и преди да си всичко друго.
ЛЮБОВ раздавай по равно,
приятелство - по заслуги...

Мъдри и озарени дни напред!!!
С усмивки от мен,
за настроение... :):):)
цитирай
21. mileidi46 - Bqla i 4ervena
02.03.2010 10:05
marsi13 написа:
Красив постинг от красива и духовно богата жена!
Честит празник!
Бяла и червена,весела и засмяна!

vesela,zasmqna...neka da si vinagi obi4ana,mila priqtelko!!
цитирай
22. mileidi46 - Blagodarq ti !!
02.03.2010 10:29
divna8 написа:
Да си ЧОВЕК е БОГОславно
и преди да си всичко друго.
ЛЮБОВ раздавай по равно,
приятелство - по заслуги...

Мъдри и озарени дни напред!!!
С усмивки от мен,
за настроение... :):):)

Mnogo obi4 i nastroenie,zdrave i kasmet i za teb ,mila divna8!!
цитирай
23. kass - Хубав постинг Милейди, Поздрави и ...
02.03.2010 12:10
Хубав постинг Милейди, Поздрави и весели презници!
цитирай
24. анонимен - $estita, $estita. . . da ima pove$e ...
02.03.2010 12:32
$estita, $estita... da ima pove$e takiva $isto bulgarski praznici, $e da si se napozdraviavame na $isto balgarska maimunica.

Не ви ли е срам да изтипосате в "Избрани" подобни маймунарщини?
цитирай
25. mileidi46 - Radva me tvoeto prisastvie tuk,
02.03.2010 13:16
kass написа:
Хубав постинг Милейди, Поздрави и весели презници!

mila kass.!!!
Veseli praznizi i mnogo radost ,liubov i svetlina za teb!!
Blagodarq ti,4e si tuk!!
цитирай
26. mileidi46 - Anonimen--kakav ti e problema??
02.03.2010 13:18
анонимен написа:
$estita, $estita... da ima pove$e takiva $isto bulgarski praznici, $e da si se napozdraviavame na $isto balgarska maimunica.

Не ви ли е срам да изтипосате в "Избрани" подобни маймунарщини?

цитирай
27. avangardi - Честита Баба Марта! Позволих си да транслетирам постинга ти.
02.03.2010 19:38
честита баба Марта на всички вас приятели мои,които ме навестявате и ми показвате обичта си,благодаря за хубавите думи,за всички изпратени мартеници-макар и виртуално.... Благодаря ви!!! Любовта ще ни спаси...ние сме направени с любов и тази любов е вътре в нас-остава ни само да намерим повече сили,да отворим прозорците на душите си да я пуснем на свобода и да изкрещим: --Аз съм силата,светът-това сам аз.Аз обичам всичко,което докосвам,и никoй не може да ми отнеме това право!Аз съм живота! Той ми е даден на мени никoй друг не може да разполага с него!!! Пред Създателя ни,всички сме равни и на никoй не дължим нищо друго,освен любов! Обичам ви!

Използвах:
http://www.kredor.com/lat2bg/Default.aspx
Транслитерация на български текст от латиница на кирилица
Почти 100%-ва точност независимо от стила на писане на латиница.
цитирай
28. mileidi46 - честита баба Марта на всички вас ...
02.03.2010 20:32
avangardi написа:
честита баба Марта на всички вас приятели мои,които ме навестявате и ми показвате обичта си,благодаря за хубавите думи,за всички изпратени мартеници-макар и виртуално.... Благодаря ви!!! Любовта ще ни спаси...ние сме направени с любов и тази любов е вътре в нас-остава ни само да намерим повече сили,да отворим прозорците на душите си да я пуснем на свобода и да изкрещим: --Аз съм силата,светът-това сам аз.Аз обичам всичко,което докосвам,и никoй не може да ми отнеме това право!Аз съм живота! Той ми е даден на мени никoй друг не може да разполага с него!!! Пред Създателя ни,всички сме равни и на никoй не дължим нищо друго,освен любов! Обичам ви!

Използвах:
http://www.kredor.com/lat2bg/Default.aspx
Транслитерация на български текст от латиница на кирилица
Почти 100%-ва точност независимо от стила на писане на латиница.

Благодаря ти мила, че прояви такова голямо внимание към мъката ми да се справя с тази латиница!! като си отида следващият път в Бг,ще си купя една фонетична клавиатура!! Иначе ще е малко трудно да пиша всеки отговор отделно и да го пействам в блога!!&te се пробвам,обаче!! Благодаря ти!!
цитирай
29. swanlake - Честита Пролет мила !
03.03.2010 05:27
Честита Пролет мила !
цитирай
30. анонимен - Честита Баба Марта, България! Живи и здрави да сме българите по цял свят! Лидия
03.03.2010 06:35
Идва, идва Пролетта с букет от песни и цветя! Кокиченцето с Януари, Минзухарко с Февруари, Иглика пъстроцветна с Март! След Март, Април и Май пристигат с много цвят и с птичи трели понесли се към сините предели! Навред кипи живот изново! В природен кръговрат законен и извечен Природата си казва свойто слово! Че Пролетта сменява Зима, а Есента закрива Лято, след Нея пак отново властва Зима и тъй върви из ден в година: Пролет, Лято, Есен, Зима!
цитирай
31. mileidi46 - :)))))
03.03.2010 10:46
swanlake написа:
Честита Пролет мила !

Mnogo,mnogo usmivki za teb,mnogo svetlina i obi4!
neka Proletta da vlastva v jivota ti s mnogo svejest i toplina..
Priqten den!! Pregradka!
цитирай
32. анонимен - Поезията в рими е музика за слуха...
03.03.2010 14:12
Стихотворението "Природен кръговрат" е мое. Искаше ми се да го споделя с всички българи по света, по случай типично българския празник за Баба Марта. При повод, ако това мое стихотворение ви е допаднало, ще споделям с вас в този блог и други свои стихове. Бъдете живи, много здрави, богати и честити! На слука! И наздраве!
цитирай
33. mileidi46 - Izvinqvai,dopusnala sam gre6ka...LIDIQ
03.03.2010 15:12
анонимен написа:
Стихотворението "Природен кръговрат" е мое. Искаше ми се да го споделя с всички българи по света, по случай типично българския празник за Баба Марта. При повод, ако това мое стихотворение ви е допаднало, ще споделям с вас в този блог и други свои стихове. Бъдете живи, много здрави, богати и честити! На слука! И наздраве!

Za6to ne si napravi6 tvoi blog??
taka 6te moje6 da kontaktuva6 s vsi4ki!!
Pozdravi!!
цитирай
34. mileidi46 - ;)))LIDIQ,
03.03.2010 15:14
4estit praznik!!
цитирай
35. анонимен - Нямам лично време за личен ангажимент с личен блог!
03.03.2010 21:46
И защото блогът ти е много хубав, и защото много хора четат прекрасните ти мисли! Така твоите почитатели ще могат да четат, и моите стихове! При нужда! Стига само да им харесват! Честит празник и на теб! Чао! И до скоро! Лидия
цитирай
36. mileidi46 - Ti si znae6 nai-dobre!!
03.03.2010 22:56
анонимен написа:
И защото блогът ти е много хубав, и защото много хора четат прекрасните ти мисли! Така твоите почитатели ще могат да четат, и моите стихове! При нужда! Стига само да им харесват! Честит празник и на теб! Чао! И до скоро! Лидия

moje6 da si puska6 stix4eta tuk,nikoi nqma da ti pre4i!!
Blagodarq ti za xubavite dumi...
цитирай
37. cerise - mileidi46 - колко е
06.03.2010 00:13
хубаво, че отново си при нас, в блога ...:) ... хубаво е, че имаме шанса да се докоснем до широката ти душа, изпълнена с толкова обич и благородство ...:) честита баба марта и на теб :)
цитирай
38. mileidi46 - Radvam se,4e namina mila,
06.03.2010 01:01
4estita baba marta i na teb.badi slan4eva i zasmqna...
Blagodarq ti za xubavite dumi!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8347327
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32634
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930