2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 1275 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 26.09.2018 22:14
https://www.forbes.com/sites/kotlikoff/2017/12/08/has-our-government-spent-21-trillion-of-our-money-without-telling-us/#770081557aef
https://missingmoney.solari.com/dod-and-hud-missing-money-supporting-documentation/
DOD и HUD Липсващи пари: Подкрепяща документация
"От хазната няма да се извличат пари, а вследствие на бюджетните кредити, предвидени в закона; и периодично се публикуват редовни отчети и отчети за приходите и разходите на всички публични средства. " - Член I, раздел 9, клауза 7, Конституция на САЩ
Актуализиране от 6 юни 2018 г.Актуализиране на 21-те трилиона долара за недоказани корекции в Департамента по жилищно строителство и градско развитие и Министерството на отбраната
Актуализиране към 12 декември 2017 г.След публикуването на доклада на д-р Скидмор, службата на генералния инспектор към Министерството на отбраната (DOD) и Министерството на жилищното строителство и градското развитие (HUD) излязоха от докладите, поради което основните ни връзки в таблицата по-долу са същите документи, публикувани на нашия уебсайт. Запазехме оригиналните връзки DOD и HUD в бележките под линия - ако те водят до съобщение за грешка 404 или не е намерено, това показва, че те са били свалени или преместени след публикуването.
На 5 октомври 2017 г. открихме, че връзката към отчета "Корекции на общия фонд на армията, които не са документирани или подкрепени по подходящ начин", е била деактивирана. В рамките на няколко дни връзките с други документи на OIG, които идентифицирахме в нашето търсене, също бяха деактивирани. Последващият не случайно естество на този процес на дезактивиране предполага целенасочено решение от страна на OIG да направи ключовите документи недостъпни за обществеността чрез уебсайта, за разлика от реорганизацията на уебсайтове и т.н. Също така прегледахме сайта периодично, за да проверим дали документите бяха препратени под различни URL адреси - доскоро не бяха препратени.
На 11 декември 2017 г. научихме, че ключовите документи са препратени на уебсайта на OIG, но с различни URL адреси. Вече изглежда, че сега документите се възпроизвеждат на нови URL адреси. Тъй като намираме новите URL адреси, които ги добавяме в бележките под линия, озаглавени "нова връзка" до оригиналната връзка.
Солари: Интервю с д-р Марк Скидмор, четвъртък, 28 септември 2017 г.
Обобщен доклад за "Неподдържаните корекции на ваучери за журналисти" във финансовите отчети на Службата на Генералния инспектор към Министерството на отбраната и Министерството на жилищното строителство и градското развитие.
Д-р Марк Скидмор
Марк е професор по икономика и икономика на селското стопанство, храната и ресурсите в Мичиганския държавен университет, където е председател на "Морис" в държавната и местната администрация. Той получава докторска степен по икономика от университета в Колорадо през 1994 г. и бакалавърска степен по икономика от Университета във Вашингтон през 1987 г. Марк е съ-редактор на вестник "Градски въпроси".
Катрин Остин Фитс
Катрин е президент на Солари, Инк., Издател на доклада "Солари" и управляващ член на "Солари Инвестмънт Консултантърс Сървисиз" ООД. Тя работи като управляващ директор и член на борда на директорите на инвестиционната банка Wall Street, Dillon, Read & Co. Inc., като помощник-секретар по жилищното строителство и федерален комисар за жилищното настаняване в американското министерство на жилищното строителство и градското развитие в първата администрация на Буш , и е президент на "Хамилтън Секюритиз Груп", Инк. Опитът й на Уол Стрийт и Вашингтон е описан в книгата й " Дилън Прочетена & Ко" и "Аристокрацията на печалбите от акции" . Катрин завършва университета в Пенсилвания (БА), Уортън училище (MBA).
В началото на тази година Пентагонът обяви, че провежда първия си независим одит. Няколко месеца след началото на одита, обаче, правителството прие препоръките на Управителния съвет на Федералните счетоводни стандарти: https://fas.org/sgp/news/2018/07/fasab-review.pdf(за резюме вижте стр. 3) , Изявлението позволява на правителствените служители да не допуснат грешки и да прехвърлят средства, за да скрият разходите, ако се сметнат за необходими за целите на националната сигурност, и правилото се прилага за всички агенции, а не само за черния бюджет. Ето един откъс от доклада:
Това изявление позволява модификации, които не влияят върху нетните резултати от дейността или нетната позиция. Освен това, тази декларация позволява отделната отчетна единица да бъде изключена от едно отчитащо се предприятие и консолидирана в друго отчитащо се предприятие и ефектът от модификацията може да промени нетните резултати от операциите и / или нетната позиция.
От това изявление изглежда, че само няколко души с разрешения за сигурност на високо ниво имат правомощието да определят какво е въпрос на национална сигурност и сега на същите хора ще бъде разрешено да преизчисляват бюджетите си, за да скрият дейността си. Никой, освен тези малко хора, няма да знае, че разходите за дейност А са скрити в напълно различна област на управление. Каква полза е независим одит, ако на властите бъде позволено да прехвърлят разходите без прозрачност? Как може да се извърши оценка на частта от федералния бюджет по подобен начин? Как тази политика е в съответствие със законите за финансова отчетност или конституционните изисквания за отчитане на държавните разходи на гражданите на Съединените щати?
година | DOD | Правителствен източник на документ |
2017 | неуточнен | Вижте Всички страници |
2016 | неуточнен | Вижте страница # 78 [ 39 ] |
2015 | неуточнен | Вижте страница # 83 [ 37 ] , Вижте Страница # 59, 78 [ 38 ] |
2014 | неуточнен | Вижте стр. 59, 79 [ 2 ] |
2013 | неуточнен | Вижте страница # 81, # 101 [ 3 ] |
2012 | неуточнен | Вижте Страница # 84, # 104 [ 4 ] |
2011 | неуточнен | Вижте Страница # 73 [ 5 ] |
2010 | неуточнен | Виж страница # 8, # 9 [ 6 ] |
2009 | неуточнен | Вижте страница # 28 [ 7 ] |
2008 | неуточнен | Вижте страница # 49 [ 8 ] |
2007 | неуточнен | Вижте страница # 46 [ 9 ] |
2006 | неуточнен | Вижте страница # 178 [ 10 ] |
2005 | неуточнен | Вижте страници # 18, # 50, # 296 [ 11 ] |
2004 | неуточнен | Вижте Страница # 19 [ 12 ] |
2003 | неуточнен | Вижте страница № 2 [ 13 ] |
2002 | неуточнен | Вижте страница № 2 [ 14 ] |
2001 | неуточнен | Вижте Страница 2 [ 15 ] |
2000 | $ 1,1 трилиона (включва $ 320,8 милиарда от Air Force) |
Вижте страница # 1 [ 16 ] Вижте страница # 147 [ 36 ] |
1999 | 2,3 трилиона долара | Вижте страница # 9 [ 17 ] |
1998 | 1,7 трилиона долара | Вижте страница # 5 [ 18 ] |
година | DOD армия | Правителствен източник на документ |
2015 | $ 6.5 трилиона | Вижте страница # 1 [ 24 ] |
2014 | ||
2013 | ||
2012 | 110,9 млрд. Долара | Виж страница # 91 [ 25 ] |
2011 | 14,6 милиарда долара | Виж страница # 100 [ 26 ] |
2010 | 874.8 млрд. Долара | Вижте стр. 4 [ 40 ] |
2009 | 311,3 милиарда долара | Вижте страница # 88 [ 28 ] |
2008 | 595.8 млрд. Долара | Вижте страница # 91 [ 29 ] |
2007 | 1,1 трилиона долара | Вижте страница # 5 [ 41 ] |
2006 | 270,1 млрд. Долара | Вижте страница # 107 [ 30 ] |
2005 | 248,5 милиарда долара | Вижте Страница # 140, # 141 [ 11 ] |
2004 | 258,1 милиарда долара | Вижте страница # 125 [ 32 ] |
2003 | 268,3 милиарда долара | Вижте страница # 191 [ 33 ] |
2002 | 500.1 млрд. Долара | Вижте страница # 232 [ 34 ] |
2001 | ||
2000 | 361.5 млрд. Долара | Вижте страница # 168 [ 35 ] |
1999 | ||
1998 |
година | DOD флот | Правителствен източник на документ |
2015 | ||
2014 | ||
2013 | ||
2012 | ||
2011 | ||
2010 | ||
2009 | ||
2008 | ||
2007 | ||
2006 | ||
2005 | ||
2004 | ||
2003 | ||
2002 | ||
2001 | ||
2000 | $ 161.6 млрд | Вижте Страница 4 [ 42 ] |
1999 | ||
1998 | 880 милиарда долара | Вижте страница # 1 [ 43 ] |
година | Военновъздушните сили DOD | Правителствен източник на документ |
2015 | 90,2 милиарда долара | Вижте страница # 8 [ 44 ] |
2014 | ||
2013 | ||
2012 | 1,6 трилиона долара | Вижте Страница 4 [ 44 ] |
2011 | ||
2010 | ||
2009 | 1,4 трилиона долара | Вижте страница # 8 [ 45 ] |
2008 | ||
2007 | ||
2006 | ||
2005 | ||
2004 | ||
2003 | неуточнен | Вижте страница # 41 [ 46 ] |
2002 | неуточнен | Вижте страница # 150 [ 47 ] |
2001 | неуточнен | Вижте страница # 70 [ 48 ] |
2000 | 320 милиарда долара | Вижте страница # 147 [ 36 ] |
1999 | ||
1998 |
година | HUD | Правителствен източник на документ |
2015 | 278,5 милиарда долара | Вижте Страница 4 [ 19 ] |
2014 | 1,9 милиарда долара | Вижте страница # 5 [ 20 ] |
2013 | ||
2012 | ||
2011 | ||
2010 | ||
2009 | ||
2008 | ||
2007 | ||
2006 | ||
2005 | ||
2004 | ||
2003 | ||
2002 | ||
2001 | ||
2000 | ||
1999 | 59,6 милиарда долара | Вижте Страница 4 [ 22 ] |
1998 | 17,6 милиарда долара | Вижте Страница 4 [ 22 ] |
Свързано четене:
- $ 4 трилиона + липсващи пари: Каква е действието?
- Финансовата купа д"ета и липсващите пари: Връзки
- Финансовата купа и липсващите пари: Цитати
- DOD Генерален инспектор Полугодишен доклад до Конгреса: 10/1 / 16-3 / 31/17
Заявка за FOIA
Заявка за FOIA
Отговор на искане за FOIA
Оригинални източници:
Забележка: На 11 декември 2017 г. научихме, че ключовите документи са препратени на уебсайта на OIG, но с различни URL адреси. На 5 октомври 2017 г. открихме, че връзката към отчета "Корекции на общия фонд на армията, които не са документирани или подкрепени по подходящ начин", е била деактивирана. В рамките на няколко дни връзките с други документи на OIG, които идентифицирахме в нашето търсене, също бяха деактивирани. Последващият не случайно естество на този процес на дезактивиране предполага целенасочено решение от страна на OIG да направи ключовите документи недостъпни за обществеността чрез уебсайта, за разлика от реорганизацията на уебсайтове и т.н. Също така прегледахме сайта периодично, за да проверим дали документите бяха препратени под различни URL адреси - доскоро не бяха препратени. Вече изглежда, че документите се възпроизвеждат на нови URL адреси.
Стар линк: 1. 2015 Полугодишен доклад до Конгреса, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 2. Финансов отчет на агенцията за 2014 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 3. Финансов отчет на агенцията за 2013 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 4. Финансов отчет на агенцията за 2012 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 5. Финансов отчет на Агенцията за 2011 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 6. 2010 г. Свидетелство на заместник-генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 7. Финансов отчет на агенцията за 2009 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 8. Финансов отчет на агенцията за 2008 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 9. Финансов отчет на агенцията за 2007 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 10. Отчет за ефективността и отчетността за 2006 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 11. Отчет за ефективността и отчетността за 2005 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 12. Отчет за ефективността и отчетността за 2004 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 13. Отчет за ефективността и отчетността за 2003 г., DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
14. 2002 г. Свидетелство от Службата на Генералния инспектор, DOD
15. Финансов отчет на Агенцията от 2001 г., DOD
Стара връзка: 16. 2000 г. Свидетелство на главния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 17. 1999 Свидетелство на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 18. 1998 Свидетелство на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 19. 2017 Свидетелство за Дейвид А. Монтоя, Главен инспектор, HUD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 20. 2016 Свидетелство на Дейвид А. Монтоя, главен инспектор, HUD Щракнете тук за ( Нова връзка )
21. Изявление на г-н Kenneth M. Donohue, главен инспектор, HUD
22. Изявление на Сюзън Гафни от 1999 г., главен инспектор, HUD
23. http://www.gao.gov/assets/670/668739.pdf
Стара връзка: 24. Корекции на общия армейски фонд не са документирани или подкрепени Щракнете тук за ( Нова връзка )
25. 2012 Годишен финансов отчет на Военната американска армия, DOD
26. Годишен финансов отчет за 2011 г. на армията на САЩ, DOD
27. Годишен финансов отчет за 2010 г. на армията на Съединените щати, DOD
28. Годишен финансов отчет за 2009 г. на армията на САЩ, DOD
29. Годишен финансов отчет за 2008 г. на армията на Съединените щати, DOD
30. Годишен финансов отчет за 2006 г. на армията на Съединените щати, DOD
31. Годишен финансов отчет за 2005 г. на армията на Съединените щати, DOD
32. Годишен финансов отчет за 2004 г. на армията на Съединените щати, DOD
33. Годишен финансов отчет за 2003 г. на армията на Съединените щати, DOD
34. Годишен финансов отчет на армията на Съединените американски щати, DOD
35. Годишен финансов отчет за 2000 г. на армията на Съединените щати, DOD
36. Годишни финансови отчети на Военновъздушните сили на САЩ от 2000 г., секретар на отбраната
Стара връзка: 37. 2015 Полугодишен доклад до Конгреса, Служба на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
38. 2015 Финансов отчет на агенцията, финансова секция, DOD
39. Финансов отчет на агенцията, финансова секция, DOD
Стара връзка: 40. Системата за отчитане на бюджета на Отдела за отбрана не е била ефективно изпълнена за генералния фонд на армията, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стар линк: 41. Вътрешен контрол над FY 2007 Регулиране на ваучери за журналисти, Office of General Inspector, DOD Щракнете тук за ( New Link )
Стара връзка: 42. Доклад за одита на флота на генералния секретар, Службата на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 43. Финансов отчет на Флотския фонд на Флорида Щракнете тук за ( Нова връзка )
Стара връзка: 44. Последващ одит: Необходими са допълнителни действия за ефективно предоставяне на пълен одит за Ваучери за вестници на ВВ ( Нова връзка )
Стара връзка: 45. Недостатъци в ваучерите за журналисти, които засегнаха Генералния фонд на Федералния фонд на въздухоплаването за 2009 г., Отчет за бюджетните ресурси, Службата на генералния инспектор, DOD Щракнете тук за ( Нова връзка )
46. Годишен финансов отчет на Военновъздушните сили на САЩ от 2003 г., министър на отбраната
47. Годишен финансов отчет на Военновъздушните сили на САЩ от 2002 г., министър на отбраната
48. Годишен финансов отчет на Военновъздушните сили на САЩ от 2001 г., министър на отбраната
Ключови документи"От хазната няма да се извличат пари, а вследствие на бюджетните кредити, предвидени в закона; и периодично се публикуват редовни отчети и отчети за приходите и разходите на всички публични средства. " - Член I, раздел 9, клауза 7, Конституция на САЩ
Вж. "DOD & HUD " за доклада на д-р Марк Скидмор и пълен списък на връзките с финансовата документация на правителството, подкрепящи 21 трилиона долара от некоригирани корекции от фискалната 1998 до днес за DOD и HUD.
Уебсайтът на министерството на отбраната на САЩ
"Технологичната революция промени организациите в частния сектор, но не и нашата, не напълно, все още не. Ние сме, както казват те, вплетени в нашата котвена верига. Нашите финансови системи са на десетилетия. Според някои оценки не можем да проследим транзакции от 2,3 трилиона долара. Не можем да споделяме информация от пода до пода в тази сграда, защото тя се съхранява на десетки технологични системи, които са недостъпни или несъвместими. "
- Забележки, предоставени от министъра на отбраната Доналд Х. Ръмсфелд, Пентагона, понеделник, 10 септември 2001 г.
Пентагонската парична яма: 6,5 трилиона долара за неизпълнение на арбитражните разходи на DOD и не е извършил DOD одит
по проект, който е цензуриран
11 април 2017 г.
Доклад за независимия одит - Министерство на отбраната
Re: 1,1 трилиона долара, липсващи от DOD
26 февруари 2002 г.
Справка на генералния инспектор - отдел "Жилища и благоустройство"
Re: 59 милиарда долара, липсващи от HUD - документът, който започна търсенето на Катрин за измамите в сърцето на жилищния балон и липсващите пари
22 март 2000
Несъответствия в американските сметки Скриване на черна дупка
от Daniel Gros, Financial Times
15 юни 2006 г.
"Липсващите $ трилиона" на САЩ ще направят
версия на Chronicle Story за последната версия на "Скуп Медии" с повече връзки, добавени
26 май 2003 г.
Dillon, Read & Co. Inc. и Аристокрацията на капиталовите печалби
на Катрин Остин Фитс
Казус от два отбора, всеки със съперничещи видения за Америка. Тази история показва колко далеч ще бъде създанието, за да сте сигурни, че нямате финансови отчети за правителството и квартала си. Потопете се в средствата за съдебни спорове за "Хамилтън Секюритис" и ще видите пример за една от стратегиите на DOJ, които могат да се използват, за да се получат нашите изчезнали пари.
Април 2006 г.
Къде е обезпечението? и така, къде е обезпечението?
Серия от две части от Крис Сандърс от Sanders Research Associates в Лондон
Тези статии свързват точките между липсващите пари, Къде са парите? съдебни спорове , съмнителни сделки с HUD и въздействието върху инвестиционната общност през
октомври 2003 г. и юли 2004 г.
САЩ "може да изпадне в несъстоятелност"
от Едмънд Конуей, редактор по икономика
UK Telegraph
юли 2006 г.
whereisthemoney.org
Уеб сайт, който документира липсващите пари - включва петиция, често задавани въпроси, Who"s Who ... също на разположение на испански език
Не им показвайте просто вратата - нека се върнем назад!
2. ЗА ИНСУЛТА
3. За рака
4. SIMONCINI
5. АЙНЩАЙН
6. за папата
7. кебапчета
8. За пречистване на кръвта
9. Помощ при инсулт
10. ЗА СЪРЦЕТО
11. лек за рака
12. Rak
13. Рецепта за сърцето
14. ИНТЕРИОР
15. Люспи от лук
16. soda
17. ZA RAK
18. Любим линк
19. Любим линк
20. Мама
21. НОЩЕН ЗВУК
22. ОСМИСЛЯНЕ
23. Любим линк