Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2017 16:53 - СТАЛИН БИЛ НЕВЕЖ ГЛУПАК,КОЙТО СКЪСИЛ ЖИВОТА НА КОМУНИЗМА
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 3345 Коментари: 14 Гласове:
19

Последна промяна: 19.07.2017 16:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
СТАЛИН БИЛ НЕВЕЖ ГЛУПАК,КОЙТО СКЪСИЛ И БЕЗ ТОВА КРАТКИЯ ЖИВОТ НА КОМУНИЗМА


   Има няколко факта които доказват,че Сталин е бил невероятен невежа и глупак:

1. Дал ядрено оръжие на китайците. С това ядрено оръжие един ден китайците ще превземат Сибир и ще изядат главата на Русия: благодарение на него разбира се.

2. Повярвал на Хитлер. Сталин смятал своя приятел Хитлер за "камарад" (другар) по оръжие в борбата за "световен" социализъм и вярвал много повече на него,отколкото на хора като Ленин и Георги Димитров. Получил си заслуженото за тая катастрофална грешка още приживе- в резултат на нея се пропил още повече и скъсил своя пропаднал живот.

image
3. Отказал "Плана Маршал" и слава Богу! Този план щеше да вкара свежи пари в съветската икономика,да оживи съветското производство и военна промишленост и щеше да забави падането на комунизма,което стана заради неизбежния фалит на плановата икономика. Това негово решение е скъсило живота на комунизма поне с 20 години,но за своето време Сталин нямало как да разбере това. Благодарни сме му за това решение,но за другите не сме!



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. zaw12929 - Отказал "Плана Маршал" ...
19.07.2017 05:49
Отказал "Плана Маршал" и слава Богу! Този план щеше да вкара свежи пари в съветската икономика,да оживи съветското производство и военна промишленост и щеше да забави падането на комунизма
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления, Божо!
19.07.2017 10:20
Нещата в живота винаги се случват по най-добрия за момента начин, за да се запази баланса, без да се губи здравословната динамика на житейските процеси за развитие и усъвършенстване на потенциала на човечеството и неговото осъзнаване.
цитирай
3. bojil - Отказал "Плана Маршал" ...
19.07.2017 16:55
zaw12929 написа:
Отказал "Плана Маршал" и слава Богу! Този план щеше да вкара свежи пари в съветската икономика,да оживи съветското производство и военна промишленост и щеше да забави падането на комунизма

От днешна гледна точка е така,но тогава не е можело да бъде проумяно от повечето хора.
цитирай
4. bojil - Нещата в живота винаги се случват по ...
19.07.2017 16:58
batogo написа:
Нещата в живота винаги се случват по на-добрия за момента начин, за да се запази баланса, без да се губи здравословната динамика на житейските процеси за развитие и усъвършенстване на потенциала на човечеството и неговото осъзнаване.

Когато Бог даде на някой пост като Сталиновия,той нерядко му взима ума и го довежда до помрачения,които подбиват всичките му успехи- такъв е случая и с този мародер.
цитирай
5. bojil - Вижте един нов червен мерзавец- ...
19.07.2017 17:35
Вижте един нов червен мерзавец- призовава към държавен преврат тоя копеляк,а хората ги учи как да бъдат мошеници: http://ivanbaichev1878/politika/2017/07/19/vremeto-na-dumite-prikliuchi-dnes-e-vremeto-na-kurshumite.1557506
цитирай
6. batogo - !!!:))) Божо,
19.07.2017 17:48
тоя много иска да мине за мъжкар, но май не е много сигурен, че е такъв?!?!
цитирай
7. bojil - тоя много иска да мине за мъжкар, но ...
19.07.2017 20:58
batogo написа:
тоя много иска да мине за мъжкар, но май не е много сигурен, че е такъв?!?!

Пуснах няколко коментара в блога му но тоя от дума не отбира- някой ден ще му припомня народната мъдрост от началото на миналия век че където дума не помага,там се бой употребява. Тоя обаче е нещо невменяем- при такива случаи почва с открити псувни и заплахи,не знам как още го търпят в Блог.Бг.
цитирай
8. get - - Този е скопец - ... ?
19.07.2017 23:42
bojil написа:
Вижте един нов червен мерзавец- призовава към държавен преврат тоя копеляк,а хората ги учи как да бъдат мошеници: http://ivanbaichev1878/politika/2017/07/19/vremeto-na-dumite-prikliuchi-dnes-e-vremeto-na-kurshumite.1557506


