Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.09 20:31 - ЛИПСВАЩИТЕ ПАРИ на САЩ-2
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.09 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КЪДЕ СА ПАРИТЕ????

https://www.forbes.com/sites/kotlikoff/2017/12/08/has-our-government-spent-21-trillion-of-our-money-without-telling-us/#770081557aef

https://missingmoney.solari.com/dod-and-hud-missing-money-supporting-documentation/

DOD и HUD Липсващи пари: Подкрепяща документация

image

"От хазната няма да се извличат пари, а вследствие на бюджетните кредити, предвидени в закона; и периодично се публикуват редовни отчети и отчети за приходите и разходите на всички публични средства. " - Член I, раздел 9, клауза 7, Конституция на САЩ

Актуализиране от 6 юни 2018 г.

Актуализиране на 21-те трилиона долара за недоказани корекции в Департамента по жилищно строителство и градско развитие и Министерството на отбраната

Актуализиране към 12 декември 2017 г.

След публикуването на доклада на д-р Скидмор, службата на генералния инспектор към Министерството на отбраната (DOD) и Министерството на жилищното строителство и градското развитие (HUD) излязоха от докладите, поради което основните ни връзки в таблицата по-долу са същите документи, публикувани на нашия уебсайт. Запазехме оригиналните връзки DOD и HUD в бележките под линия - ако те водят до съобщение за грешка 404 или не е намерено, това показва, че те са били свалени или преместени след публикуването.

На 5 октомври 2017 г. открихме, че връзката към отчета "Корекции на общия фонд на армията, които не са документирани или подкрепени по подходящ начин", е била деактивирана. В рамките на няколко дни връзките с други документи на OIG, които идентифицирахме в нашето търсене, също бяха деактивирани. Последващият не случайно естество на този процес на дезактивиране предполага целенасочено решение от страна на OIG да направи ключовите документи недостъпни за обществеността чрез уебсайта, за разлика от реорганизацията на уебсайтове и т.н. Също така прегледахме сайта периодично, за да проверим дали документите бяха препратени под различни URL адреси - доскоро не бяха препратени.

На 11 декември 2017 г. научихме, че ключовите документи са препратени на уебсайта на OIG, но с различни URL адреси. Вече изглежда, че сега документите се възпроизвеждат на нови URL адреси. Тъй като намираме новите URL адреси, които ги добавяме в бележките под линия, озаглавени "нова връзка" до оригиналната връзка.

Солари: Интервю с д-р Марк Скидмор, четвъртък, 28 септември 2017 г.

Обобщен доклад за "Неподдържаните корекции на ваучери за журналисти" във финансовите отчети на Службата на Генералния инспектор към Министерството на отбраната и Министерството на жилищното строителство и градското развитие.

Д-р Марк Скидмор
Марк е професор по икономика и икономика на селското стопанство, храната и ресурсите в Мичиганския държавен университет, където е председател на "Морис" в държавната и местната администрация. Той получава докторска степен по икономика от университета в Колорадо през 1994 г. и бакалавърска степен по икономика от Университета във Вашингтон през 1987 г. Марк е съ-редактор на вестник "Градски въпроси".

Катрин Остин Фитс
Катрин е президент на Солари, Инк., Издател на доклада "Солари" и управляващ член на "Солари Инвестмънт Консултантърс Сървисиз" ООД. Тя работи като управляващ директор и член на борда на директорите на инвестиционната банка Wall Street, Dillon, Read & Co. Inc., като помощник-секретар по жилищното строителство и федерален комисар за жилищното настаняване в американското министерство на жилищното строителство и градското развитие в първата администрация на Буш , и е президент на "Хамилтън Секюритиз Груп", Инк. Опитът й на Уол Стрийт и Вашингтон е описан в книгата й " Дилън Прочетена & Ко" и "Аристокрацията на печалбите от акции" . Катрин завършва университета в Пенсилвания (БА), Уортън училище (MBA).

Актуализиране от 18 септември 2018 г.

В началото на тази година Пентагонът обяви, че провежда първия си независим одит. Няколко месеца след началото на одита, обаче, правителството прие препоръките на Управителния съвет на Федералните счетоводни стандарти: https://fas.org/sgp/news/2018/07/fasab-review.pdf(за резюме вижте стр. 3) , Изявлението позволява на правителствените служители да не допуснат грешки и да прехвърлят средства, за да скрият разходите, ако се сметнат за необходими за целите на националната сигурност, и правилото се прилага за всички агенции, а не само за черния бюджет. Ето един откъс от доклада:

Това изявление позволява модификации, които не влияят върху нетните резултати от дейността или нетната позиция. Освен това, тази декларация позволява отделната отчетна единица да бъде изключена от едно отчитащо се предприятие и консолидирана в друго отчитащо се предприятие и ефектът от модификацията може да промени нетните резултати от операциите и / или нетната позиция.

От това изявление изглежда, че само няколко души с разрешения за сигурност на високо ниво имат правомощието да определят какво е въпрос на национална сигурност и сега на същите хора ще бъде разрешено да преизчисляват бюджетите си, за да скрият дейността си. Никой, освен тези малко хора, няма да знае, че разходите за дейност А са скрити в напълно различна област на управление. Каква полза е независим одит, ако на властите бъде позволено да прехвърлят разходите без прозрачност? Как може да се извърши оценка на частта от федералния бюджет по подобен начин? Как тази политика е в съответствие със законите за финансова отчетност или конституционните изисквания за отчитане на държавните разходи на гражданите на Съединените щати?

 

година DOD Правителствен източник на документ
2017 неуточнен Вижте Всички страници
2016 неуточнен Вижте страница # 78 [ 39 ]
2015 неуточнен Вижте страница # 83 [ 37 ] , Вижте Страница # 59, 78 [ 38 ]
2014 неуточнен Вижте стр. 59, 79 [ 2 ]
2013 неуточнен Вижте страница # 81, # 101 [ 3 ]
2012 неуточнен Вижте Страница # 84, # 104 [ 4 ]
2011 неуточнен Вижте Страница # 73 [ 5 ]
2010 неуточнен Виж страница # 8, # 9 [ 6 ]
2009 неуточнен Вижте страница # 28 [ 7 ]
2008 неуточнен Вижте страница # 49 [ 8 ]
2007 неуточнен Вижте страница # 46 [ 9 ]
2006 неуточнен Вижте страница # 178 [ 10 ]
2005 неуточнен Вижте страници # 18, # 50, # 296 [ 11 ]
2004 неуточнен Вижте Страница # 19 [ 12 ]
2003 неуточнен Вижте страница № 2 [ 13 ]
2002 неуточнен Вижте страница № 2 [ 14 ]
2001 неуточнен Вижте Страница 2 [ 15 ]
2000 $ 1,1 трилиона 
(включва $ 320,8 милиарда от 
Air Force)
Вижте страница # 1 [ 16 ] Вижте страница # 147 [ 36 ]
1999 2,3 трилиона долара Вижте страница # 9 [ 17 ]
1998 1,7 трилиона долара Вижте страница # 5 [ 18 ]
година DOD армия Правителствен източник на документ
2015 $ 6.5 трилиона Вижте страница # 1 [ 24 ]
2014    
2013    
2012 110,9 млрд. Долара Виж страница # 91 [ 25 ]
2011 14,6 милиарда долара Виж страница # 100 [ 26 ]
2010 874.8 млрд. Долара Вижте стр. 4 [ 40 ]
2009 311,3 милиарда долара Вижте страница # 88 [ 28 ]
2008 595.8 млрд. Долара Вижте страница # 91 [ 29 ]
2007 1,1 трилиона долара Вижте страница # 5 [ 41 ]
2006 270,1 млрд. Долара Вижте страница # 107 [ 30 ]
2005 248,5 милиарда долара Вижте Страница # 140, # 141 [ 11 ]
2004 258,1 милиарда долара Вижте страница # 125 [ 32 ]
2003 268,3 милиарда долара Вижте страница # 191 [ 33 ]
2002 500.1 млрд. Долара Вижте страница # 232 [ 34 ]
2001    
2000 361.5 млрд. Долара Вижте страница # 168 [ 35 ]
1999    
1998    
година DOD флот Правителствен източник на документ
2015    
2014    
2013    
2012    
2011    
2010    
2009    
2008    
2007    
2006    
2005    
2004    
2003    
2002    
2001    
2000 $ 161.6 млрд Вижте Страница 4 [ 42 ]
1999    
1998 880 милиарда долара Вижте страница # 1 [ 43 ]
година Военновъздушните сили DOD Правителствен източник на документ
2015 90,2 милиарда долара Вижте страница # 8 [ 44 ]
2014    
2013    
2012 1,6 трилиона долара Вижте Страница 4 [ 44 ]
2011    
2010    
2009 1,4 трилиона долара Вижте страница # 8 [ 45 ]
2008    
2007    
2006    
2005    
2004    
2003 неуточнен Вижте страница # 41 [ 46 ]
2002 неуточнен Вижте страница # 150 [ 47 ]
2001 неуточнен Вижте страница # 70 [ 48 ]
2000 320 милиарда долара Вижте страница # 147 [ 36 ]
1999    
1998    
година HUD Правителствен източник на документ
2015 278,5 милиарда долара Вижте Страница 4 [ 19 ]
2014 1,9 милиарда долара Вижте страница # 5 [ 20 ]
2013    
2012    
2011    
2010    
2009    
2008    
2007    
2006    
2005    
2004    
2003    
2002    
2001    
2000    
1999 59,6 милиарда долара Вижте Страница 4 [ 22 ]
1998 17,6 милиарда долара Вижте Страница 4 [ 22 ]

Свързано четене:

  • $ 4 трилиона + липсващи пари: Каква е действието?
  • Финансовата купа д"ета и липсващите пари: Връзки
  • Финансовата купа и липсващите пари: Цитати
  • DOD Генерален инспектор Полугодишен доклад до Конгреса: 10/1 / 16-3 / 31/17

Заявка за FOIA

Заявка за FOIA

Отговор на искане за FOIA

Оригинални източници:

Забележка: На 11 декември 2017 г. научихме, че ключовите документи са препратени на уебсайта на OIG, но с различни URL адреси. На 5 октомври 2017 г. открихме, че връзката към отчета "Корекции на общия фонд на армията, които не са документирани или подкрепени по подходящ начин", е била деактивирана. В рамките на няколко дни връзките с други документи на OIG, които идентифицирахме в нашето търсене, също бяха деактивирани. Последващият не случайно естество на този процес на дезактивиране предполага целенасочено решение от страна на OIG да направи ключовите документи недостъпни за обществеността чрез уебсайта, за разлика от реорганизацията на уебсайтове и т.н. Също така прегледахме сайта периодично, за да проверим дали документите бяха препратени под различни URL адреси - доскоро не бяха препратени. Вече изглежда, че документите се възпроизвеждат на нови URL адреси.

Стар линк: 1. 2015 Полугодишен доклад до Конгреса, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 2. Финансов отчет на агенцията за 2014 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 3. Финансов отчет на агенцията за 2013 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 4. Финансов отчет на агенцията за 2012 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 5. Финансов отчет на Агенцията за 2011 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 6. 2010 г. Свидетелство на заместник-генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 7. Финансов отчет на агенцията за 2009 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 8. Финансов отчет на агенцията за 2008 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 9. Финансов отчет на агенцията за 2007 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 10. Отчет за ефективността и отчетността за 2006 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 11. Отчет за ефективността и отчетността за 2005 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 12. Отчет за ефективността и отчетността за 2004 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 13. Отчет за ефективността и отчетността за 2003 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

14. 2002 г. Свидетелство от Службата на Генералния инспектор, DOD

15. Финансов отчет на Агенцията от 2001 г., DOD

Стара връзка: 16. 2000 г. Свидетелство на главния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 17. 1999 Свидетелство на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 18. 1998 Свидетелство на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 19. 2017 Свидетелство за Дейвид А. Монтоя, Главен инспектор, HUD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 20. 2016 Свидетелство на Дейвид А. Монтоя, главен инспектор, HUD Щракнете тук за ( Нова връзка )

21. Изявление на г-н Kenneth M. Donohue, главен инспектор, HUD

22. Изявление на Сюзън Гафни от 1999 г., главен инспектор, HUD

23. http://www.gao.gov/assets/670/668739.pdf

Стара връзка: 24. Корекции на общия армейски фонд не са документирани или подкрепени Щракнете тук за ( Нова връзка )

25. 2012 Годишен финансов отчет на Военната американска армия, DOD

26. Годишен финансов отчет за 2011 г. на армията на САЩ, DOD

27. Годишен финансов отчет за 2010 г. на армията на Съединените щати, DOD

28. Годишен финансов отчет за 2009 г. на армията на САЩ, DOD

29. Годишен финансов отчет за 2008 г. на армията на Съединените щати, DOD

30. Годишен финансов отчет за 2006 г. на армията на Съединените щати, DOD

31. Годишен финансов отчет за 2005 г. на армията на Съединените щати, DOD

32. Годишен финансов отчет за 2004 г. на армията на Съединените щати, DOD

33. Годишен финансов отчет за 2003 г. на армията на Съединените щати, DOD

34. Годишен финансов отчет на армията на Съединените американски щати, DOD

35. Годишен финансов отчет за 2000 г. на армията на Съединените щати, DOD

36. Годишни финансови отчети на Военновъздушните сили на САЩ от 2000 г., секретар на отбраната

Стара връзка: 37. 2015 Полугодишен доклад до Конгреса, Служба на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

38. 2015 Финансов отчет на агенцията, финансова секция, DOD

39. Финансов отчет на агенцията, финансова секция, DOD

Стара връзка: 40. Системата за отчитане на бюджета на Отдела за отбрана не е била ефективно изпълнена за генералния фонд на армията, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стар линк: 41. Вътрешен контрол над FY 2007 Регулиране на ваучери за журналисти, Office of General Inspector, DOD Щракнете тук за ( New Link )

Стара връзка: 42. Доклад за одита на флота на генералния секретар, Службата на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 43. Финансов отчет на Флотския фонд на Флорида Щракнете тук за ( Нова връзка )

Стара връзка: 44. Последващ одит: Необходими са допълнителни действия за ефективно предоставяне на пълен одит за Ваучери за вестници на ВВ ( Нова връзка )

Стара връзка: 45. Недостатъци в ваучерите за журналисти, които засегнаха Генералния фонд на Федералния фонд на въздухоплаването за 2009 г., Отчет за бюджетните ресурси, Службата на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )

46. Годишен финансов отчет на Военновъздушните сили на САЩ от 2003 г., министър на отбраната

47. Годишен финансов отчет на Военновъздушните сили на САЩ от 2002 г., министър на отбраната

48. Годишен финансов отчет на Военновъздушните сили на САЩ от 2001 г., министър на отбраната

Ключови документи

image

"От хазната няма да се извличат пари, а вследствие на бюджетните кредити, предвидени в закона; и периодично се публикуват редовни отчети и отчети за приходите и разходите на всички публични средства. " - Член I, раздел 9, клауза 7, Конституция на САЩ

Вж. "DOD & HUD " за доклада на д-р Марк Скидмор и пълен списък на връзките с финансовата документация на правителството, подкрепящи 21 трилиона долара от некоригирани корекции от фискалната 1998 до днес за DOD и HUD.

Уебсайтът на министерството на отбраната на САЩ
"Технологичната революция промени организациите в частния сектор, но не и нашата, не напълно, все още не. Ние сме, както казват те, вплетени в нашата котвена верига. Нашите финансови системи са на десетилетия. Според някои оценки не можем да проследим транзакции от 2,3 трилиона долара. Не можем да споделяме информация от пода до пода в тази сграда, защото тя се съхранява на десетки технологични системи, които са недостъпни или несъвместими. "
- Забележки, предоставени от министъра на отбраната Доналд Х. Ръмсфелд, Пентагона, понеделник, 10 септември 2001 г.

Пентагонската парична яма: 6,5 трилиона долара за неизпълнение на арбитражните разходи на DOD и не е извършил DOD одит
по проект, който е цензуриран
11 април 2017 г.

Доклад за независимия одит - Министерство на отбраната
Re: 1,1 трилиона долара, липсващи от DOD
26 февруари 2002 г.

Справка на генералния инспектор - отдел "Жилища и благоустройство"
Re: 59 милиарда долара, липсващи от HUD - документът, който започна търсенето на Катрин за измамите в сърцето на жилищния балон и липсващите пари
22 март 2000

Несъответствия в американските сметки Скриване на черна дупка
от Daniel Gros, Financial Times
15 юни 2006 г.

"Липсващите $ трилиона" на САЩ ще направят
версия на Chronicle Story за последната версия на "Скуп Медии" с повече връзки, добавени
26 май 2003 г.

Dillon, Read & Co. Inc. и Аристокрацията на капиталовите печалби
на Катрин Остин Фитс
Казус от два отбора, всеки със съперничещи видения за Америка. Тази история показва колко далеч ще бъде създанието, за да сте сигурни, че нямате финансови отчети за правителството и квартала си. Потопете се в средствата за съдебни спорове за "Хамилтън Секюритис" и ще видите пример за една от стратегиите на DOJ, които могат да се използват, за да се получат нашите изчезнали пари. 
Април 2006 г.

Къде е обезпечението? и така, къде е обезпечението? 
Серия от две части от Крис Сандърс от Sanders Research Associates в Лондон
Тези статии свързват точките между липсващите пари, Къде са парите? съдебни спорове , съмнителни сделки с HUD и въздействието върху инвестиционната общност през
октомври 2003 г. и юли 2004 г.

САЩ "може да изпадне в несъстоятелност"
от Едмънд Конуей, редактор по икономика
UK Telegraph
юли 2006 г.

whereisthemoney.org
Уеб сайт, който документира липсващите пари - включва петиция, често задавани въпроси, Who"s Who ... също на разположение на испански език

https://whereisthemoney.org/

US Treasury Липсващи $ Трилиони | Често задавани въпроси | Кой | Hotseat | Източници | Възстановяване на английски | Espaсol

Правителството на САЩ не може да отчете трилиони долари. В DoD съобщиха, че само $ 2000 трилиона липсват само през 2000 година!

image
Вижте Rumsfeld "Не можем да 
проследим 2,3 трлн. Долара"

Трилиони липсващи от DoD!
"Ние съобщихме, че DoD обработи $ 1.1 трилион в неподдържани счетоводни записи на финансовите данни на DoD Component, използвани за изготвяне на отчетни доклади и финансови отчети на DoD за финансова година 2000."
Дейвид К. Стиенма
Изпълняващ длъжността помощник-генерален инспектор 
по одита за ДП на 
САЩ, д-р Дефен (DoD)
26 февруари 2002 г.
Милиони липсват от HUD!
"По това време ние прекратихме одиторската си работа ... Допълнителни 242 корекции, възлизащи на около $ 59.6 млрд., Бяха направени, за да се коригира дейността през фискалната 1999 година."
Сюзън Гафни
ХУД Генерален инспектор на 
САЩ, отдел по жилищно строителство 
и градско развитие (HUD), 
22 март 2000 г.

Какво означава това?

Трилиона долари в "неподдържани корекции" са трилиони долари, които не са били отчетени . Какво става? Къде са парите? Как може да се случи това? Къде са проверките и балансите? Колко повече липсва? Това се случва и в другите правителствени агенции? Какво би станало, ако корпорацията не успее да извърши подобен одит? Или данъкоплатец? Кой е отговорен за това? На кого можем да се доверим, за да го поправим? ... виж Често задавани въпроси и кой е натоварен? за детайли.

Вдясно ще откриете текуща сума от "не поддържаните корекции", използвани от Департамента по отбраната през 2000 година, за да балансира книгите си. Тази сума се основава на доклада на инспектора по общоевропейски въпроси . На щанда работи на една календарна година. Това е прост опит да се покаже мащабът на счетоводството стил ENRON в американското правителство.

Под текущото общо има няколко различни начина, по които бихме могли да използваме тази сума пари. Опитайте да кликнете върху тях; може да бъдете изненадани да научите каква разлика може да направи 1,1 трлн. долара.

  Колко бързо 
изчезват $ 1,1 трилиона? $ 794 863 372 370 (от 1 януари 2018 г. ) Къде са парите ?

Вижте дела на държавата ви:

                         Цял САЩ Алабама Аляска Аризона Аризона Калифорния Колорадо Кънектикът Делауеър Флорида Грузия Хавайските Айдахо Илинойс Индиана Айова Канзас Кентъки Луизиана Мейн Мериленд Масачузетс Мичиган Минесота Мисисипи Мисури Монтана Небраска Невада Ню Хемпшир Ню Джърси Ню Мексико Ню Йорк Северна Каролина Северна Дакота Охайо Оклахома Орегон Пенсилвания Род Айлънд Южна Каролина Южна Дакота Тенеси Texas Юта Върмонт Вирджиния Вашингтон Западна Вирджиния Уисконсин Уайоминг  Вашият избор променя брояча (ите) по-горе

Сравнете с цената на:

  • Предучилищна
  • Детското здраве
  • Обществено образование
  • Колеж стипендии
  • Енергийна независимост
 

Върнете го у дома

Огромни суми, които не са забелязани, са като дупка в кофата за мляко . Това е:

 

  • източване на ресурсите от нашите квартали;
  • допринасяйки за намаляването на бюджета и дефицитите, както и за увеличаването на дълга;
  • като директно намаляваме семейните си ресурси като спечелване на средства, спестявания, пенсионна сигурност и качествено образование и здравеопазване.

     

    Това трябва да бъде спряно! Вкусните книги засягат всички, а не само тези, които са пряко ангажирани в американското правителство. Финансите на много страни по света зависят от американската валута и ценните книжа на САЩ. Вижте Къде е обезпечението? за да свържете точките .

     

 

Не им показвайте просто вратата - нека се върнем назад!




































Гласувай:
4
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 4859841
Постинги: 1087
Коментари: 12980
Гласове: 28196
Календар
«  Декември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31