Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2023 10:15 - Отломки от вятъра южен, изкуство, което се вгражда
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 1715 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 21.01.2023 10:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няколко особени дни през миналата седмица - вятърът беше грамадански. Необуздана работа! Не можа да натвори много пакости, но се пробва. Здраво се пробва! Два дни се мотая из него, опитвайки се пак хубавичко да простина. Приятен е, макар и недодялан! Като дивак с пера на главата. Добронамерен, наивен и непохватен! Наблюдавам го през последните 15 години - честичко се отбива в януари този фьон. Някакви пролетни навявания, спомня пролет сред калта и кокичетата. Сняг - йок! 

Вчера имах две-три излизания, дъждът се канеше да се включи в композицията, вятърът не се отказваше и времето беше доста странно. ПОчти майско ми се стори по едно време. По пътя ми вятърът беше намятал клони - щеше ми се да имам една по-голяма чанта, но вече хубавичко се бях натоварила и всъщност си подбрах само три неголеми клонки! А имаше чудесни по-дебели клончета, намятани безразборно, даже нарязани на хубави купове имаше - пънчета безпризорни. Брезови. Мноого красиви. Само да накацат по тях птички. Зайчета, катерички и таралежи да се покатерят по кръглите, гладко отрязани, стволове.. Дори за кокошките ми се сториха доста удачни някои брезови цилиндрични парчета. Ама как да ги довлека? Та се задоволих само с тези трите.

image

image

още щом се върнах, инсталирах птичките, третата клонка засега е в изчакване да и подбера населението


imageimage

Направих и ореховата планетка за един малък принц, може и повече - по-старателно!  Човек не бива да се спира, винаги може да е по-красиво, по-прецизно, по-изпипано!

image


image



image




МИнавало ми е през ум, че вече имам достатъчно птичета, че и всякакви размери, за да ги инсталирам направо на някое дърво по пътя - може в парк, а може и направо сред природата! Спира ме единствено нетрайността на материала, от който са направени - първият дъжд ще ги разкисне! Иначе само за снимки може да опитам по-нататък. Някоя фотосесия сред раззеленяваща се горичка, преди истинските пернати жители да се настанят из гнездата си :) 



Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5802954
Постинги: 1126
Коментари: 15478
Гласове: 55710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930