Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2019 08:45 - смешки!!!!!!!?
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 1392 Коментари: 10 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-)))) ще си пиша тук...€моцийките спонтанни..ок?
14.06.2019 11:23
2. eva666 - гошооо, ти си тотаалноо куку, не че не го знаем..по целият Свят
11:20
малко ли ..помии събра сноши?
, и пак тозз тъп клип на Аутоплей..
тотален кич, и..духовна ..пустота..и тъжни петъчни чикии..оф оф оффф
и пак си натракай 25 +++++++++
цитирай
2. eva666 - тук има един файтон...блогерици и блогери
14.06.2019 11:48
които имат по 5-6, а баби Во, и 155 никИмена
не забравяйте това..аз, поне се подписвам..
и ме кеффии, да ги..разБичквам на ..трески..нали? кеффче, без пари

so so :
tonsun, toti55, tikoev, valeska , tune ))))
nedovolen, morskipesni, polygor, ili4e, favn55 / дядо Валери Ст..
SeasonoftheWitch, fotostories, diary ,valdor55, lycifer / кака зомби, ака Хуйчка
gogo стар.....55 разни + cortana ...
baba Wonder ..kъм 199 + няколко мъжки..
моите ги знаете...
цитирай
3. milady - дядо наПиссана има само 2- 3 профила, ама той ,дементен и ги забравя, затова..
14.06.2019 14:10
:-))))))))))
НИКОЙ НИКОГА, не би повярвал на един пенсиониран шизофреник като теб!
има голяма и твърда разлика..м у нас..с Полигор
а от мен до теб - от тук доо Космоса и обратно, путете
Постинг: ВИДЕНИЯ
Автор на постинга: missana
цитирай
4. eva666 - къде да пиша/ за да се скрия ))) Чудя му се още на тва...недоносче, КОЙ Уй търси тук /пенсии на д 65
14.06.2019 14:18
Жори,
днес ти бях отговорила
на коментара,
но са ме трийнали. Той гласеше, че ти благодаря за поканата за дебат на тема дали ние, анонимните блогъри сме личности, но не ми се участва. Не ми се участва, тъй като ние можем да си се запознаваме или не с когото решим от платформата и това не ни прави повече или по- малко личности. Виждам, че в твоя постинг след 40 коментара не се е развил конструктивен дебат. :) Но ще изкажа становище. В правилата за ползване на платформата няма изискване да се регистрираме с имена по лична карта и снимка, за да можем да пишем. А тези, които са изнесли тази информация за себе си, са го направили единствено по собствено желание. Конкретно аз никога не съм искала да видя някой и той да се е "оповестил" заради мен, нито пък някой от другите анонимни е искал подобно нещо.

Има един фрапантен пример и той е Веси. Веси няма нищо общо с анонимните, но приятелката ти Юлия не спира да я троли. За това поблемът не се състои в писането от свое име или от ник, а в убеждението на някои хора, че множеството потребители, докато пишат трябва да се съобразяват и да са в унисон с техните вкусове за музика/ поезия, избор на политическа или духовна ориентация.... :)
цитирай
5. eva666 - ??!!! а как ви се струва.. това...
14.06.2019 14:23
2-3 лигли на сериозни години..около 40 и към 50..
да се лигавят...тук, секи ден и нощ--анонимно!! и Воайористичнооо..хихи..
за мен е пълнааа..шизофрения и циклофрения..
това , вече и Децата не го правят, беше модно по време на ранният Интернет
и чатовете..МИрКа...нали?
къдее отидоха ИТ ,къде остана заЛупената кака Хуйчка?
тъжнооо, чак -- потресаващо...минорно...@@@@
цитирай
6. eva666 - виж, Хуйч, ти си типичната зомбирана нещастна наркоманка..
14.06.2019 14:27
Има един фрапантен пример и той е Веси. Веси няма нищо общо с анонимните, но приятелката ти Юлия не спира да я троли. За това поблемът не се състои в писането от свое име или от ник, а в убеждението на някои хора, че множеството потребители, докато пишат трябва да се съобразяват и да са в унисон с техните вкусове за музика/ поезия, избор на политическа или духовна ориентация.... :)

/ затова се кефиш и на др..наркомани..
Весъ е точно такъв персонаж, по луда и от теб, и от мен, и от Гого! 10г без МЪж , и тук със 395 Клипота!!!
аз, просто свалям Психоанализ ..интересни са ми хората, съжалявам ги..
и, НЯМАМ конкуренция с НИКОЙ!
за да го мразя, амааа глупотевини на Пи Ер на 3 квадрата..
цитирай
7. milady - гочето нюха сега за ..валеската ..а бе,детеидиотчее, не ме бутай пак....
14.06.2019 15:27
- гооче, аз хич и никого не "нюхам"...тук.
14:58
те, на Талази талази..прииждат, братче..смея се от Сърце, ко лошо @@@
повече луди/ и прости / къде ще видиш..накуп?
Запомни ГО, аз СЪМ полиглот, ти си ТЕХник с виШУ, и мн излишно време
Ге4ее, кака е родена с 3 Речника на коленете!!!
я, повтори го сега....
3 Речника + Речник на чужд думи в БГ Език / БАН 1985..
ти си..драпаше още м. 4у4урка, нали..
бягай, да пасеш, вече....тревата на къщата с ...балконя , ху ху ху
.. имал и басейн..личен...гоолям Селски мерак и идилия, и кой те запитал ??
цитирай
8. troina - :-)))) многу тъжни смешки във Фриволният ни ..петък..@@@
14.06.2019 18:50
те не са виновни..Жриците на..хмм Любовта/ глад е..
ноо,Сутеньора е за затвора , 1 г без Интернет

blackpredator/



МОЛЯ да "ИЗВЕДЕТЕ" от сайта ...
Лицето Стоян 60г от Русе, подписан с ника..по горе
който Създава Невъобразими, ежедневни...скандали
и грозни разправии тук..

аз съм Юлия ...писна многоо
на всички това тъпо Шоу- от 6г съм тук...
Постинг: Обкновена вечер на Улицата на Червните фенери
Автор на постинга: pompadurpredator
цитирай
9. troyna - я да чуем, едно смислено изречение, с две думи,моля?
14.06.2019 19:06
предаторско...майно,я кажи тук
пред отчаяната (твоя) публика...
колко... ул.котки..обърна.. на задна @@
Постинг: Обкновена вечер на Улицата на Червните фенери
Автор на постинга: pompadurpredatorя да чуем
цитирай
10. saankii - здравейте гости на моите блогове,
14.06.2019 20:08
Благодаря ви, че намирате време и за мен..
в тази суматоха и конкуренция..не е лесно..
аз си пиша тук така, от 3 г.., нещо като Декамерона на блога..
така го кръстих моят БлогоДневник
тук..Обстановката е мн..динамична , интересна, не усетих..кога..станах на 60
преминават мног и разл интересни личности, има и мн талантливи и....@ луди
Живота е винаги непредвидим, Бог взема едно, а ..дава две..така се получи...

/измъчвам се..постоянно да бъда...ку@турна..това е някаква социална Маска
не е за мен...но, вие ме знаете вече добре..

Хубаво настроение ви пожелавам, и чудесно лято!
Джули
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 531095
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол