Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2017 20:30 - дебели глави :)) https://youtu.be/gKoKECkwBuQ
Автор: ednaeva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2287 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 17.08.2017 23:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   image






https://youtu.be/gKoKECkwBuQ

Tougher  than the Rest ..

Bruce & Patti...

поздрав за великото блог бе ге !!

по-твърд съм от..всички други..

ла ла ла...лаа…..

 





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ednaeva - коо ставаа тукъ..
17.08.2017 20:31
мадъ факъ...донке ле...
цитирай
2. milady - тъй като е пределно...тъпоо..
17.08.2017 21:13
ще ви разкажа едно тръноффско прикаска....
един Велик майстор, тръгнал на гости..
стопанката била весела, щастлива и повратлива,
кът една пернишка сливааа...
и,така,направили сделката те..
ако, стане ремонта бързо и качествено..
стопанката обещала да почерпи с креватни Кама Сутри,
ако ли, не ,Майстора,шял да си тръгне с..празни ръце..
минали 100 те дни ,и дошло време за баланс..
през това време, те луди млади не издържали на предварит.договор,
и нарушили строгите условия...
но, майстора бил печен и хитър, и решил да се измъкне..и да поиска
богато възнаграждение..
мдаа,конфузна ситуация, станал скандала..
тогава веселата Стопанка се ядосала, и решила на мига, да изгони
Майстора, който ,какво нахалство, си поискал заслуженото заплащане..
умножено по две, моля ви съ..
тъй като имал бонификация...
Секса не бил..удовлетворителен и на ниво..
побесняла Веселата Блогерица, и започнала да кълне и вика..
и сегаа, какъв е извода от туй прикаСка, деца..
Не си вдигай полата там, където ще береш..срама...
и тукъ прикаската... свършилоо..
кажете на баби...едно мерси..

цитирай
3. saankia - тези мутри явно са решили,да
17.08.2017 21:36
ни разкарат половината ,поне..
щото с тезз помпи, не знам до кога
и как ще издържат..
казах аз, безплатен обяд ..нееемааа
чу ли заксе, кажи и на буля анка, да не реве
толкоз за блог бе ге, ами да си намери един..стар ерген
крайнооо времее ее...
цитирай
4. ednaeva - виж,сега РедЪ бисс...
17.08.2017 21:45
21:43 - ред,ъ, виж ся, малката ми...
ситуацията е извън контрол..
и нищо не е такова, каквото е..
редно е да бъдем коректни..
многооо от мъжете сгазиха лука..
да ги изредя ли тук,или си ги знаеш....
ее, няма как всички , да ги търпят..
аз скоро ще я науча тази помпа ,и така..
ха да видим кой кой ее..
само 3 Бан-а съм отнесла заради Идотските помиярчета..
и чичо Блеки, също..
недей рева сега на чужд гроб...
квото повикало, това се обадило..
може и да ме изтриеш, сладка..
Джули

Коментарът чака одобрение
Постинг: В един недалечен ден в Блог бг ще остане един, единствен идиот, който
Автор на постинга: redabyss
цитирай
5. misteriavechna - Пък мен, кой реши
17.08.2017 21:54
така да ме редактира на своя глава? Реших, че нещо съм объркала в настройките, ама не е така. Малко имам усещането, да са ми барникали по дупките без мое желание, нещо като леко изнасилване :((
цитирай
6. saankii - миличка,тъкмо се чудих, какво е станало, и хооп при мен , същата лайнария, офффф..
17.08.2017 22:21
misteriavechna написа:
така да ме редактира на своя глава? Реших, че нещо съм объркала в настройките, ама не е така. Малко имам усещането, да са ми барникали по дупките без мое желание, нещо като леко изнасилване :((

цитирай
7. milady - тъпоНикойев..ако имаш пръчка около 20см, мое да се договорим, баби, ща ти платя УизеЪръ, спокоо
17.08.2017 23:00

Още отсега мога да ти кажа, че никоя баба няма спомен от виртуалните му похождения по простата причина, че за това се иска пръчка която да не се влияе от гравитацията. Мога да бъда по-многословен от теб г-н Стоименов. Страхувам се само да не ти залепне релето, че 112 не работи!
цитирай
8. milady - ан-ке, ако не се извиниш за тозз минус, ша та дам на Кура на тикоев..
17.08.2017 23:12
анчее, споко нема те бием, Тутурутке..
само ще те показвам всеки ден,
каква ..селска гъба си..
клас подпечурки..
ххиихих...
Изпратено: 23:10 От: milady
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednaeva
Категория: Изкуство
Прочетен: 54142
Постинги: 26
Коментари: 242
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031