Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2017 18:13 - АВТЕНТИЧНО
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 2006 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Псалм 120 е един от най-популярните и обичани Давидови стихове: "Господ е мой пазач, той ще запази душата ми..." По  мотива на този псалм е създадена е песента на Дейвид Ковърдейл "Blindman".

Попаднах тези дни на автентично изпълнение на въпросния псалм. Мелодията е наистина страхотна и вдъхновяваща. Песента е много древна, част от еврейската традиция и казват, че звучи така, както е пята и преди 30 века.









Тагове:   120,   Псалм,


Гласувай:
9



1. jivi93 - Настръхнах! Изключетилни са музиката и изпълнението... Въздухът се пропи с Божието присъствие
03.05.2017 17:01
1. Подигам очи към планините, отдето ще ми помощ дойде.
2. Моята помощ е от Господа, Който сътвори небето и земята.
3. Той не ще даде да се поклати ногата ти; няма да задреме Оня, Който те пази;
4. не дреме и не спи, Който пази Израиля.
5. Господ е твой пазител; Господ е твоя сянка откъм твоята дясна ръка.
6. Слънцето денем няма да те удари, нито месечината нощем.
7. Господ ще те опази от всякакво зло; ще опази твоята душа.
8. Господ ще пази твоето излизане и твоето влизане отсега и довека.
цитирай
2. mar866 - ...
05.05.2017 13:24
на мен пък не ми хареса, спрях го на 30-тата секунда:(
прилича ми на руските масови песни, ако не гледаш клипа, все едно чичковци, с военни униформи, пеят от голяма сцена...
цитирай
3. rustam - Много е красиво!
07.05.2017 18:20
jivi93 написа:
1. Подигам очи към планините, отдето ще ми помощ дойде.
2. Моята помощ е от Господа, Който сътвори небето и земята.
3. Той не ще даде да се поклати ногата ти; няма да задреме Оня, Който те пази;
4. не дреме и не спи, Който пази Израиля.
5. Господ е твой пазител; Господ е твоя сянка откъм твоята дясна ръка.
6. Слънцето денем няма да те удари, нито месечината нощем.
7. Господ ще те опази от всякакво зло; ще опази твоята душа.
8. Господ ще пази твоето излизане и твоето влизане отсега и довека.

цитирай
4. rustam - Ееееееееееееееееее.....
07.05.2017 18:21
mar866 написа:
на мен пък не ми хареса, спрях го на 30-тата секунда:(
прилича ми на руските масови песни, ако не гледаш клипа, все едно чичковци, с военни униформи, пеят от голяма сцена...

цитирай
5. apostapostoloff - Е, не могат евреите да пеят като българи,
12.05.2017 18:10
ама нейсе. Запуши го! Важно е да спечелим Евровизията.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808495
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив