Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.11.2013 13:35 - ЩЕ СЕ КАНДИДАТИРАМ ЗА ПРЕМИЕР!!!
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2602 Коментари: 14 Гласове:
11

Последна промяна: 18.11.2013 14:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй като непрекъснато се говори за избори,а ,,никой не знае",кой ще смени това ,,правителство"-Аз ЗНАМ!!
Ще дойдат ПРЕДИШНИТЕ!! -Тоест същите!!
Защо да не стана АЗ ПРЕМИЕР??
Имам платформа!!
Като начало ще раздам на всеки Български Гражданин по 2 милиона евро!!
Нема пари ли??
Има ,имааааа!!! Нали ,,орешарски" тегли тайно 5 милиарда бе!!
Само десет милиона за начало ще ги дам на хората,за да им дигна стандарта и самочувствието
Останалите пари-..ами ще назнача Маконт-за финансов министър-нали ми е съгражданка или ще доведа Марков от Америка-той е специалист -ММТ!!Не се шегувам!!
Двамата ще са голям тандем!!
Никакви избори!! Или ще се гласува ,бюлетина -срещу рязан език"
който си пожертва езика ,за да гласува за предишните-значи е ПАТРИОТ!!
А и ако гласува за тях,нема да му требе езикот!! само ще си трае!!
Щ уволня всички депутати!!И министри!!АЗ ще командвам и контролирам!!
На тях няма да им дам пари-ТЕ си ИМАТ,но ще ги пратя на село да обработват земята!!да копат ,да садят картофи, и да дишат чист въздух,защото имат нужда от проветрение на мозъците!!
Сградата на народното събрание-щи я направя увеселителен бар!!
То вече си  е с такъв статут!!Освен ШОУ ,от там нищо друго не е представено!!
Като им дам отпуска на тия ,,селско стопански труженици" ще ги извозвам безплатно с автобуси от провинцията,да дойдат да се позабавляват на старото си работно място!!Жалко че гръмнаха мавзолея!!Щях да ги наредя всички в редичка вътре ,а народа да минава на поклонение...да им показва ,,любовта си"
Имам много точки!!
Ако гласувате за мен,-тук в блога-не на избори..(мразя тази дума) ..лишена е от съдържание..АЗ ви гарантирам едно светло бъдеще!!
Заклевам се!!
ще се казвамОРБАНА-това ще е артистичното ми име-пардон-АРИСТОкратичното!!
Не Обама ,а Орбана!!
що бе се смеете,и той не се казва Обама ,а Barry Saetoro!! Обаче за благозвучие -за шоуто де..го прекръстиха-Обама, за да си отива с Осама или Осанна!!
Но се отклоних извинете ме..
Впрочем,да не съм много голословна-ще изгоня всички чужденци-бази,монополи,Не ни трябват инвеститори!! Пари ще си имате!!И ще имате!!Заклевам се!!
Кви кебапчета бе..:(((
АЗ ще се оправям с Европейският съюз!!Меркел ще ме подкрепя,защото ще извадя компрометиращи факти срещу нея!!Ще я изнудвам бе??Както правят гърците-бият сиртаки,спят и ли лежат-ние им чистиме,бършем задниците..
Не ,време е някой да ни върне достойнството и на нас !!
Ама кой бе,що не казвате кого искате.
АЗ БЕ! АЗ СЪМ!!
Помислете!!
ЗАЕДНО МОЖЕМ -ЧАКАМ ПРЕДЛОЖЕНИЯ!!
Отивам да мисля!! Малко хаотично писах,но то е щото идеята ми дойде спонтанно,и се въодушевих от собствената си  гениалност!!
Очаквам съвети и предложения!!
Ваша ОРБАНА!  (бъдеща де..)

image
image
imageimage



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chavdar01 - ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е "ОБРАНА" !
17.11.2013 14:19
:))))))))))))))
цитирай
2. mileidi46 - E ,че те ни обраха достатъчно..:)))
17.11.2013 14:56
chavdar01 написа:
:))))))))))))))

Ама има още балъци!!Не е ли абсурдно да свалиш едно правителство и после то...пак да е във властта??Защото то,,Правителството" е едно!!
24 години само се прегрупирват,а ефекта...е нулев!н
Не,не нулев а -0!!Това само българин може да го постигне..
цитирай
3. bojo12345 - Най мвогобройната партия на НЕГЛАСУВАЛИТЕ ....
17.11.2013 19:01
Още спи както мечките спят зимен сън.
Затова серсемите които гласуват за БСП И ДПС си развяват байрака.
Крайно време е тоя заспал , не гласуващ електорат да се събуди - тогава може и да ни светне пред очите , че да видим нещата да се променят.
цитирай
4. mileidi46 - И за кого предлагаш да гласува тоя -,,заспалият електорат"???
17.11.2013 19:32
bojo12345 написа:
Още спи както мечките спят зимен сън.
Затова серсемите които гласуват за БСП И ДПС си развяват байрака.
Крайно време е тоя заспал , не гласуващ електорат да се събуди - тогава може и да ни светне пред очите , че да видим нещата да се променят.

че не мога да се сетя..
цитирай
5. tili - Давай, мила ми
17.11.2013 22:55
Милейди :) Ставаш.
цитирай
6. mileidi46 - :))))))
17.11.2013 23:26
tili написа:
Милейди :) Ставаш.

Еееее,най -после един човек да се осмели да ме подкрепи!:))
щом ти ме одобряваш-ще се боря!:))
Прегръдка!
цитирай
7. dedenze - Не е само той и аз подкрепям !
18.11.2013 23:59
Напълно съм сигурен че с тази платформа сите ще ни уредиш, подобно на гърците ! Ние по два милиона на човек не щем и по един стига, не сме максималисти !
цитирай
8. mileidi46 - Благодаря за доверието ,приятелю!:))
19.11.2013 11:48
dedenze написа:
Напълно съм сигурен че с тази платформа сите ще ни уредиш, подобно на гърците ! Ние по два милиона на човек не щем и по един стига, не сме максималисти !

Ще се кандидатирам тогава!!:))Имам шанс!!
Ама виж как се ослушва само електората!!Влизат по,,тарлъци" ослушват се,не гласуват,даже и минуси ми сложили..:)),а кгато започна да давам милионите-първи ще се наредят!!!Дори и анонимните..:)))))
цитирай
9. dedenze - О милейди !
19.11.2013 21:04
Това е стара практика, при мен е традиция в категория политика, виж тук ако не вярваш:
http://dedenze.blog.bg/politika/2013/11/11/partiiniiat-ujas.1203813
След моя коментар бързо сложиха два знака, че е бил сред популярните, дрън, дрън !
Готви се като дойдеш на власт ще оправим всичко и всички. Няма да строим АЕЦ Белене, но едно модерно затворче ( според изискванията на ЕС) може да спретнем !
цитирай
10. magnoliya - Съгласна съм с предложението ти...
19.11.2013 21:16
Съгласна съм с предложението ти!
Поздрави!
цитирай
11. mileidi46 - Ше та прая министър,да знайш!!:)))
20.11.2013 00:18
magnoliya написа:
Съгласна съм с предложението ти!
Поздрави!

Имаш потенциал!
цитирай
12. mileidi46 - :))))
20.11.2013 00:25
magnoliya написа:
Съгласна съм с предложението ти!
Поздрави!

И теб ще те взема за пиар приятелко!!:))
Поздрави и за теб!!
цитирай
13. rvmarkov - Супрер си!!!
25.11.2013 03:14
Давай, Милейди, съдбата на България е в твои ръце! И няма ирония тук.
цитирай
14. mileidi46 - АаааааТАКА!!!
25.11.2013 21:25
rvmarkov написа:
Давай, Милейди, съдбата на България е в твои ръце! И няма ирония тук.

:))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8339303
Постинги: 2049
Коментари: 15603
Гласове: 32632
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930