... мечтаещ за топки!
цитирай
9. vladtepes - За Сталин
20.07.2017 10:52
1. Ако не беше подпомогнал китайските комунисти с въоръжение, то вероятно властта в Китай щеше да се поеме от Хоминдан съответно да има постоянни конфликти още от края на 40-те или началото на 50-те. Тези конфликти със сигурност щяха да изтощят икономиката на СССР.
2. Не е имало как да е в конфликт едновременно със САЩ и Великобритания, Германия и т.н. , нужна е била поне една държава съюзник. Не се вижда друг такъв 30-те години освен Германия. По-късно съюзът с Германия се оказва нестабилен и проблемен, но друг в момента не е имало. Комунистите от Ленинската Гвардия са недолюбвани от Сталин заради системни злоупотреби и разхищения особено в Коминтерна.
3. Приемането на План Маршал би довело до натрупване на сериозни финансови средства в ръцете на бюрокрацията и нейното постепенно трансформиране в нещо подобно на червена буржоазия и в по-късен етап рухване на комунизма. Службите не са били в състояние да предотвратят това. Шансът за развитие по китайския път е съмнителен. Сталин успява да забави максимално трансформацията и тя се проявява чак при Брежнев. Като цяло Сталин е удължил сериозно живота на комунизма, без него той щеше да се срине още през войната или в първото следвоенно десетилетие.
цитирай
10. nkf - Божиле, не съм съгласен много-м...
21.07.2017 17:05
Божиле, не съм съгласен много-много с написаното в статията. Всъщност, не съм никак съгласен, ето защо: Вярно е, че сталин в някакъв смисъл може да се определи като глупак, но по-точно е ако го определим като подъл, жесток хитрец, бегач на къси разстояния, но тотален губещ в дългосрочен план. Естествено, сталин сравнен с англо-американската олигархия и задкулисие е невежо момченце - даунче.
Второ, плана "Маршал" е "дребни стотинки" в сравнение с колосалната помощ по време на ВСВ 2 и преките инвестиции в ссср на американски компании /индустриализацията на ссср се извършва с американски пари/. Истината е, че САЩ и великобритания спасиха ссср, индустриализираха го, подариха му половин Европа и накрая дори му дадоха и ядреното оръжие. И тук стигаме и до третото, логично, Хитлер не е "камарад" на сталин, а точно обратното. Двете идеологии нямат нищо общо по между си, освен повърхностни, чисто етимологични съвпадения. Да, знам, че е модерно и либерално да се слага знак на равенство между комунизъм и националсоциализъм, но това пък е поредния белег на масовото невежество Задавал ли си си въпроса, защо като са толкова еднакви националсоциализма се преследва жестоко и безпощадно, а комунизма / и тути кванти левичарство/ се толерира и приема? Даже се върши съвсем явна "конвергенция" на идеологическо равнище, посредством сливането на либерализма и комунизма /впрочем либерализма си е левичарство изначално, независимо какво говорят "политолозите" и "модерните граждани" обявили се иначе за... десни/. Позволи ми да ти напомня, че "културния" марксизъм цъфти и връзва в наше време и се поддържа от съвсем явни комунисти, които съвсем явно и недвусмислено са на власт /меркел, ренци, а доскоро и обама и т.н. и т.н./ Е? А пропо, всички нормални, десни, традиционалистки и консервативни сили / ама истински десни, а не либерални гейчета и лигльовци/ в Европа бяха с Хитлер. Нека спомена само, че генерал Франко, маршал Петен и Пиер Лавал, кардинал Йозеф Тисо, д-р Павелич адмирал Хорти...
цитирай
11. nkf - Антонеску в романия и т. н. и т. н. ...
21.07.2017 17:18
Антонеску в романия и т.н. и т.н. също ли са "камаради" на сталин? Не ми се вярва никак Франко, който е държал в кабинета си два големи портрета на Хитлер и Мусолини, да се е лъгал, че те са му идеологически съратници. И какво излиза? Тези които са радикални антикомунисти и са се борили с него истински / с оръжие/ са обявени за... комунисти, а тези, които поддържаха комунизма и спомогнаха да се разпространи по света / чърчил и рузвелт/, те били "десни" и антикомунисти!? Хайде холан. Истината, уважаеми Божиле, е че особено след 1789 г. Богоборството и секуларните му/политически/ левичарски версии - комунизъм, марксизъм, социализъм, социалдемокрация, хуманизъм и т.н. са във възход. А след 1945 г., са глобално доминиращи. Имат си даже световна организация, казва се ООН. Може и още да се каже, но намирам изразеното за достатъчно. Поздрави.
цитирай
12. bojil - Вижте един нов червен мерзавец- ...
21.07.2017 19:13
get написа:
bojil написа:
Вижте един нов червен мерзавец- призовава към държавен преврат тоя копеляк,а хората ги учи как да бъдат мошеници: http://ivanbaichev1878/politika/2017/07/19/vremeto-na-dumite-prikliuchi-dnes-e-vremeto-na-kurshumite.1557506


... мечтаещ за топки!

Изобщо няма да се учудя ако се окажеш прав,но ще оставя на неговите съпартийци да го утешават- мене ме е гнус от него.
цитирай
13. bojil - Бож...
21.07.2017 19:22
nkf написа:
Божиле, не съм съгласен много-много с написаното в статията. Всъщност, не съм никак съгласен, ето защо: Вярно е, че сталин в някакъв смисъл може да се определи като глупак, но по-точно е ако го определим като подъл, жесток хитрец, бегач на къси разстояния, но тотален губещ в дългосрочен план. Естествено, сталин сравнен с англо-американската олигархия и задкулисие е невежо момченце - даунче.
Второ, плана "Маршал" е "дребни стотинки" в сравнение с колосалната помощ по време на ВСВ 2 и преките инвестиции в ссср на американски компании /индустриализацията на ссср се извършва с американски пари/. Истината е, че САЩ и великобритания спасиха ссср, индустриализираха го, подариха му половин Европа и накрая дори му дадоха и ядреното оръжие. И тук стигаме и до третото, логично, Хитлер не е "камарад" на сталин, а точно обратното. Двете идеологии нямат нищо общо по между си, освен повърхностни, чисто етимологични съвпадения. Да, знам, че е модерно и либерално да се слага знак на равенство между комунизъм и националсоциализъм, но това пък е поредния белег на масовото невежество Задавал ли си си въпроса, защо като са толкова еднакви националсоциализма се преследва жестоко и безпощадно, а комунизма / и тути кванти левичарство/ се толерира и приема? Даже се върши съвсем явна "конвергенция" на идеологическо равнище, посредством сливането на либерализма и комунизма /впрочем либерализма си е левичарство изначално, независимо какво говорят "политолозите" и "модерните граждани" обявили се иначе за... десни/. Позволи ми да ти напомня, че "културния" марксизъм цъфти и връзва в наше време и се поддържа от съвсем явни комунисти, които съвсем явно и недвусмислено са на власт /меркел, ренци, а доскоро и обама и т.н. и т.н./ Е? А пропо, всички нормални, десни, традиционалистки и консервативни сили / ама истински десни, а не либерални гейчета и лигльовци/ в Европа бяха с Хитлер. Нека спомена само, че генерал Франко, маршал Петен и Пиер Лавал, кардинал Йозеф Тисо, д-р Павелич адмирал Хорти...

Мисля,че нацизмът не се е създал спонтанно нито като "реакция" на червената опасност- напротив: той бе нужен на комунизма за да превръща в мишени всички,които го изповядват. Затова съм убеден,че нацизмът е създаден от комунисти за да проправи път на нечестивото им учение. Точно затова днес едното "учение" бива заклеймявано навсякъде а другото- почти никъде: едни и същи хора са създатели и на двете,за да знаят кой е с тях и кой- против тях,за да му сложат негативно клеймо и да го елиминират. За моето твърдение приятелю не е малко доказателство това,че едните биват елиминирани почти навсякъде а другите почти никъде,макар че именно те са много,много по-опасни за човечеството и света.
цитирай
14. bojil - Антонеску в романия и т. н. и т. н. ...
21.07.2017 19:27
nkf написа:
Антонеску в романия и т.н. и т.н. също ли са "камаради" на сталин? Не ми се вярва никак Франко, който е държал в кабинета си два големи портрета на Хитлер и Мусолини, да се е лъгал, че те са му идеологически съратници. И какво излиза? Тези които са радикални антикомунисти и са се борили с него истински / с оръжие/ са обявени за... комунисти, а тези, които поддържаха комунизма и спомогнаха да се разпространи по света / чърчил и рузвелт/, те били "десни" и антикомунисти!? Хайде холан. Истината, уважаеми Божиле, е че особено след 1789 г. Богоборството и секуларните му/политически/ левичарски версии - комунизъм, марксизъм, социализъм, социалдемокрация, хуманизъм и т.н. са във възход. А след 1945 г., са глобално доминиращи. Имат си даже световна организация, казва се ООН. Може и още да се каже, но намирам изразеното за достатъчно. Поздрави.

Споменатите от теб левичарски версии са отвратителни и гнусни- в това число лицемерния "хуманизъм" и пристрастното "филантропство",а към тях се включва разбира се и гейството- то също е вид "равенство" и вид налагане правилата на "онеправданите" над волята на мнозинството.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1771762
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64245
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада