Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.10.2009 20:21 - НАСТРОЕНИЕ
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2915 Коментари: 10 Гласове:
5



 MОЛИТВА---МАМАС

/Пречистващ плач/

Прости ми, Господи, че в храма ти не влизах -
храм бе душата ми, пречистена от плач.
В молитви дълги дните се изнизваха,
прекарвах там от сутрин чак до здрач.

А нощите ми бяха покаяние
за грехове, несторени от мен.
Обгърната от ледено мълчание,
виновна за живот несътворен -
веднъж не коленичих пред олтара -
в сърцето ми бе скрит олтарът свят...

Но, Господи, прости, защото вярвам,
че с обич озаряваш този свят!


image








Тагове:   настроение,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Поздрави и усмивки и към двете:)))
26.10.2009 20:29
Поздрави и усмивки и към двете:)))
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Леле, това ти ли си написала?
26.10.2009 20:37
Направо ме гръмна, страхотно е и много истинско, поздрави, дори да не си ти, само за това че го сподели, това е нещо като духовна изповед.
цитирай
3. mileidi46 - :))))))))))
26.10.2009 21:18
cefulesteven написа:
Поздрави и усмивки и към двете:)))


Благодаря ти.Без да знам...повода...ми дойде отвътре!Има някаква духовна връзка..между майка и дъщеря...знаеш го...В момента ,когато нещо ме тласна да го пусна...ми се обадиха,че дъщеря ми тръгва към родилното....И ще бъде чудо,ако се роди утре ..на моя рожден ден....
цитирай
4. mileidi46 - Направо ме гръмна, страхотно е и ...
26.10.2009 21:23
kasnaprolet9999 написа:
Направо ме гръмна, страхотно е и много истинско, поздрави, дори да не си ти, само за това че го сподели, това е нещо като духовна изповед.


Вече го писах на Стеф...Някак си ми дойде ...А стихотворението е на мамас.Стискай палци...внучето ми ще се роди на моя рожден ден..:))))))Мистерия...
цитирай
5. ckarlet - Пречистващо и красиво! Поздрави и ...
26.10.2009 21:25
Пречистващо и красиво! Поздрави и за двете, Mileidi46!
цитирай
6. mamas - Нека те озарява винаги Божията Любов!
26.10.2009 21:40
Щастливо сбъдване, миличка!

Радвам се, че си приела моята Молитва като своя.
Но за този случай повече подхожда според мен другата. Изричам я заедно с теб, а когато се видим, ще ти я изпея:

Благодаря Ти, Господи, за вчера!
Бъди до мен и в днешния ми ден!
Подкрепяй ме да понеса без ропот
товара, който ми е отреден!

Дари ме, Господи, с извечната си сила
и днес да нося тежкия си кръст!
Не ме оставяй, Боже, без закрила
додето се превърна в шепа пръст.

Пази ме, Боже, да не се забравя
и да повярвам, че съвсем сама
с неволите успявам да се справя
без Твоята подкрепяща ръка.

Обръщам се назад - два реда стъпки.
Пред моята е Твоята следа.
Благодаря Ти, Господи прескъпи,
не ме оставяш никога в беда!

Благодаря Ти, Господи, за вчера,
за днес, за утре и за Вечността!

Обичам те, Милейди!
цитирай
7. mileidi46 - Пречистващо и красиво! Поздрави и ...
26.10.2009 21:49
ckarlet написа:
Пречистващо и красиво! Поздрави и за двете, Mileidi46!


Благодаря ти мила.Благодаря ти
цитирай
8. mileidi46 - Щастливо сбъдване, миличка! ...
26.10.2009 22:41
mamas написа:
Щастливо сбъдване, миличка!

Радвам се, че си приела моята Молитва като своя.
Но за този случай повече подхожда според мен другата. Изричам я заедно с теб, а когато се видим, ще ти я изпея:

Благодаря Ти, Господи, за вчера!
Бъди до мен и в днешния ми ден!
Подкрепяй ме да понеса без ропот
товара, който ми е отреден!

Дари ме, Господи, с извечната си сила
и днес да нося тежкия си кръст!
Не ме оставяй, Боже, без закрила
додето се превърна в шепа пръст.

Пази ме, Боже, да не се забравя
и да повярвам, че съвсем сама
с неволите успявам да се справя
без Твоята подкрепяща ръка.

Обръщам се назад - два реда стъпки.
Пред моята е Твоята следа.
Благодаря Ти, Господи прескъпи,
не ме оставяш никога в беда!

Благодаря Ти, Господи, за вчера,
за днес, за утре и за Вечността!

Обичам те, Милейди!


И аз те обичам Мамас,ще се молим и ще пеем! Тази нощ,на моя ден..ще се появи още един живот на света...моят малък внук
цитирай
9. анонимен - Dju
11.11.2009 21:59
jestoko...
цитирай
10. mileidi46 - Благодаря ти мила моя,DGU
12.11.2009 00:32
добре дошла...!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8321310
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031