Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2020 09:21 - Трудно се лъже „Малкият Иванчо„ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2220 Коментари: 17 Гласове:
7

Последна промяна: 21.09.2020 13:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.....

image

...

imageimage


           „Подгответе си яйца и домати.
                  Ще ви водим на място,
        на което не сме ви водили досега“

... 



Гласувай:
7



1. getmans1 - Дясната ръка ръка на МАЯ била мъжка. ...
21.09.2020 09:24
Дясната ръка ръка на МАЯ била мъжка ... що ли...
цитирай
2. missana - Сигурно е мъжка,
21.09.2020 10:11
getmans1 написа:
Дясната ръка ръка на МАЯ била мъжка ... що ли...


но лошото за тая Мая е, че вече никой мъж не й поставя дръжка...Но защо ли не се и учудвам, като виждам на какво е заприличала от злоба. А и годинките й доста понапреднаха. Кой ли би гласувал за баба Мая? Навярно само тези дядовци с изкуствените ченета.
цитирай
3. blackpredator - щото
21.09.2020 10:38
getmans1 написа:
Дясната ръка ръка на МАЯ била мъжка ... що ли...

има и топки Гетьо
не е ПКП..
цитирай
4. batogo - !!!:)))
21.09.2020 10:56
Предаторе, щом Мая има топки, дръж се здраво за тях и си прави пас, за да не станеш за смях!!-:)))
цитирай
5. blackpredator - хех,
21.09.2020 11:23
batogo написа:
Предаторе, щом Мая има топки, дръж се здраво за тях и си прави пас, за да не станеш за смях!!-:)))

ген. Лебед беше казал: Последен се смее, който стреля пръв...;)
цитирай
6. getmans1 - . . . ЧИ-И, ТО АЗ ПЪРВИ СТРЕЛЯХ. . . ...
21.09.2020 13:52
... ЧИ-И, ТО АЗ ПЪРВИ СТРЕЛЯХ ... БатОГО просто произведе „контролния„ ... ха-ха-ха, и-и-и ... завоня, спука балона с пръдня.

blackpredator написа:
batogo написа:
Предаторе, щом Мая има топки, дръж се здраво за тях и си прави пас, за да не станеш за смях!!-:)))

ген. Лебед беше казал: Последен се смее, който стреля пръв...;)

цитирай
7. getmans1 - . . . ПОЗДРАВЛЕНИЯ Бат ОГО, . . . ПЕ...
21.09.2020 13:55
... ПОЗДРАВЛЕНИЯ Бат ОГО, ... ПЕРФЕКТНО.

batogo написа:
Предаторе, щом Мая има топки, дръж се здраво за тях и си прави пас, за да не станеш за смях!!-:)))

цитирай
8. getmans1 - . . . Е, как кой. . . Н. Вапцаров-пл...
21.09.2020 13:57
... Е, как кой ... Н. Вапцаров-племенник там се прави на шебек ...

missana написа:
getmans1 написа:
Дясната ръка ръка на МАЯ била мъжка ... що ли...


но лошото за тая Мая е, че вече никой мъж не й поставя дръжка...Но защо ли не се и учудвам, като виждам на какво е заприличала от злоба. А и годинките й доста понапреднаха. Кой ли би гласувал за баба Мая? Навярно само тези дядовци с изкуствените ченета.

цитирай
9. vencivaleri1951 - Разбира се , че Манолова не може да достигне висините и популярността на караянчева
21.09.2020 15:02
и Цецка Цачева, но защо толкова ви "мори" амбицията и

И няма ли право да повишава тон, когато два пъти бе "прецакана " на избори

Първия път от ръководството на БСП , когато получи най -много номинации да се яви като кандидат за президент от ППО
и втори път на кметските избори в София, когато циганския вот бе почти на 100%
за опонента и , и когато нито една от "циганските" бюлетини не беневалидна-оказа се че тази част от столичани е най-образована. Ще припомня, че разликата между Манолова и Фандъкова бе 20000гласа , което е в рамките на статистическата грешка за София.
След като ще бъде по избор начина на гласуване, то закупуването на машини и софтуер ще бъде излишен харч.

С ръка на сърцето, кой от Вас знае името на настоящиь омбудсман и името на предшественика на Манолова. Кой от тези двама внесе, а и защити в НС законопроект , и в полза на гражданите. Манолова вкара няколко, прокара два...
Нямате представа / и дай Боже да нямате/ какъв произвол се вихреше от монополисти и ЧСИ когато съдилищата на конвейр осъждаха неприсъствено длъжници, а и в много случаи наречени за такива. Била амбициозна, била кариеристка и затуй била активна. Ами амбициозни и искащи кариерно развитие хора са необходими , а не мърди и слагачи без достойнство

Някой тук не е доволен от външността и...Ами Манолова предлагала ли му се е?
Аз съм я виждал от близо. Добре поддържана и с вкус облечена дама на следна възраст. Тип миньон, но всичко и е на мястото. Диалогична, с бърза мисъл и с не лошо чувство за хумор.
Вероятността да е в следващия парламент е голяма. Така , че свиквайте

П П И ще бъде там заради собствени качества и усилие, а не защото някой я записал в списък
цитирай
10. getmans1 - и Цецка Цачева, но защо толкова ви ...
21.09.2020 15:37
vencivaleri1951 написа:
и Цецка Цачева, но защо толкова ви "мори" амбицията и


... Ц. Цачева доказа че българският БАБФАК е по-добър съвецкият

vencivaleri1951 написа:
И няма ли право да повишава тон, когато два пъти бе "прецакана " на избори

Първия път от ръководството на БСП , когато получи най -много номинации да се яви като кандидат за президент от ППО.


