Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
10.07.2018 13:33 - :)))
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1850 Коментари: 14 Гласове:
15

Последна промяна: 12.07.2018 01:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЖИВЕЯ В ЛЮКСЕМБУРГ-НАЙ-КРАСИВИЯТ ,НАЙ-РОМАНТИЧНИЯТ И НАЙ-БОГАТИЯТ ГРАД В ЕВРОПА..НАЙ-ЧИСТИЯТ И ПОДРЕДЕН ВЪВ ВСЯКО ОТНОШЕНИЕ!!
ПОДАРЯВАМ ТОЗИ ПОСТИНГ НА ТРОЛОВЕТЕ ,КОИТО МИ ЗАВИЖДАТ:))
НЕ ОБИЧАМ ДА ГОВОРЯ ЗА СЕБЕ СИ-МОЯТ ЖИВОТ НЕ КАСАЕ НИКОГО! 
НИЧИЙ ЖИВОТ НЕ МЕ ВЪЛНУВА,ВСЕКИ ДА ЖИВЕЕ ,КАКТО УМЕЕ!
В БЛОГ .БГ СЪМ ОТ 2006 ГОД,И ДО ДНЕС ДНЕШЕН НЕ СЪМ ОБИДИЛА НИКОЙ,НЕ СЪМ ВЛЕЗНАЛА В НИЧИЙ БЛОГ,ДА ДАВАМ ИНСТРУКЦИИ КОЙ, КАК И КАКВО  ДА ПИШЕ,! ВСЕКИ СПОРЕД ИНТЕЛЕКТАИ УМСТВЕНИЯТ СИ КАПАЦИТЕТ.
НЕ СЪМ НИЧИЯ ,,РАТАЙКИНЯ,НЕ МИЯ НИЧИИ ЗАДНИЦИ,ОСВЕН МОЯ СОБСТВЕН!!

ТОВА Е РЕЗИДЕНЦИЯТА ,В КОЯТО ЖИВЕЯ!!
В НАЙ-ПРЕСТИЖНИЯТ КВАРТАЛ НА ГРАДА-HESPERANG:)
image
ТЯ Е ЧАСТ ОТ ,,ЧАСТНОТО КОМПЛЕКСЧЕ" НА
ДУКЕСА ШАРЛОТЕ
image

image
ВИЖТЕ НА КОГО
.ТОВА Е АДРЕСА МИ:) МОЖЕТЕ ДА МИ ДОЙДЕТЕ НА ГОСТИ:))
image
,,КЪЩИЧКИТЕ" СА 5.
image

image
ОТ МОЯ ПРОЗОРЕЦ...
image

image
ТОВА НЕ Е УЛИЦА ,А ПАРКИГИ ПРЕД ВСЯКА КООПЕРАЦИЯ
image

image

image

image
ДРУГИ КЪЩИЧКИ -ПО УЛИЦАТА..
image
СЪЩАТА КЪЩА-ВДЯСНО ОТ ГАРАЖА ИМА,, ПАРАКЛИСЧЕ"
image

image

image

image
ЦВЕТЯ ..РАСТАТ САМИ  ДОРИ СРЕД КАМЪНИТЕ НА ОГРАДИТЕ
image

image

image

image

image

image

image
ПОРАЗХОДЕТЕ  СЕ С ТЕЗИ ВИДЕА ИЗ ЛЮБИМИЯТ МИ ГРАД
:)))

ПРИЯТЕН ДЕН НА ВСИЧКИ,КОИТО НАДНИЧАТ ПРИ МЕН:)









Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Красиво!
10.07.2018 14:06
Приятелко, радвам се, че преди много време имах възможност да обиколя света и да се насладя на красотата на Европа. Е, не съм бил вЛуксембург, но в Холандия съм бил, а знам, че разликата е малка, ако я има въобще... :) Не се вълнувай от мнението на другите - живей си както ти е добре на теб, както се чувстваш най-добре, а останалото са неща, които не трябва да те върнуват. Хубаво и безгрижно лято ти пожелавам!!!
цитирай
2. born - Да си жива и здрава да се радваш на тази красота и спокойствие !
10.07.2018 14:44
И аз като mrazekoff намирам доста голяма прилика с холанския екстериор.
А нещастните завистници и простаци игнорирай .
И аз пожелавам безгрижно, щастливо и безметежно лято, после есен, после зима , после пролет и колкото може повече такива сезони !
цитирай
3. mileidi46 - Стеф,благодаря ти!,
10.07.2018 14:48
mrazekoff написа:
Приятелко, радвам се, че преди много време имах възможност да обиколя света и да се насладя на красотата на Европа. Е, не съм бил вЛуксембург, но в Холандия съм бил, а знам, че разликата е малка, ако я има въобще... :) Не се вълнувай от мнението на другите - живей си както ти е добре на теб, както се чувстваш най-добре, а останалото са неща, които не трябва да те върнуват. Хубаво и безгрижно лято ти пожелавам!!!


Ти ме познаваш много добре от дълги години!!
Знаеш ,че тия дето се опитват да ме засегнат,изобщо не ги отразявам:))
Живея си живота по мойте принципи и съм тук все още в този блог,за мое удоволствие.Не съм самотна,имам си всичко,което харесвам и се забавлявам както ми харесва:)))
а ми харесват и съм заобиколена само от такива хора,,на които,не трябва да крещя,за да ме чуят..а такива ,които да ме разбират,дори когато мълча..!!
А лятото ми винаги е красиво.Миналото бях във Будва и Дубровник,но не останах очарована:))От Сан-Тропе също..абе все ме тегли към италианската ривиера:)))
Още не съм се ,,определила"!

Прегръдки за теб:)) И също ти пожелавам щастливо лято!
цитирай
4. mileidi46 - :))) И на теб Стеф!! Още 100 пъти по толкова!
10.07.2018 15:49
born написа:
И аз като mrazekoff намирам доста голяма прилика с холанския екстериор.
А нещастните завистници и простаци игнорирай .
И аз пожелавам безгрижно, щастливо и безметежно лято, после есен, после зима , после пролет и колкото може повече такива сезони !

онези не ме вълнуват..:((не ги отразявам изобщо-просто ги слагам в кошчето :)
Благодаря ти!
Лек ден!И поздрави с усмивка!:)
цитирай
5. bojinkata - Мдааааа, не случайно се нарича Л...
10.07.2018 17:39
Мдааааа, не случайно се нарича ЛУКСембург. Поздрави и най-добри пожелания!
цитирай
6. mileidi46 - Абсолютно си прав приятелю!!
10.07.2018 21:39
bojinkata написа:
Мдааааа, не случайно се нарича ЛУКСембург. Поздрави и най-добри пожелания!


тук отдавна е построен комунизма,и продължават да го строят:)не за петилетки,а за месеци! Строи се и се разкрасява денонощно!!Хората са спокойни и любезни,минималната пенсия е 2000 евро,улиците са пълни с туристи,тук няма проблеми,няма крадци,няма произшествия!
к
Каквото и да кажа..малко е! Държавата се грижи за хората!!Аз като отида на лекар платя примерно за визитата 40 евро-80% от тях веднага с чек ми осребрява здравната каса!!Всеки лекар ти дава фактура за здравната каса..
Просто няма място за сравнение..Ако теглиш кредит примерно за жилище ,лихвеният процент е....1%!!!Или за някакъв бизнес..за учениците всичко е безплатно-учебници,тетрадки...всичко ги чака на чина през първият учебен ден!!
200,000 евро плаща държавата на година,на сина на една моя приятелка,обучението в най престижният германски университет (забравих му името)Момчето е отличник!!Ще стане гениален доктор!!
Познавам го лично!!
Това е ...
Благодаря ти за коментара и пожеланията!!
Лека вечер.
цитирай
7. go4eto - Мен не ме интересува къде живееш,
11.07.2018 00:35
интересува ме дали имаш евра и колко?:)
цитирай
8. barin - Здравей, mileidi46. Със сигурност ...
11.07.2018 11:22
Здравей, mileidi46. Със сигурност има хора, които ще ти завидят, присъщо е на българите. Снимките иначе са много хубави и създават приятно чувство.
Поздрави!
цитирай
9. mar866 - ...
11.07.2018 14:53
като гледам снимките, все едно съм си в Пескара (барабар с параклиса) :)))
пп. някъде беше споменала, че правиш салата Снежанка.
с какво (кое) кисело мляко я правиш?
цитирай
10. mileidi46 - :)))
11.07.2018 16:19
go4eto написа:
интересува ме дали имаш евра и колко?:)


