Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
10.01.2014 17:13 - FIRENZE
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2704 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 16.01.2014 20:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всъщност това трябваше да е първият постинг,преди погрешно да пусна таз-сутрешния..но все едно-ще карам отзад-напред!!Ефекта е същият!!:)))
Още ми плачеше куфара в ъгъла,мокър и мухлясал от влага по летището на Франкфурт,а дъщеря ми вика:,,не го изпразвай,че утре пътуваме за Мюнхен,за няколко дена!!!
Неееее!казвам аз,никъде не искам да ходя...вървете където искате
-аз НЕ!!Никаква Германия! не я харесвам..мокра,мрачна..дъжд и вятър!НЕ!
След дълги увертюри..се озовахме на магистралата за Фиренце..отлагайки Мюнхен за по ...хубаво време!:))

image
Съдебната палата беше първото което ми хареса!Оригинална конструкция!!
image
снимах от колата естествено и се въртях като пумпал,
image
за да я обхвана от повече възможни ъгли..
image

image

image
доста голяма палата
image
Палацо ди Джюcтициа-Съдебна палата -от задната страна:))
image
харесах улицата с пиновете и магнолиите
image
Едвам се оправихме..никъде нямаше табели за центъра ..но стигнахме с питане до реката .паркирахме и ...катуна слезна!!
image
Централната фигура е новото попълнение в семейството ни-Доли!!!Накъде без нея!!??
image

Доли трепереше и трябваше да я облекат:))
image
какво ли си мисли???Всъщност ,по късно тя стана атракцията на центъра..
image
image
И катуна потегли по крайбрежната на Арно към центъра...
image


image

image

image

image

image
на мен центъра ,както всички италиански исторически центрове са ми скучни и еднотипни..Стараех се да снимам уж интересни неща ама...:))май не ми се получи!!
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image

image
тук заснех зет ми с катуна..
image

image

image

image

image

в следващият постинг ще ви покажа хубави снимки на ДУОМО ,но чакам утре  и  зет ми да свали от неговият фотоапарат ,защото аз малко снимах с моя...падна ми батерията,.както винаги забравих да го заредя...:))))Направих само 150 снимки..
до тук снимките са лично мои:))









Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Сега вече нещата са ясни, чудех се ...
10.01.2014 17:41
Сега вече нещата са ясни, чудех се защо в предишния постинг си така пестелива на думи, нещо което не ти е присъщо и реших, че си бързала. Постинга ти е чудесен, еваларка.
цитирай
2. mileidi46 - Получи се отзад-напред..:))
10.01.2014 19:32
kasnaprolet9999 написа:
Сега вече нещата са ясни, чудех се защо в предишния постинг си така пестелива на думи, нещо което не ти е присъщо и реших, че си бързала. Постинга ти е чудесен, еваларка.

карай все едно ,нали са един след друг:)))
Радвам се,че ти хареса...снимките са много,не мога да покажа всичко за съжаление..
Прегръдка!
цитирай
3. paciencia - Благодаря за разходката!
10.01.2014 20:54
Беше ми много интересно. Чудесни снимки, и хубава компания!
Музиката е страхотна!
цитирай
4. mileidi46 - Винаги си добре дошла с мен на разходка мила...
10.01.2014 23:20
paciencia написа:
Беше ми много интересно. Чудесни снимки, и хубава компания!
Музиката е страхотна!

И за мен беше удоволствие!!
Благодаря за коментара..Усмивка!!И пак заповядай!!:))
цитирай
5. makont - Милейди, сещаш се, кое ми разби сърцето, Доли, естествено!
11.01.2014 15:25
Невероятно кутре. Не може да не си влюбена в него. Няма по-любвеобвилни същества от мопсчетата. Те са малки изворчета любов. Моите мопски прегръщат Вашето малко бебче Доли. Усмивки!
цитирай
6. mileidi46 - Доли е невероятна!!Беше атракцията по центъра на Фиренце...
11.01.2014 15:53
makont написа:
Невероятно кутре. Не може да не си влюбена в него. Няма по-любвеобвилни същества от мопсчетата. Те са малки изворчета любов. Моите мопски прегръщат Вашето малко бебче Доли. Усмивки!

Италианците са луди по кучета,те на децата не се радват така ,както на кучетата!!
то не бяхя възклицания,ойкания,,,молби да се снимат с нея,да я снимат,може ли да я погалиме...абе ..истерия,че чак започнах да се ядосвам..:))
Купихме я чак от Верона за 500 евро..дъщеря ми я отглежда със ,,златна лъжичка"-на децата си не отдава вече толкова внимание..:)))В Италия..куче да си!!
Аз бях те попитала в един постинг,дали продавате от вашите мопсчета,но ти не ми отговори..сигурно не си видяла..но с прехвърлянето през граница щеше да се усложни малко положението!!както и да е вече си имаме..
Жулиета от Верона:))))
Усмивки и за вас от нас!!Ще ги запознаеме през лятото ..във Видин!:))))))
цитирай
7. mrazekoff - Класиката
12.01.2014 14:48
си е класика. Красота и хармония! Това изкуство ме зарежда с много положителна енергия.
Благодаря ти, приятелко, за разходката!
Красива 2014-та!
цитирай
8. bojo12345 - Гледайки красотата на Флоренция се вънах ...
12.01.2014 19:52
в спомените си за онези прекрасни мигове , които прекарах когато бях в Италия
Навярно , Италия е една от най-желаните от туристите страна за посещение.Тук маже да се видят шедьоври от ренесанса ,творби на най - великите скулптори и художници.А какво да се каже ра разкопките от древноста.Гледайки постинга , взех от библиотеката албумите които навремето си донекох от Неапол , Рим , Флоренция, Пиза и Капри и си ги разледах отново .
поздрави за красотата ,която си показала - Божо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8368841
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930