... АМИ да вряка пред ПОЗИТАНО, най-демократичната партия ... И освен голямато врякане от дейноста и като ОЧБУДСМАЯ нищо не остана ... Правителството направи за МАЙКИТЕ каквото е по възможностите НИ, и толкова ...


vencivaleri1951 написа:
Вероятността да е в следващия парламент е голяма. Така , че свиквайте

П П И ще бъде там заради собствени качества и усилие, а не защото някой я записал в списък


... К. Нинова и тази М. Манолова опростачиха НС ... Гиньо Ганев се върти в гроба си ... забравих В. Сидеров
цитирай
11. blackpredator - Венци,
21.09.2020 15:43
то няма как да те изЧуят
туй си е процес на трансмутация
от член на БКП, "защото" и дребен ОФ "фходоф съвесТсубект,
до дребен герберюга у кръчмата и блога
не е "шестак"/то затуй му требе пипе/,
просто гьонът Му на шеС..
от такъф чепик не става трандафор, бе Венци
иновацията е налъм със гьон..

Майчето...и токчето...женаа...
цитирай
12. vencivaleri1951 - Гетьо,
21.09.2020 16:51
Не знам до колко споменатите госпожи са опростачили парламента

но най ученият ни държавник и политик друга нарече ПКП

И не мислиш ли, че е доста съмнително изказването ти за Манолова при положение, че последната получи впечатляваща поддръжка в София като кандидат за кмет?
И когато сравняваш образованието на някого, не е лошо да сравняваш и професионалната реализация след това образование. Първо Манолова не е учила право в СССР, а се е подготвяла за общественик. Видно е , че на нея ракета носител не ни е ниобходима да се реализира и само като политик. Не бе съгласна с Нинова, не тръгна подмолно да рие под нея, а направи собствен проект-очевидно успешен проект
Юридическото и образование не е рабфаковско и е българско. Чул съм , че е била силен студент, а видно е от клиентелата , че е успешен адвокат.
Та въпросът ми е
Цачева има ли шанс да направи успешен политически проект . Та тя под крилото на Баце не успя да се пребори за депутатско място в сегашния парламент.
Второ, да допуснем, че Цачева отвори адвокатска кантора. При / не дай Боже /необходимост и при положение , че имаш възможност да изибираш защитник само измежду двете, кого би избрал да те защитава за нещо важно за теб? Отговори честно
Ето моя близка, с родословно дърво от комунисти 4то поколение си взе за защитник проф Джеров, макар, че го пустосваше когато беше народен представител
Като помисля, аз също при необходимост бих заложил като едно от опциите Джеров.
За Сидеров
Сидеров е толкова напред с материала, че цялата компания тук от коментатори може само да му носи чантата. Отвори уйкито и виж му книгите. Виж от кога е в политиката и колко фракции само с името си е вкарал. Пак погледни библиографията, погледни тематиката на творчеството му и тогава говори за опростачване Това, че не си съгласен с някого, не ти дава право да зануляваш очевидно способни и окати хора.



getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]и Цецка Цачева, но защо толкова ви "мори" амбицията и


... Ц. Цачева доказа че българският БАБФАК е по-добър съвецкият

vencivaleri1951 написа:
И няма ли право да повишава тон, когато два пъти бе "прецакана " на избори

Първия път от ръководството на БСП , когато получи най -много номинации да се яви като кандидат за президент от ППО.


... АМИ да вряка пред ПОЗИТАНО, най-демократичната партия ... И освен голямато врякане от дейноста и като ОЧБУДСМАЯ нищо не остана ... Правителството направи за МАЙКИТЕ каквото е по възможностите НИ, и толкова ...


vencivaleri1951 написа:
Вероятността да е в следващия парламент е голяма. Така , че свиквайте

П П И ще бъде там заради собствени качества и усилие, а не защото някой я записал в списък


... К. Нинова и тази М. Манолова опростачиха НС ... Гиньо Ганев се върти в гроба си ... забравих В. Сидеров
[/quote
цитирай
13. getmans1 - Не знам до колко споменатите гос...
21.09.2020 18:50
vencivaleri1951 написа:
Не знам до колко споменатите госпожи са опростачили парламента....

Юридическото и образование не е рабфаковско и е българско. Чул съм , че е била силен студент, а видно е от клиентелата , че е успешен адвокат....


