Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2020 17:37 - Починалите майка и дъщеря от Благоевград били принудени да си платят тестовете за COVID-19
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.04.2020 17:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Починалите майка и дъщеря от Благоевград били принудени да си платят тестовете за COVID-19
    image Сестра на починалата в Благоевград възрастна жена от коронавирус

 31| 24344|01.04.2020
https://frognews.bg/novini/pokartitelen-razkaz-pochinalite-maiki-dashteria-blagoevgrad-bili-prinudeni-platiat-testovete-covid-19.html?fbclid=IwAR3-ksaEbOVifc-Hm1_aWLEPkgYQiIECqz44N1JgvmX3qkflqcDa1o2kGSA

Починалите майки и дъщеря от Благоевград били принудени да си платят тестовете за COVID-19. Това разказа тяхна роднина пред „Господари.ком“. Отгоре на всичко, макар и в тежко състояние, те не били приети веднага в болница, а пратени да си вървят вкъщи. Така се загубило ценно време за тяхното лечение, категорични са близките им. Ето какво разказа още сестрата на починалата по-възрастна жена, която въпреки, че е била в контакт с една от заразените, все още не е потърсена от здравните власти:

„Племенницата ми оттук си тръгна на 15-ти. Работи в оптика на „Бели Дунав“, на метростанцията. След работа веднага си тръгва. Отива на централна автогара и взема автобус до Благоевград. Оттам продължава за Разлог, където я посреща брат й. Тя няма никакви симптоми. На 18-ти вдига температура 39, 8 градуса и започва да я боли гърло. Обаждат се по телефона, нейният личен лекар е в Благоевград. Той предписва антибиотици. Два дена след всичко това заболява и сестра ми от същото. Племенницата ми я взема в колата и я кара в Разлог при джипито, което обслужва нашите села. Междувременно правят и снимка на белите дробове. Няма нищо. Връщат се на село, но стават все по-зле да стават.

 

На 24-ти племенникът ми ги закарва в Благоевградската болница, където отказват да ги приемат. За лекарите нямало доказателства докато не се направят тестовете, нямат възможност да реагират. Племенникът ми вади 70 лева и плаща два бързи теста, които са отрицателни. И тогава той плаща 200 лева за другите тестове. Те им казват да се върнат вкъщи.

 

Това най-много ме възмущава. Племенникът ми ги завежда в апартамента си. Прекарват нощта, те си знаят как. След като излизат другите тестове, те са положителни. Чак тогава ги приемат вече в инфекциозно. На 25-ти, на този светъл празник, ние получаваме най-лошото. Племенницата ми се обажда на брат си и казва: „Привеждат ни в реанимация“. Това е последната ни връзка с тях. Другото е в ковчег.

 

Безхаберието по селата и в провинцията е така. Те ги изтърваха. Племенницата живее в блока ми. Дойде на 13-ти вечерта. Като контактно лице никой досега не ме е потърсил. Не може да ме убеди ген. Мутафчийски, че са направили всичко, които е било нужно за близките ми. Дано племенникът ми се излекува, само той ми остана“.




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39738380
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031