Е няма да кажа ,защото не искам да комплексирам хората тук:))
Не е в моя характер!!
Само мога да кажа ,че тази година купих 3 MAN-a пo 200,000 евро и те ми носят по 30,000 евро печалба на месец,като се и самоизплащат:))
Купих и един апартамент в ЕШ-един град на 8 мин от Люксембург,заради офиса отдолу ,защото по закон ,за да регистрираш фирма ,трябва да имаш и регистриран офис,а аз ползвам регистрацията на офиса на един приятел.Най-вече,защото гаражите на камионите са там,в този град,а около Нова Година,и след нея през януари ще купя още два...MAN-a! Ще ми трябват още шофьори !!
Имаш ли книжка за професионалист?(СТКА)
Апартамента ще го дам под наем!
За да правиш бизнес тук...трябва да умееш да работиш с парите и най-вече...със системата:)))
Доволен ли си от отговора ми,или трябват доказателства??
:)))))
цитирай
11. mileidi46 - Ами това ,ще си остане само техен проблем...:))
11.07.2018 16:51
barin написа:
Здравей, mileidi46. Със сигурност има хора, които ще ти завидят, присъщо е на българите. Снимките иначе са много хубави и създават приятно чувство.
Поздрави!


Нека да завиждат,аз на никого не завиждам,гледам си само моя интерес.
а снимките са хубави,защото и градът е прекрасен!
Благодаря за коментара и приятен ден пожелавам!!
цитирай
12. mileidi46 - :)))
11.07.2018 17:05
mar866 написа:
като гледам снимките, все едно съм си в Пескара (барабар с параклиса) :)))
пп. някъде беше споменала, че правиш салата Снежанка.
с какво (кое) кисело мляко я правиш?

Миличка,за Пескара и Люксембург,може да поспориме -относно архитектурата,виж за параклиса-съм съгласна:))А вие там си имате най-хубавото море от ривиерата,доколкото съм информирана,но мен ме тегли към Римини,Ричоне и Католика:))нали е по близо до Болоня!!
Надолу към теб,съм ходила до Базиликата..на сватба:))Дъщеря ми беше кумица:)
Относно снежанаката,ами то в Италия има готово изцедено кисело мляко ,то е толкова изцедено,че аз му добавям и малко йогурт, за да е по- рехаво:))Най хубаво и гъсто е гръцкото кисело мляко,аз такова купувам тук в Люксембург!
не забравяй да слагаш копър и чесън:)
и най-важното...краставицата!ха ха..
Усмивки за теб!И нагушкай малкият принц!
цитирай
13. katan - Убедих се, че е така:
11.07.2018 17:50
"...ЛЮКСЕМБУРГ-НАЙ-КРАСИВИЯТ ,НАИ-РОМАНТИЧНИЯТ И НАЙ-БОГАТИЯТ ГРАД В ЕВРОПА..НАИ-ЧИСТИЯТ И ПОДРЕДЕН ВЪВ ВСЯКО ОТНОШЕНИЕ!!"

Щастливка си ти!!!
Поздрави!
цитирай
14. mileidi46 - :)))
12.07.2018 09:09
katan написа:
"...ЛЮКСЕМБУРГ-НАЙ-КРАСИВИЯТ ,НАИ-РОМАНТИЧНИЯТ И НАЙ-БОГАТИЯТ ГРАД В ЕВРОПА..НАИ-ЧИСТИЯТ И ПОДРЕДЕН ВЪВ ВСЯКО ОТНОШЕНИЕ!!"

Щастливка си ти!!!
Поздрави!


Благодаря ти мила!!
щастието е относително понятие...:) Винаги можеш да го имаш,стига да го поискаш!
Но според мен,най-важното е да знаеш точно какво искаш:)
дори и златната рибка не изпълнява всички желания...
Прегръдка за теб с усмивка!:)
Лек ден...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318577
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031