Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
25.10.2013 14:12 - ЗА ТЕЗИ ,КОИТО БИХА РАБОТИЛИ В ИТАЛИЯ
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2171 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 25.10.2013 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тези видеа са за всички,които искат да работят в Италия!!
Така се бере гроздето....
Обърнете внимание,лозята са покрити с мрежи
http://www.youtube.com/watch?v=dujXiepQcIk

А с това видео искам да ви покажа,как двама италиански предприемачи ..отглеждат тютюн.... предимно с румънски емигранти!
Гледайте,то няма какво да обяснявам,всичко се подразбира!!
Може и да ви е интересно..











Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Essere un operaio del genere &am...
25.10.2013 15:36
Essere un operaio del genere è una rottura delle palle... Non direi niente altro...
цитирай
2. apostapostoloff - Бях това лято на почивка в Италия и
25.10.2013 15:40
се заклех повече да не стъпвам в тази шибана страна! Ужасно е- малко пари, опърпани хора с колела и мотопеди, високи цени, еднообразна, вредна храна и.., и.., и... Кофти, много кофти!
цитирай
3. mileidi46 - Знам...:)
25.10.2013 17:25
turb04 написа:
Essere un operaio del genere è una rottura delle palle... Non direi niente altro...

ама едно е да ти трошат топки и да ти плащат 1500 евро заплата,друго е да плащат 200 евро в БГ..както казва тук в клипа онзи пакистанец-доктор по професия ,ама тук с тая заплата- иска да спести и да се върне , да си направи кабинет или аптека..
Една кенийка ,работила тук като чистачка по училищата,сега взема пенсия 1300 евро!!И когато и казах ,че моята пенсия в БГ е 60 евро,тя се облещи и вика, че я базикам!!:))
цитирай
4. bojo12345 - Това което видях на клипа ....
25.10.2013 17:28
Как са направени асмите и се бере без стълби съм решил да го правя на новото ранчо.У нас има практика да са високи дворните асми - само трудности при брането.
Така както е в Италия е удобно - лесно да стигаш гроздето при беритба.
цитирай
5. mileidi46 - А бе човеко,
25.10.2013 17:31
apostapostoloff написа:
се заклех повече да не стъпвам в тази шибана страна! Ужасно е- малко пари, опърпани хора с колела и мотопеди, високи цени, еднообразна, вредна храна и.., и.., и... Кофти, много кофти!

ти не се умори да пишеш глупости!!Къде точно ,в коя област си бил на почивка??Аз ще ти пусна материали ,ще ти пусна и снимки за цените тук,не обичам да говоря колкото да си проветрявам сливиците!дай факти за това,за което твърдиш!!Аз снимам и доказвам!!
Що в България освен зеле,боб и картофи -хлебарки ли се предлагат за разнообразие???
цитирай
6. mileidi46 - E,поне една идея в повече..
25.10.2013 19:05
bojo12345 написа:
Как са направени асмите и се бере без стълби съм решил да го правя на новото ранчо.У нас има практика да са високи дворните асми - само трудности при брането.
Така както е в Италия е удобно - лесно да стигаш гроздето при беритба.

Само че тук не е дворна асма ,а мнооого декари!!И не режат никога ластарите,а ги оставят да правят корона между редовете..
цитирай
7. mar866 - ...
28.10.2013 14:34
mileidi46 написа:
apostapostoloff написа:
се заклех повече да не стъпвам в тази шибана страна! Ужасно е- малко пари, опърпани хора с колела и мотопеди, високи цени, еднообразна, вредна храна и.., и.., и... Кофти, много кофти!

ти не се умори да пишеш глупости!!Къде точно ,в коя област си бил на почивка??Аз ще ти пусна материали ,ще ти пусна и снимки за цените тук,не обичам да говоря колкото да си проветрявам сливиците!дай факти за това,за което твърдиш!!Аз снимам и доказвам!!
Що в България освен зеле,боб и картофи -хлебарки ли се предлагат за разнообразие???


мани го Апостол, кацнал на Форли, напикал се и му тръгнало по...вода;)))
и аз му отговорих с пост и снимки, щото се е барнал с модерация, ама вече го архивирах, та едва ли го е прочел.
цитирай
8. mileidi46 - Абе мила,аз съм го манала отдавна,
28.10.2013 19:58
mar866 написа:
mileidi46 написа:
apostapostoloff написа:
се заклех повече да не стъпвам в тази шибана страна! Ужасно е- малко пари, опърпани хора с колела и мотопеди, високи цени, еднообразна, вредна храна и.., и.., и... Кофти, много кофти!

ти не се умори да пишеш глупости!!Къде точно ,в коя област си бил на почивка??Аз ще ти пусна материали ,ще ти пусна и снимки за цените тук,не обичам да говоря колкото да си проветрявам сливиците!дай факти за това,за което твърдиш!!Аз снимам и доказвам!!
Що в България освен зеле,боб и картофи -хлебарки ли се предлагат за разнообразие???


мани го Апостол, кацнал на Форли, напикал се и му тръгнало по...вода;)))
и аз му отговорих с пост и снимки, щото се е барнал с модерация, ама вече го архивирах, та едва ли го е прочел.

ама той ми се навира у шамарите..
Ако простотията мога да преглътна по някакъв начин,то към простащината съм безпощадна!!Не я понасям органически!!
Благодаря ти,че се отби!Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8323089
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031