... ДА-А, ЕЖК ... по добре вземи малко прочети, пък тогава ми драскоти ... Тук не говорим за цялостното „творчество„ на някого а точно за определено нещо ... иначе всеки може да види „златния пръст„ на Волен под лозовото листо но само когато му е удобно ... доста се съмнявам, че ще ме разбереш
ТО за теб и ДАНИ КИРИЛОВ бил милиционер ама за другаритети които го сложиха в листите и ти гласува за него беше „блестящ юрист„ ... дагойба освести се малко

vencivaleri1951 написа:
... Юридическото и образование не е рабфаковско и е българско. Чул съм , че е била силен студент, а видно е от клиентелата , че е успешен адвокат.


... ОТЛИЧНИЧКА ... в „Висша комсомолска школа при Централния комитет на Всесъюзния Ленински комунистически съюз на младежта„

... да, учителка
...да, в авто сервиз за, нооо луксозни
... да, фирма за внос на гоблени и др. ръкоделие

След като московската школа придобива статут на висш институ изкарва две магистратури в УНСС ... икономика и организация на труда И право ... дундурка ги по 3-4 едната.

цитирай
14. getmans1 - . . . ДА-А-А, разбира се, че няма как ...
21.09.2020 18:53
... ДА-А-А, разбира се, че няма как за му изЧуем крутите ... хахаха ... глупости - те само теб могат да Фпечатлят.

blackpredator написа:
то няма как да те изЧуят
туй си е процес на трансмутация
от член на БКП, "защото" и дребен ОФ "фходоф съвесТсубект,
до дребен герберюга у кръчмата и блога
не е "шестак"/то затуй му требе пипе/,
просто гьонът Му на шеС..
от такъф чепик не става трандафор, бе Венци
иновацията е налъм със гьон..

Майчето...и токчето...женаа...

цитирай
15. zaw12929 - ЗАСЛУЖАВА ГЛЕДАНЕ ПОЗДРАВИ!
22.09.2020 08:29
ЗАСЛУЖАВА ГЛЕДАНЕ ПОЗДРАВИ!
цитирай
16. vencivaleri1951 - И какво и е на младежката школа?
22.09.2020 08:45
Щото и фрау Меркел е учила в нея!? И колко е обидно да си бил учител, или имал дребна търговско фирма. Друго е да имаш фирви в съдружие с паши, трактори, мазджовци...Друго е да правиш голяма геополитика, местейки Пекин във Виетнам!?
Кирилов е завършил в СУ и не помня да съм гласувал за него. Разбрах че съществува когато го чух да говори , като председател на правната комисия и говореше пълни глупости

Гетьо , възможността да пишеш каквото и за когото си искаш не прави меродавно написаното. Ти написа че Нинова, Сидеров и Манолова са прости хора, което никак не отговаря на истината. Сидеров е сериозен автор, Манолова е успешен общественик и адвокат, без да съм фен на Нинова , не мога да и отрека , че успя да спечели президентски избори, от несък старта успя да се приближи до ГЕРБ-увеличи двойно зепутатите и се върна в местната власт. Очисти БСП от хората извадили партията и от кондиция и колаборатори с ГЕРБ.
След това Гетьо, аз никога не бих казал, че някой е прост при положение , че самият аз както се знае, не мога да напиша коментар без правописна грешка, а "простият" пише и внася законопроекти, простият пише книги на сериозна тематика. Сидеров например е постигнал всичко възможно за него/като несистемен човек/ и в политиката и в журналистиката Поведението му е такова, каквото трябва да бъде в нишата , която е избрал
Такива са Жириновски, Льо Пен, Тръмп ако щеш...Това е стил и този стил е полезен за всеки парламент, защото когато противсистемните хора нямат свой говорител в парламента, взимат в свои ръце нещата. Това е азбучна истина за парламентаризма
и се учудвам, че ти който имаш човек вътре в нещата не схващаш за какво иде реч

цитирай
17. getmans1 - . . . Ти написа че Нинова, Сидеров и ...
22.09.2020 09:25
vencivaleri1951 написа:
...

Ти написа че Нинова, Сидеров и Манолова са прости хора, което никак не отговаря на истината. Сидеров е сериозен автор,...

... След това Гетьо, аз никога не бих казал, че някой е прост при положение , че самият аз както се знае, не мога да напиша коментар без правописна грешка,


... СЕГА ОСТАВА ДА ПОКАЖЕШ къде точно съм написал, че цитираните са ПРОСТИ.... Хайде, сега как ще го наречеш това твоето, набеждаваш ме, че нещо съм казал а аз не съм ... не е ли лъжа това, не е ли набеждаване, че и клевета дори ...

А, в същност лъжите ги говориш ТИ ... за Д. Киролов, сега за студентката МАЯ, и бол още случаи ...

Колкото до СИДЕРОВ, ТО АЗ СЪМ ТОЗИ КОЙТО ГО Е ЗАЩИТАВАЛ ТУК ОТ ПОДОБНИ ЛИЧНОСТНИ НАПАДКИ ... тук и сега разговора е ПОЛИТИКА СИДЕРОВ, и в никой случай не за някой ЛАПСУС и злонамерено извъртане на негово или на Караянчева пък, и на който си щеш друг изказване ... ако не виждаш разликата вината не е моя, че като прекалиш те връщам в природата ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072997
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031