Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2019 19:57 - Отговорите
Автор: eli23 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 808 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.02.2023 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     За 50...и кусур години много въпроси минаха през съзнанието ми. Отговорите, щат не щат, идват един след друг. На много от въпросите обаче не получавам и не получавам  удовлетворяващи отговори. С години ги мисля, но все някаква празнота зее и не се запълва съвсем. Неудовлетворени въпроси остават...идват нови...и се трупат...Въпроси, до чиито изчерпателен отговор аха, да се докоснеш, но...нещо не достига, не е баш това, което търсиш, от което се интересуваш, което да запълни празнотата от въпроса. 

    Повече от две години се занимавам активно с богословие и контактувам с хора с такива интереси!...отговорите сами започнаха да се появяват. Дори на забравените въпроси си дойдоха отговорите. Един по един, един по един, идват и запълват изгубените парчета от пъзела. Идват и ме даряват с онази убеденост, представляваща сигурност в Знанието, сигурност, която знае, че всички останали отговори са малко встрани от въпроса, за който са дошли.  Не знаете какво значи благодарност - дълги, безнадеждни търсения, изостанали във времето въпроси и изведнъж...ето го! Това е той, отговорът! И няма никакво, ама никакво съмнение, че това е той, дълго търсеният отговор. 
    
    Ще попитате какви точно въпроси. Ами на всички, ама наистина всички въпроси. Велика благодарност е да получиш всичко това. Чудиш се дори дали си го заслужил или по Божие благоволение си го получил. Макар че и Божието благоволение идва по заслуга, мисля си. 

    Въпросите не свършват. Идват още и още. Но аз продължавам да се занимавам активно с богословие. И знам, че ще получа още отговори. Знам също, че не за всички отговори съм достойна и че ще останат неудовлетворени въпроси. Но знам още, че каквото и да получа ще съм дълбоко благодарна. За всеки един отговор, за всяко едно прозрение, за Доброто и Любовта, които съм получила. Защото  - да, имам ги и се надявам да отстоявам достойнството и смирението си, за да ги имам и занапред. 

    Великите отговори - те звучат като съвсем обикновени и изглеждат очевидни, но величието им е в прозрението, че това е едната Истина и друга няма. И наистина няма - проверяваме го в живия живот. Стига да сме получили Отговора. Отговорът е парченце от Истината. Едната Истина с единият Отговор. За всеки въпрос, за всяко търсене, за всяко терзание - това е Той! Бог.

    Ако щете ми вярвайте, но навлизайки в учението за Бога, намерих скрити моите отговори. Те стояха кротко там и ме чакаха да ги разпозная. Имам още много за разпознаване. Знам! Но колкото успея - толкоз! Те и въпросите не са свършили. Благодарността ми е налице, изпълнила ме е. И знам, че ми съдейства за още и още отговори. Докато ме има, докато съм с всичкия си, ще търся и ще откривам. И ще съм благодарна. Дълбоко благодарна.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eli23
Категория: Други
Прочетен: 678903
Постинги: 334
Коментари: 334
Гласове: 2184
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031