Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.09.2016 21:58 - НА ФРЕНСКАТА РИВИЕРА...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1585 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 07.09.2016 22:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Утре се прибирам в Люксембург..Благодаря на всички надничали тук,докато ...ме нямаше!!


image

image

image

image 

image

image

image















Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Поздрави, милейди!
07.09.2016 22:08
Кое е райското вясто на снимките?
Почти всички градове имат подобни крайбрежни алеи
Не мога да се ориентирам, а възможно е и изобщо да не познавам мястото

Поздрави от нощна вече българия!
цитирай
2. mileidi46 - :))))
07.09.2016 22:26
leonleonovpom2 написа:
Кое е райското вясто на снимките?
Почти всички градове имат подобни крайбрежни алеи
Не мога да се ориентирам, а възможно е и изобщо да не познавам мястото

Поздрави от нощна вече българия!

те си приличат приятелю...Мястото е Сан Тропе,Порт Гримо,...:)
и още подобни..:)
Райско е за милиардерите,за демонстрации..на мен лично не ми харесва:(
Ще има още много снимки.Сан Тропе ..не ми хареса изобщо.Порт Гримо е в пъти по хубаво..ще те убедя с доказателства:)
лека вечер,а мен ме чакат 1000 км до Люксембург..
до скоро в блога..:))
цитирай
3. koshava - Абе кви Рвиери,нали щеше бъдеш във Влашко.
08.09.2016 08:26
Абе кви Рвиери,нали щеше бъдеш във Влашко.Поздрави и от мен.
цитирай
4. mileidi46 - Ко?? НЕ!!:))))
08.09.2016 20:51
koshava написа:
Абе кви Рвиери,нали щеше бъдеш във Влашко.Поздрави и от мен.

Догодина чак, ще съм там...може би..:))
Поздрави! С Усмивка!:)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
08.09.2016 22:25
Сен Тропе!
Направено световно известно от Луи дьо Фюнес! Като деца израснахме с филмите му, особено пък " Полицат от Сен Тропе"! Особено пък с темата табу- нудистите
Това е майсторството на италианците и французите
Новото се вгражда в старото така, че се запазва атмосферата от миналото Сигурен съм, не съм бил в СенТропе, само съм виждал табелата от филма за отклонението към Сен Тропе, че в това градче е съхранена атмосферата на 60- те години, когато е сниман филмът При нас тя варварски се унищожи!

Хубава вечер, Милейди!
цитирай
6. mileidi46 - Прав си Лео,
09.09.2016 11:36
leonleonovpom2 написа:
Сен Тропе!
Направено световно известно от Луи дьо Фюнес! Като деца израснахме с филмите му, особено пък " Полицат от Сен Тропе"! Особено пък с темата табу- нудистите
Това е майсторството на италианците и французите
Новото се вгражда в старото така, че се запазва атмосферата от миналото Сигурен съм, не съм бил в СенТропе, само съм виждал табелата от филма за отклонението към Сен Тропе, че в това градче е съхранена атмосферата на 60- те години, когато е сниман филмът При нас тя варварски се унищожи!

Хубава вечер, Милейди!

Запазена е атмосферата на старият град, но като цяло,французите са по слаби в пиара от италианците...според мен.
Специално на Луи дьо Фюнес поне бронзова,ако не златна статуя можеха да му направят пред невзрачният вид на музея..Дори не разбрах ,че това е музеят му открит едва тази година,след дългодишен ,,ремонт".Нищо не са направили-две стари коли вътре от снимките на филма,и това е..А 30 евро вход на човек!Ще покажа снимки,но трябва да ги оразмерявам,че не ми ги приема блог .бг:)))
Много е скъпо всичко..нямаше по- евтин бански костюм от 120 евро...а те най-обикновени боклуци!!
Като ние казваме..ловят маймуни с трици.Определено съм разочарована!
Приятен ден и не съжалявай, че не си ходил там:))
Препоръчвам ти адриатическата италианска ривиера пред френската..
изключвам Монако...
цитирай
7. leonleonovpom2 - Имаш право , Милейди!
09.09.2016 20:48
Италианците са ненадминати!
Е, нямам кой знае какви впечатления, бил съм само на наколко места в Италия и във Франция
Но съм очарован от Соренто, от съчетанието на ново и старо! Дано не са "модернизирали"! Защото беше преди години ходенето ми там

Интересното е, че Слънчев бряг започна с връх!, който се задържа до мащабното строителство, няколко години след промените И последва пълната развала на началния чар на курорта
Бил съм там като дете още, на седем години и имах чувството, че съм на друга планета Сега отиването в Слънчев бряг / Коста дел Сол/ го считам като наказание

Желая ти хубави дни далече от България!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8321569
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031