Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.07.2016 00:49 - АЗ НЕ СЪМ НИЦА..
Автор: mileidi46 Категория: Бизнес   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 16.07.2016 21:38


 
видео:
https://www.facebook.com/larampa.it/videos/1043790589008829/

http://pamelageller.com/2016/07/graphic-raw-footage-of-nice-terror-attack-up-to-50-dead.html/

жителите на  BIRMINGHAM:

 www.facebook.com/1501449833505858/videos/1638267643157409/


Франция отказа да получава втечнен газ от САЩ, заради неизгодна за държавата цена. Ключова грешка! Понякога се налага да купиш и неизгодното за теб, уви. След това удари спирачка на ТТИП-трансатлантическото търговско и инвестиционно партньорство. На следващата крачка направи стратегически инвестиции в руската енергетика и потърси взаимен интерес, извън формата на установената в света йерархия. Накрая изяви самостоятелна воля за национално ориентирана политика и икономика!

 

От изброеното по-горе виждате ли поне една причина да не горят в пъкъла на терора? И това няма да спре, докато не паднат на колене и завият в "демократична посока". Нещата следват естествената си логика, нали! Историята на света не е запомнила добра империя...



 

Аз не съм Ница! Лозунгите на лицемерието ме накърняват в чисто човешки план. "Камион се вряза в тълпа"- аз не съм тълпа!

 

 

Аз съм българин! Ще си остана такъв, каквото и да се случи. Емоцията, която медиите разпространяват пречи на решенията, а не помага за достигане до такива. Като човек постарал се да изгради личност, имам няколко въпроса и няма да спра да ги задавам. ИД не разполага със собствена база за производство на каквито и да било оръжия, нито милиарден бюджет за свръх високотехнологични оръжия. Такива имат САЩ, Англия, Франция, Германия, Русия и други, които твърдят, че вече пет години не могат да победят няколко хиляди араби, въоръжени с леки стрелкови оръжия на територията на Сирия! Някой вярва ли в това? Има ли поне един човек, който вярва, че обединените усилия на всички мега военни сили, контролиращи открития космос, срещат съпротивата на религиозно надъхани камилари?

 

Живеем в огромна лъжа. Храним се със страх и вътрешни конфликти. Тези неща се правят от хора..., бели хора. Алчни и безскруполни в жаждата си за световна власт. А тероризмът!? Тероризмът е оръжие на слабите...
 

 

Ще ви изненадам, но истината има много лица! Терористите не са извънземни, а хора като вас.

Ако глупостта родена от алчност на световните политици и държавите, които те представляват, не бъде осмислена и овладяна , не след дълго ще бъдем изправени пред нов феномен. Не изключвайте възможността, че скоро може да се наложи да воюваме рамо до рамо с арабските джихадисти за запазване на световния мир и предотвратяване на трета световна война, която и без друго чука на вратата ни...
Николай Марков

image

image
image
 




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8348464
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32634
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930